Holdings
TIP
Re: Holdings
Je heb nog tot in mei. Je koopt overigens beter pas aan NA de knip. Als je aankoopt vlak voor de knip betaal je meteen 30% RV je eigen zak. Overigens is het dividendrendement bij Bois Sauvage zwak, dus misschien kun je beter ineens negeren wat ik net gezegd heb.robinvandyck schreef: ↑7 maart 2022, 18:36 Als ik morgen nog bois de sauvage aankoop, kom ik dan ook nog in aanmerking voor dividend?
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
Dat is wat ik ook dacht, vandaar mijn vraag. De ene stond positief, de andere negatief op het moment dat Laeka zijn caps lock haperde. Ondertussen staan ze beiden negatief.
Again, kan het zijn dat je naar de verkeerde chart kijk? Er zijn 2 Cresud's.
Dat noemen ze promoten van eigen aandelen Alles is rooskleurig als het er op een jaarlijkse chart parabolisch begint uit te zien. De omgekeerde richting iets minder. Nu, lange termijn komt het wel goed met cresud. Het is niet alsof de oorlog vandaag op morgen voorbij is.
Ik kijk naar geen enkele chart van Cresud, maar reageer gewoon op de propaganda en juichberichten hier op het forum.
Ik denk dat het met de landbouwsector wel goed zit, maar het is moeilijk om goed zicht te krijgen op de activiteiten van Cresud en dan blijf ik er liever vanaf. (zelfs als ik dan wat winsten misloop...)
Compagnie du bois sauvage mooi pakket bijgekocht aan koersopening.
Wat had je gedacht na een stijging van 40 procent in 5 dagen. Het is toch logisch dat er dan winstname is.
• De intrinsieke waarde van Bois Sauvage steeg in 2021 met 16,7% tot 536 euro, dankzij sterke resultaten
bij chocoladepoot UBCM. Die keerde terug naar de pre-covid niveaus in termen van omzet en
winstgevendheid, terwijl er ook een recordwinst was voor zakenbank en beurshuis Berenberg. Dankzij
de verkoop van het belang in Recticel voor 203,8 miljoen euro zal er 15,8 euro dividend per aandeel
worden betaald (waarvan 7,9 euro uitzonderlijk) en komt er een inkoopprogramma eigen aandelen aan.
Dat alles bevestigt voor KBCS dat Bois Sauvage té conservatief gewaardeerd is: de discount ten opzichte
van onze geschatte intrinsieke waarde van 566 euro bedraagt vlot 46%. Geen impact op “Kopen”-advies
en 400 euro koersdoel.
bij chocoladepoot UBCM. Die keerde terug naar de pre-covid niveaus in termen van omzet en
winstgevendheid, terwijl er ook een recordwinst was voor zakenbank en beurshuis Berenberg. Dankzij
de verkoop van het belang in Recticel voor 203,8 miljoen euro zal er 15,8 euro dividend per aandeel
worden betaald (waarvan 7,9 euro uitzonderlijk) en komt er een inkoopprogramma eigen aandelen aan.
Dat alles bevestigt voor KBCS dat Bois Sauvage té conservatief gewaardeerd is: de discount ten opzichte
van onze geschatte intrinsieke waarde van 566 euro bedraagt vlot 46%. Geen impact op “Kopen”-advies
en 400 euro koersdoel.
• De intrinsieke waarde van Bois Sauvage steeg in 2021 met 16,7% tot 536 euro, dankzij sterke resultaten
en 400 euro koersdoel.
en 400 euro koersdoel.
Van een serieuze ommekeer gesproken !
Dat is al de derde multimiljardair die ik weet die in spoorwegensector investeert! Warren Buffett en VINcent Bollore met zijn spoorweg van Burkina Faso tot Ivoorkust (7000 km lang) zijn de andere 2.Phjo01 schreef: ↑8 maart 2022, 10:52 Pershing Square Holding
https://www.reuters.com/business/ackman ... 022-03-07/
ARTOIS bijgekocht
KBC:
"Per eind 2021 berekende Bois Sauvage de intrinsieke waarde op 536 EUR per aandeel. Deze is inmiddels op basis van onze eigen berekeningen gedaald richting 485 EUR p.a."
De Belegger:
"Per eind 2021 berekende Bois Sauvage de intrinsieke waarde op 536 EUR per aandeel. Deze is inmiddels op basis van onze eigen berekeningen gedaald richting 485 EUR p.a."