De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Europese beurzen rond de middag 2% hoger. Kan snel gaan!
-
- Verbannen Gebruiker
-
- Verbannen Gebruiker
Het heeft niet geduurd tot vanavond. Het kan snel gaan.
Jojo heet zoiets
-
- Verbannen Gebruiker
Nu ook al sancties die US rechtstreeks raken. Nog steeds iemand die denkt dat oorlog in Ukraine een detail is zonder wereldwijde economische gevolgen?
War in Ukraine - Biden to ban US imports of Russian oil. Move comes as Washington seeks to ramp up sanctions on Moscow over Ukraine invasion
War in Ukraine - Biden to ban US imports of Russian oil. Move comes as Washington seeks to ramp up sanctions on Moscow over Ukraine invasion
Op 4u grafiek S&P stevig omgekeerd SHS patroon. Kan voor stijgende koersen gaan zorgen tenzij we uiteraard in een diepe recessie belanden. Want dan zijn de rapen gaar . En diene halvegaren Poetin kickt daar natuurlijk op, het westen in een recessie....
Bodem rond 4150 zal het dan toch moeten houden, lijkt terug getest te gaan worden. Laatste bodem rond 4100. Daarboven kan het nog meevallen tot hard meevallen, als die het niet houdt staan de poorten naar de hel open.
Een omgekeerd SHS patroon zorgt voor stijgende noch dalende koersen. Het zorgt namelijk nergens voor. Wel is het correct dat een omgekeerd SHS patroon vaak gevolgd wordt door stijgende koersen, veel vaker dan door dalende koersen. Echter die vaststelling gaat ook op wanneer er geen omgekeerd SHS patroon aan vooraf ging. Stijgende koersen komen statistisch vaker voor dan dalende koersen. Laten we vooral hopen dat het niet uitmondt in een HSKT-patroon, want dan gaan we ECHT naar beneden.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
Mijn ervaring is dat die patronen vaak leiden tot een stijging vanwege bodems. Mijn mening, iedereen doet (en gelooft)wat hij zelf wil/ziet. Indien de bodems niet houden zie ik de S&P500 naar 3800 gaan.Gudrun schreef: ↑9 maart 2022, 08:25Een omgekeerd SHS patroon zorgt voor stijgende noch dalende koersen. Het zorgt namelijk nergens voor. Wel is het correct dat een omgekeerd SHS patroon vaak gevolgd wordt door stijgende koersen, veel vaker dan door dalende koersen. Echter die vaststelling gaat ook op wanneer er geen omgekeerd SHS patroon aan vooraf ging. Stijgende koersen komen statistisch vaker voor dan dalende koersen. Laten we vooral hopen dat het niet uitmondt in een HSKT-patroon, want dan gaan we ECHT naar beneden.
-
- Verbannen Gebruiker
US en Europese futures goed groen. Het is eens iets anders Maar het kan niet elke dag rood zijn.
Ik geloof niet in geloof.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
Normaal zie ik wel de waarde van TA , maar in dit geval denk ik niet dat TA enig inzicht kan brengen.
De beurs is immers totaal nieuws-gedreven dezer dagen.
Een basisvoorwaarde voor TA is dat al het nieuws in de koers zit verrekend. En aan die voorwaarde kan op dit moment niet voldaan worden...
De beurs is immers totaal nieuws-gedreven dezer dagen.
Een basisvoorwaarde voor TA is dat al het nieuws in de koers zit verrekend. En aan die voorwaarde kan op dit moment niet voldaan worden...
Laatst gewijzigd door Aerolla op 9 maart 2022, 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Ben benieuwd wat Dirk2 zijn kijk op deze situatie is?
Dirk2 kan heel veel info halen uit kaarsen en dojo dinges.
Dirk2 kan heel veel info halen uit kaarsen en dojo dinges.
Beurzen gaan hard vandaag, op 1 voormiddag een halve oorlog verlies weggewerkt.