Lotus Bakeries
TIP
Re: Lotus Bakeries
Ik bak mijn brood zelf. Gezonder en goedkoper.
Houd je ook rekening met de energiekost om het deeg te kneden en de verwarmingskost om het te bakken?
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
Kneden gaat met de hand. De energiekost kan me niet schelen, het is gezonder.
Als wij eens brood bakken dan bakken we er zeker 2 soms 3, gedeelde kost.
Kneden is met de hand.
Smaken verschillen... ik eet liever de speculoos van Vermeiren dan die van Lotus. Dus aan mij zullen ze niets verdienen .
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Hier wordt het volledige lotus gamma gegeten
Veel huismerken speculoos worden gemaakt door Willems Biscuits uit Eeklo, en ook dit is weer een onderdeel van de groep Lotus.
Zijn ooit bijna overgenomen door Lotus.Ik denk dat een familieruzie binnen Destrooper dat toen heeft belet.
Mooi herstel vandaag.
Wat is er gebeurd ... zag enkel staan "fanmail" ??
Wat is er gebeurd ... zag enkel staan "fanmail" ??
En stijgende grondstofprijzen geen probleem voor Lotus ?
Het zijn allemaal "kleine koekjes / verpakkingen" bij Lotus ... dus een ev. verhoging / per "stuk" door hogere grondstofprijzen zal verwaarloosbaar zijn ?
Ik verwacht meer miserie door de on-beschikbaarheid van sommige ingrediënten of producten.
Maar ik ben ervan overtuigd dat dit bedrijf daar alert zal mee omgaan, dat zijn daar geen "pannenkoeken" !
Ik heb vorige week alvast nog een pakketje bijgekocht ... ik blijf "fan" ...
Ik verwacht meer miserie door de on-beschikbaarheid van sommige ingrediënten of producten.
Maar ik ben ervan overtuigd dat dit bedrijf daar alert zal mee omgaan, dat zijn daar geen "pannenkoeken" !
Lotus producten zijn hier thuis "guilty pleasures" lekkere tussendoortjes die het leven lekkerder maken, dat plezierke gaan we ons niet ontzeggen ook al wordt het (wat) duurder.
Lotus geeft beste gehad ,aandelen koers gaat niet veel meer doen,houden maar zeker niet kopen ,geloof ING niet met koop advies.PJP schreef: ↑12 april 2022, 09:58 Het zijn allemaal "kleine koekjes / verpakkingen" bij Lotus ... dus een ev. verhoging / per "stuk" door hogere grondstofprijzen zal verwaarloosbaar zijn ?