De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Er zijn er toch die grafieken kunnen lezen. :-)EarthNvstr1 schreef: ↑21 maart 2022, 18:57Die dikkere lijn is "50% boven de trend" (ook niet duidelijk wat dat is trouwens), niet 104 USD.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Het is altijd nuttig als de referenties volledig weergeeft, als je beweringen maakt; en niet zomaar een grafiek post die je tegenkomt. Het artikel waar dit uit komt geeft meer uitleg.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
zucht,ik wou een discussie starten wat je best zou doen in tijden van recessie.Niet over het al-dan niet ontstaan van een recessie in de (nabije) toekomst.Laat ook maar,geen zin meer in om belachelijk te worden gemaakt.
https://www.bloomberg.com/news/articles ... -recession
Gevestigde waarden hebben nog 0 verloren dus als je nu met verlies zit is omdat je teveel groei najaagde die in de toekomst nog moest gerealiseerd worden .Denfi schreef: ↑21 maart 2022, 21:28 zucht,ik wou een discussie starten wat je best zou doen in tijden van recessie.Niet over het al-dan niet ontstaan van een recessie in de (nabije) toekomst.Laat ook maar,geen zin meer in om belachelijk te worden gemaakt.
https://www.bloomberg.com/news/articles ... -recession
De schildpad wint altijd van de haas , met het vooruitschiet van de hogere rente moest je verleden jaar al ingegrepen hebben al was er nog geen sprake van oorlog maar toch zijn het de winnaars vandaag .
Trouwens kun je nu vandaag moeilijk spreken over echte achteruitgang je spreekt over een 7 tal procent verlies.
Iemand die belegd in dollar zelfs nog minder want je hebt de valuta aan uw kant .