Moury construct
TIP
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Moury construct
Allé vooruit, met de turbulentie toch 2 aandelen gekocht - de rest van het order werd niet uitgevoerd.
Ben ze ook in de gaten aan het houden om wat bij te kopen.
Etf's (33%) + holdings (36%) + vastgoed (11%) + dividend/groeiwaarden (20%) (zie profiel)
En de daad bij het woord gevoegd.
Toch een defensief aandeel dezer dagen met de hoeveelheid cash die ze hebben en nog altijd niet duur genoteerd.
Toch een defensief aandeel dezer dagen met de hoeveelheid cash die ze hebben en nog altijd niet duur genoteerd.
Etf's (33%) + holdings (36%) + vastgoed (11%) + dividend/groeiwaarden (20%) (zie profiel)
13 stuks gekocht? Hopelijk brengt dat geen ongeluk
75% aandelen, 15% obligaties, 10% cash
Een order is inderdaad gemakkelijk na te gaan bij dit aandeel. Maar het konden er ook 10 zijn of wie weet dateert mijn uitgevoerd order van 11u30.
Ondertussen op 300 op stevigere volumes de afgelopen weken. Toch opvallend hoe sommige mensen in een dunne handel onbeperkt willen verkopen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Cijfers zijn er 8-)
- 136,1 mio EUR omzet
- EBIT naar 17,3 mio EUR incl. negatieve impact provisies (excl. is de EBIT 18,9 mio vs. 11,2 mio een jaar eerder)
- cashpositie naar 162,2 EUR p.a.
- orderboek van 239 mio EUR oftewel 33,1% hoger dan 31/12/20.
Dividend +20% naar 8,4 EUR p.a.
On-ge-lo-fe-lijk
- 136,1 mio EUR omzet
- EBIT naar 17,3 mio EUR incl. negatieve impact provisies (excl. is de EBIT 18,9 mio vs. 11,2 mio een jaar eerder)
- cashpositie naar 162,2 EUR p.a.
- orderboek van 239 mio EUR oftewel 33,1% hoger dan 31/12/20.
Dividend +20% naar 8,4 EUR p.a.
On-ge-lo-fe-lijk
Ik klaag niet, want elk stuk dat ik hiervan ooit gekocht heb, heb ik nog.
En met opnieuw een sterke verhoging van de faire waarde gaat deze nog lang niet weg.
En met opnieuw een sterke verhoging van de faire waarde gaat deze nog lang niet weg.
-
- Hero Member
- Contacteer:
-
- Hero Member
- Contacteer:
Conservatief gerekend zit ik vrij snel op minstens 550-600. (op basis van m’n persoonlijk minimum vereiste rendement)contextbinder schreef: ↑22 maart 2022, 21:09Ben ik te optimistisch met een faire waarde rond de 500 €?
Er staan nog veel aandelen in het orderboek te koop aan €298 en vooral aan €300
Voor wie nog wil uitbreiden, het proberen waard.
Voor wie nog wil uitbreiden, het proberen waard.
Laatst gewijzigd door reteiP op 23 maart 2022, 08:36, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Resultaten zijn meer gestegen dan de beurskoers terwijl cashpositie verder oploopt.
Ben vooral zeer positief over het 33 pct grotere orderboek. 1,7 keer de omzet van 2021. Vrij ongezien voor Moury.
Toch maar weer een pakket proberen binnen te halen. Zoals vorig jaar
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik snap nog altijd niet goed hoe je die aandelen nu op de beste manier koopt. Ik had vanmorgen een limietorder van €300 ingegeven... hoger kon ik niet gaan want dan kreeg ik een foutmelding (Bolero).
En ik durfde geen marktorder ingeven want ik wist niet echt wat richting dat kon uitgaan...?
Kan iemand me dat eens uitleggen hoe je die aandelen best koopt zonder risico op een veel te hoge prijs of risico dat je maar 1 stuk aankoopt? Merci
En ik durfde geen marktorder ingeven want ik wist niet echt wat richting dat kon uitgaan...?
Kan iemand me dat eens uitleggen hoe je die aandelen best koopt zonder risico op een veel te hoge prijs of risico dat je maar 1 stuk aankoopt? Merci
-
- Jr. Member
- Contacteer:
op de fixingmarkt gelden deze regels:woutercrxdfr schreef: ↑23 maart 2022, 14:20 Ik snap nog altijd niet goed hoe je die aandelen nu op de beste manier koopt. Ik had vanmorgen een limietorder van €300 ingegeven... hoger kon ik niet gaan want dan kreeg ik een foutmelding (Bolero).
je order kan je ingeven tot 11u30 aan gelijk welke koers
om 11u30 wordt een koers vastgelegd indien er een evenwicht gevonden wordt (= een 'fixing', die max 10% kan verschillen tov vorige koers). Dan geldt deze koers tot 15u.
Vanaf 15u kun je weer gelijk welke koers ingeven tot 16u30
om 16u30 opnieuw een fixing, en deze geldt tot sluiting beurs.