Injectie (met batterij)
Re: Injectie (met batterij)
Blijkbaar.(syndici en syndici)(och arme de mede-eigenaar die zich in wespennest bevindt)
Wat zegt verzekering?
Wat zegt Brandweer?
Het is niet omdat toelating wordt gegeven alles wettelijk in orde is.
Wetende dat dan nog niet elke blokpolis alle boxen, staanplaatsen, bergingen in ondergrondse of in bijgebouwen (apart complex)standaard dekt.(meeste blokpolis alvast aparte polis al zeker bij Axa)
Hopelijk heeft de toelating gekregene een deftige privérechtsbijstand als een voorval plaatsvind.
Als vb
Bij ons in gebouw hier vraagt brandweer al een sprinkler installatie, Elek wagens mogen alleen opgeladen worden op een door de brandweer bereikbare aangeduide plaatsen. (hier ook weer wat als andere eigenaar van betrokkene plaats)
Dan nog iets de brandweerzones in Vlaanderen zijn er heden nog niet uit, hoe dit aan te pakken.
Kafka in Belgie, Vlaanderen beslist (Elek auto) en gaat aan federale voorbij.
Estate Guru believer.
https://www.tijd.be/netto/analyse/energ ... t/10376808
Ik heb het hele artikel gelezen, maar nu lukt het niet meer, ik dacht dat de conclusie hier was dat investeren in een batterij eerder afgeraden wordt.
Ik heb het hele artikel gelezen, maar nu lukt het niet meer, ik dacht dat de conclusie hier was dat investeren in een batterij eerder afgeraden wordt.
Ik heb juist via MijnFluvius mijn hoogste kwartierpiek proberen zoeken van het afgelopen half jaar.
Hoe heb ik dat gedaan?
Rapport downloaden met kwartiertotalen over een bepaalde periode.
Dan heb ik in die Excelfile de kolom "VOLUME" gesorteerd van hoog naar laag.
Hoogste cijfer in die kolom is dan 1,435.
Is dat dan de hoogste kwartierpiek die ik over die periode heb gehad?
Ik vind dat zo laag?
Hoe heb ik dat gedaan?
Rapport downloaden met kwartiertotalen over een bepaalde periode.
Dan heb ik in die Excelfile de kolom "VOLUME" gesorteerd van hoog naar laag.
Hoogste cijfer in die kolom is dan 1,435.
Is dat dan de hoogste kwartierpiek die ik over die periode heb gehad?
Ik vind dat zo laag?
Normaal is er een knop "Toon piekvermogen" naast de knop "Toon verbruik", dan moet je niet bezig zijn in excel.
(1.4 als hoogste lijkt mij inderdaad wel zeer laag, je zou toch eerder waarden tussen de 2.5 & 5 verwachten?)
(1.4 als hoogste lijkt mij inderdaad wel zeer laag, je zou toch eerder waarden tussen de 2.5 & 5 verwachten?)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door gilberke op 3 april 2022, 09:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Inderdaad, gevonden!
5,709kW max piekverbruik in januari, jawadde... pffffff
5,709kW max piekverbruik in januari, jawadde... pffffff
Waarschijnlijk heb je nu er weinig op gelet en is het relatief eenvoudig om dit toch een stuk naar beneden te brengen...
Op piekverbruik letten is misschien een paar maand vol te houden en dan nog, je moet maar één keer per maand een foutje maken om al die oplettendheid te niet te doen.
Om het piekvermogen onder controle te houden maakten we 2 x 2uur per dag zelf elektriciteit via diesel op het werk.
Dus gaat eea uit de bestaande factuur verdwijnen onder het mom van belastingsvermindering, maar eenmaal dat piekvermogen in dienst zal IEDEREEN dit wel voelen in zijn afrekening. Terug een verborgen belasting, al weet ik niet wie hier de aanzet heeft toe gegeven?