Welk sociaal secretariaat kiezen
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Welk sociaal secretariaat kiezen
Xerius zal nog steeds de goedkoopste zijn zeker qua admin kost? 3%?
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: Welk sociaal secretariaat kiezen (Kies zeker niet Acerta tenzij je kopzorgen wi)
Helemaal akkoord.
De IT diensten van Acerta zijn een ramp.
Ze veranderen ook van mail adressen om de x tijd, waardoor je hun nog zeer moeilijk kan bereiken.
De meeste browsers werken niet goed met hun website, vaak vind hij mijn bedrijf niet eens terug waardoor ik niet aan mijn facturen kan. Ze blijven mij envelopen sturen van loonfiches ook al heb ik gevraagd om dat niet meer te doen. PDF's kan je niet downloaden of de bestandsnaam is altijd hetzelfde waardoor je de voige overschrijft. Enfin gewoon één grote ramp
Ik liet hun al twee jaar geleden al weten dat er van alles mis was met hun portaal, maar ze veranderen gewoon niets. ze denken "Too big to fail"
Ik raad compleet af net zoals de andere mensen in deze post om gebruik te maken van Acerta
De IT diensten van Acerta zijn een ramp.
Ze veranderen ook van mail adressen om de x tijd, waardoor je hun nog zeer moeilijk kan bereiken.
De meeste browsers werken niet goed met hun website, vaak vind hij mijn bedrijf niet eens terug waardoor ik niet aan mijn facturen kan. Ze blijven mij envelopen sturen van loonfiches ook al heb ik gevraagd om dat niet meer te doen. PDF's kan je niet downloaden of de bestandsnaam is altijd hetzelfde waardoor je de voige overschrijft. Enfin gewoon één grote ramp
Ik liet hun al twee jaar geleden al weten dat er van alles mis was met hun portaal, maar ze veranderen gewoon niets. ze denken "Too big to fail"
Ik raad compleet af net zoals de andere mensen in deze post om gebruik te maken van Acerta
Hertog schreef: ↑9 maart 2019, 11:02 Opgelet met Acerta:
- hoge administratiekosten (ADMB is een derde goedkoper)
- schrikwekkend hoge rappelkosten (tot 70 euro)
- adviezen kosten veel geld
- vooral hun Facturatie lijkt goed te draaien. Loonadministratietool draait vierkantig in een aantal browseromgevingen, they don’t give a shit..
- veel fouten in de verwerking van de online ingebrachte gegevens, die blijkbaar achter de schermen nog manueel behandeld of afgehandeld worden (dat was toch de uitleg die ik kreeg toen een en ander grondig de soep in draaide)
- proberen hun aangeslotenen te laten betalen voor Gdpr, wat hun eigen zorg moet zijn voor wat de door hen beheerde gegevens betreft
- VAPZ wordt gepusht ism een grootbank van hier, dit tegen de hoogst mogelijke (verborgen) commissie
- factuur afsluiting boekjaar van 336 € bij het sociaal secretariaat! God weet waar dit op slaat aangezien ik geen personeel meer heb en niet meer bij hen aangesloten ben voor mijn sociale bijdragen. Er lijkt me dan weinig af te sluiten..
Men weze gewaarschuwd.
Top professionele aanpak aan meer dan redelijke prijs vind je bij ADMB.
Ter info:
ik betaal bij Securex (voor 1 bedrijfsleider): 21 eur per maand
Dit tarief stijgt automatisch als volgt:
- op 1 januari van elk jaar: +3%
- aanpassing aan de consumptie index telkens die met 2 punten stijgt
=> dus stijgt elk jaar met iets van een 6%!!!
In het begin had ik een heel goede account manager en was ik erg tevreden.
Sinds die er niet meer werkt is de service een stuk minder geworden (eenvoudige aanpassingen worden niet of foutief gedaan)
Ik ga dit waarschijnlijk in de nabije toekomst ook zelf beginnen doen uit frustratie van de fors stijgende prijzen en dalende kwaliteit.
Met dank aan Inversor voor de nuttige info hieromtrent.
ik betaal bij Securex (voor 1 bedrijfsleider): 21 eur per maand
Dit tarief stijgt automatisch als volgt:
- op 1 januari van elk jaar: +3%
- aanpassing aan de consumptie index telkens die met 2 punten stijgt
=> dus stijgt elk jaar met iets van een 6%!!!
In het begin had ik een heel goede account manager en was ik erg tevreden.
Sinds die er niet meer werkt is de service een stuk minder geworden (eenvoudige aanpassingen worden niet of foutief gedaan)
Ik ga dit waarschijnlijk in de nabije toekomst ook zelf beginnen doen uit frustratie van de fors stijgende prijzen en dalende kwaliteit.
Met dank aan Inversor voor de nuttige info hieromtrent.
Ik kan xerius aanraden
Xerius is een sociaal verzekeringsfonds, geen sociaal secretariaat.
Als je wilt, heb ik de tarieven van Securex op deze vergelijkingswebsite gevonden /https://mon-secretariat-social.be/nl/so ... ten-prijs/