cooperatieve aandelen
TIP
Re: cooperatieve aandelen
Heb ik dan ergens gezegd dat een dividend hoeft
[/quote]
Maar inderdaad, is een voorstel natuurlijk dat nog moet worden goedgekeurd op de AV...
Estate Guru believer.
Maar inderdaad, is een voorstel natuurlijk dat nog moet worden goedgekeurd op de AV...
In verleden meerdere aandelen de opbrengst gedurende al die jaren is de moeite niet geweest.
Daarom in 2021 uitgestapt.
Nu nog 1 stuk dit voor levering te kunnen krijgen.
[/quote]
Estate Guru believer.
-
- Newbie
- Contacteer:
Beste,
Wij hebben nog een probleem dat we door de contractstop bij Ecopower geen contract voor elektriciteit kunnen openen ondanks ons cooperatief aandeel.
Geen idee wanneer de contractstop opgezegd zal worden.
Weet er iemand meer?
Gr, hugo
Wij hebben nog een probleem dat we door de contractstop bij Ecopower geen contract voor elektriciteit kunnen openen ondanks ons cooperatief aandeel.
Weet er iemand meer?
Gr, hugo
Ze hebben de stop verlengd tot eind 2022, dacht ik.Scoorenspits13 schreef: ↑17 april 2022, 12:27 Beste,
Weet er iemand meer?
Gr, hugo
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
https://www.ecopower.be/nieuws/contract ... april-2022Scoorenspits13 schreef: ↑17 april 2022, 12:27 Geen idee wanneer de contractstop opgezegd zal worden.
Update 29 maart 2022
Aangezien de absurd hoge marktprijzen aanhouden en de vergunningen voor nieuwe windprojecten in burgerhanden uitblijven wordt de contractstop verlengd.
Onder de huidige omstandigheden wordt die wellicht behouden tot eind 2022.
-
- Full Member
- Contacteer:
De consument wil graag bij ecopower maar wil wel niet een windturbine in zijn buurt, op die manier kunnen er geen nieuwe klanten bijkomen. Iedereen wil af van gas en olie maar pas op als er dan een windturbine in de buurt komt. Ben al vele jaren klant en gelukkig met hun beleid.
Return portefeuille edelmetalen sinds 2016: 450%
Eerst gaan ze protesteren tegen nieuwe windturbines.
Daarna heel grootte verwondering dat er een klanten stop wordt toegepast.
Ho, maar wat denken die een aandeel kopen om elektriciteit af te nemen, hoe durven ze.
Was in het verleden hier op forum te lezen, ga wel op een ander.
Daarna heel grootte verwondering dat er een klanten stop wordt toegepast.
Ho, maar wat denken die een aandeel kopen om elektriciteit af te nemen, hoe durven ze.
Was in het verleden hier op forum te lezen, ga wel op een ander.
Estate Guru believer.
Ah, voor jou hoeft een dividend dus, ik dacht even dat je bedoelde dat ik had gezegd dat een dividend hoeft voor mij.
Ik ben niet eens aandeelhouder van ecopower, wel klant
Klant zonder aandeel allee een nieuwe Trol hier.
Kan natuurlijk ook een aandeel zijn bij een andere coöperatieve waar ecopower mee samenwerkt.
Dus ergens aandeelhouder.
Estate Guru believer.
Dat kan toch !
Ik ben ook klant bij Ecopower, maar wel via de cooperatie Beauvent. En die betalen wel elk jaar een mooi dividend .
Ik ben ook klant bij Ecopower, maar wel via de cooperatie Beauvent. En die betalen wel elk jaar een mooi dividend .
Lezen wat er staat niet simpel.
Kan natuurlijk ook een aandeel zijn bij een andere coöperatieve waar ecopower mee samenwerkt.
Dus ergens aandeelhouder.
Estate Guru believer.
Heb geen aandeel terwijl het niet mogelijk is.
och vergeetachtig zeker als er niks te rapen valt.
Estate Guru believer.
platin, kan je even uitleggen wat je met bovenstaande post wil zeggen? Ik begrijp er helemaal niks van