Oekraïne en het conflict tussen Rusland en het Westen
Re: Oekraïne en het conflict tussen Rusland en het Westen
Vandaag in Trends: Drie redenen waarom Elon Musk 44 miljard dollar veil heeft voor twitter
1. Hij heeft Twitter nodig als promokanaal voor Tesla
2. Hij heeft Twitter nodig om de Amerikaanse politiek naar zijn hand te zetten
3. Hij heeft Twitter nodig om Jeff Bezos te kleineren
1. Hij heeft Twitter nodig als promokanaal voor Tesla
2. Hij heeft Twitter nodig om de Amerikaanse politiek naar zijn hand te zetten
3. Hij heeft Twitter nodig om Jeff Bezos te kleineren
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik word enthousiast over elke medestander voor de vrije meningsuiting, van Elon Musk tot een kasteloze.croesus schreef: ↑26 april 2022, 09:05Als de rijkste persoon op aarde 42000 satellieten in het zwerk wil sturen, wereldwijde mediaplatforms begint op te kopen, en verklaart op te komen voor de vrije meningsuiting, dan wordt ik wel wat achterdochtig, ja. Het verbaast mij dat jij daar enthousiast over bent.
Dit lijkt mij allemaal maar bijzaak, als hij de vrije meningsuiting ondersteunt op Twitter kan ik met bovenstaande leven.
En het lijkt me dat Bezos ook niet echt een armoezaaier is. Hij kan gerust zijn eigen mediakanaal opstarten om Musk te kleineren. Verschillende keren zelfs
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Hij heeft al de Washington Post en daarnaast ook nog MGM Studios, Twitch., Amazon Prime Video ... en IMDb & Goodreads.CarpeNoctem schreef: ↑26 april 2022, 11:23 En het lijkt me dat Bezos ook niet echt een armoezaaier is. Hij kan gerust zijn eigen mediakanaal opstarten om Musk te kleineren. Verschillende keren zelfs
Hij kan films en series maken om Elon Musk te kleineren en boeken over Musk een slechte rating geven.
Als Twitter in handen komt van Elon Musk, keert de verbannen Trump dan ook terug?
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
Rusland draait de gaskraan dicht naar Polen omdat ze niet braaf betalen in roebels (wat een puur symbool is uiteindelijk)
Nu ja, nu de roebel zo sterk staat, is het moeilijker geworden, EUR.RUB staat op 79, waarmee de roebel meer dan 10% sterker is dan voor de inval...
Polen blijkt niet zo heel slim te zijn geweest, lijkt me een voorbode voor de rest van de EU...
Nu ja, nu de roebel zo sterk staat, is het moeilijker geworden, EUR.RUB staat op 79, waarmee de roebel meer dan 10% sterker is dan voor de inval...
Polen blijkt niet zo heel slim te zijn geweest, lijkt me een voorbode voor de rest van de EU...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ah, ok. Wist ik niet.cpnx schreef: ↑26 april 2022, 11:31Hij heeft al de Washington Post en daarnaast ook nog MGM Studios, Twitch., Amazon Prime Video ... en IMDb & Goodreads.CarpeNoctem schreef: ↑26 april 2022, 11:23 En het lijkt me dat Bezos ook niet echt een armoezaaier is. Hij kan gerust zijn eigen mediakanaal opstarten om Musk te kleineren. Verschillende keren zelfs
Hij kan films en series maken om Elon Musk te kleineren en boeken over Musk een slechte rating geven.
Maar de MSM slaat in paniek nu hun politiek-correcte echokamer bedreigd wordt:
Onder Elon Musk wordt Twitter een angstaanjagende plek
Hij is bezig met een eigen censuurvrij medium: Truth Social. Maar ik vrees dat dit een doodgeboren kind wordt. Twitter is zodanig alomtegenwoordig dat het moeilijk wordt daartegen op te tornen. Nu al helemaal niet meer als het Musk menens is met vrije meningsuiting op Twitter.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Dat geloof je toch zelf niet ?CarpeNoctem schreef: ↑26 april 2022, 19:58 Nu al helemaal niet meer als het Musk menens is met vrije meningsuiting op Twitter.
Ik heb geen twitter maar ik stel voor dat iedereen hier op spaargids zit honderden twitterberichten verstuurd met de boodschap : Elon Musk is een dikke vette opgeblazen lul. Eens kijken hoelang het die vrije meningsuiting duurt.
Probeer hetzelfde eens met de lokale moderator hier ... Just sayin'.
De lokale moderator hier is een dikke vette opgeblazen lul volgens pukkie007?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Euh, er worden zo'n 500 miljoen tweets per dag verstuurd. Als je denkt dat Musk die allemaal zelf gaat lezen ...Gebruikersnaam2 schreef: ↑26 april 2022, 20:07Dat geloof je toch zelf niet ?CarpeNoctem schreef: ↑26 april 2022, 19:58 Nu al helemaal niet meer als het Musk menens is met vrije meningsuiting op Twitter.
Ik heb geen twitter maar ik stel voor dat iedereen hier op spaargids zit honderden twitterberichten verstuurd met de boodschap : Elon Musk is een dikke vette opgeblazen lul. Eens kijken hoelang het die vrije meningsuiting duurt.
En dit zegt hij er zelf over:
Maar of course: the proof of the pudding is in the eating.I hope that even my worst critics remain on Twitter, because that is what free speech means
Misschien moet je het toch eens proberen. Musk is opgegroeid in Pretoria, dus hij zal wel wat Nederlands begrijpen
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Als je daar voldoende dickpics van dikke opgeblazen luls bij post (of kan dat niet met twitter ?) dan zal het wel "trending" worden en zal hij het in dat klein appartementje waar hij woont wel te horen krijgen van een paar van zijn ja-knikkers, toch ? ... volgens google is de vertaling van dikke opgeblazen lul naar het Afrikaans trouwens : "groot opgeblase haan"CarpeNoctem schreef: ↑26 april 2022, 20:58 Euh, er worden zo'n 500 miljoen tweets per dag verstuurd. Als je denkt dat Musk die allemaal zelf gaat lezen ...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
De schrik voor de vrije meningsuiting zit er toch wel goed in.
“Vrije meningsuiting houdt ook gevaren in”
Zelfs een nauwelijks verholen dreiging van onze EU-mandarijnen:
EU waarschuwt Elon Musk om plannen voor lossere moderatie op Twitter
Merk op hoe ze op slinkse wijze censuur omschrijven als moderatie.
Dat het plebs zomaar ongestraft zijn mening tegen het establishment kan uiten moet ten allen prijze vermeden worden.
En Twitter gebruikt al volop zijn hernieuwde macht om er de draak mee te steken*:
*sarcasm might be involved
“Vrije meningsuiting houdt ook gevaren in”
Zelfs een nauwelijks verholen dreiging van onze EU-mandarijnen:
EU waarschuwt Elon Musk om plannen voor lossere moderatie op Twitter
Merk op hoe ze op slinkse wijze censuur omschrijven als moderatie.
Dat het plebs zomaar ongestraft zijn mening tegen het establishment kan uiten moet ten allen prijze vermeden worden.
En Twitter gebruikt al volop zijn hernieuwde macht om er de draak mee te steken*:
I, for one, am enraged by the sinister @elonmusk plot to allow ordinary citizens—many without PHDs, let alone NYT subscriptions—to freely express themselves & question the unblemished wisdom of politicians, gov’t experts, even CEOs. This is the dark & dangerous road to democracy.
*sarcasm might be involved
-
- Verbannen Gebruiker
Hopelijk koopt Elon Musk nooit dpg op, of hij wil hier op Spaargids ook free speech invoeren
Stel je voor dat, pakweg, Laeka hier onder bescherming van free speech constant mensen zit uit te lachen met hun holdings die negatief staan. Ciao!
Laatst gewijzigd door huisjetuintjefiets op 29 april 2022, 07:15, 3 keer totaal gewijzigd.
Verdraaien van woorden is al erg genoeg maar het kwaadwillig toedichten van gedachten, meningen, sympathieen enz. zonder enige bodem van waarheid is zonder meer wraakroepend!
Zo werd ik bvb zonder enige aanwijsbare reden noch aanleiding door de thans gebande vlaamsblokpate in een schutkring van vermeende Poetinlovers geplaatst. Hij noemde dit Poetin"s 5de colonne.
Op die wijze krijg je een stigma aangesmeerd dat je mogelijkerwijze kan blijven achtervolgen!
Ook ergerlijk is dat de moderatie maar laat begaan en slechts zeer laattijdig hiertegen optreedt.
Ik heb het nog gezegd; dit forum glijdt steeds dieper af naar een staat van irrelevantie!
Erg ..., heel erg!