Holdings
TIP
Re: Holdings
beste medebeleggers,
Voor mij is het genoeg geweest zoals eerder al vermeld andere weten het veel beter waarom dan nog verder posten. Veel geluk met de andere beursgoeroes van het forum. Veel geluk hoor! Ciao.
Voor mij is het genoeg geweest zoals eerder al vermeld andere weten het veel beter waarom dan nog verder posten. Veel geluk met de andere beursgoeroes van het forum. Veel geluk hoor! Ciao.
-
- Verbannen Gebruiker
Ik stel een eenvoudige vraag. Neen, iemand anders stelt een eenvoudige vraag: waarop je je baseert om een holding overgewaardeerd te noemen. Je kunt er niet op antwoorden: "gewoon, een holding is overgewaardeerd omdat de participaties wel gezakt zullen zijn".
Flauw hoor.
Nog nooit iemand zo snel zijn staart weten intrekken.
Sorry dat ik jou zo snel door de mand liet vallen. Alweer een superbelegger die niet naar waarde geschat wordt.
Misschien eens op een ander forum proberen? Misschien lukt het daar? Niet opgeven!
Flauw hoor.
Nog nooit iemand zo snel zijn staart weten intrekken.
Sorry dat ik jou zo snel door de mand liet vallen. Alweer een superbelegger die niet naar waarde geschat wordt.
Misschien eens op een ander forum proberen? Misschien lukt het daar? Niet opgeven!
@laeka Laat je zo niet op stang jagen door de newbies, stoken of kritiek geven doen ze altijd. Ik vraag mij steeds af waarom het altijd nieuwe accounts zijn die hun gal spuiten, zal wel iets te maken hebben met nijd of nood aan genoeg posters.
Ik apprecieer altijd je posts zoals vele van de echte accounts hier.
-
- Verbannen Gebruiker
Laeka zegt dat een holding ferm overgewaardeerd is. Wanneer iemand vraagt waarop hij zich baseert, antwoordt hij: hun participaties zullen wel gezakt zijn.eddyl schreef: ↑28 april 2022, 16:26 @laeka Laat je zo niet op stang jagen door de newbies, stoken of kritiek geven doen ze altijd. Ik vraag mij steeds af waarom het altijd nieuwe accounts zijn die hun gal spuiten, zal wel iets te maken hebben met nijd of nood aan genoeg posters.
Denk je dat enkel newbies denken: die Laeka, dat is echt een oelewapper. Komt hier een beetje de kenner spelen?
Dat zijn objectieve feiten. Daarnaast het feit dat Laeka over zichzelf spreekt in de 3e persoon. De koning doet dat. Laeka ook. Ik weet het, ik mag mijn oordeel daarop niet baseren.
Laeka,nog wat extra GBL aan portefeuille toegevoegd,nu grootste positie samen met Gimv.
Beste laeka,laeka schreef: ↑28 april 2022, 15:26Ik zou u aanraden van dan nog wat bij te kopen he!!! Mag ik eens wat vragen hoe beoordeeld u bvb andere holdings zoals Sofina en andere???Georg schreef: ↑28 april 2022, 15:16
Waaruit bestaat die NAV??
Bijna 2/3 van het portfolio van Brederode zit in PE, en je kunt geen sikkepit raden hoe deze geëvolueerd is.
Enkel de verslagen zijn ijkpunten.
Je durf te stellen dat Brederode veel te duur is terwijl je niet eens weet waarin het overgrote gedeelte vermogen geïnvesteerd is.
De overige 1/3 kun je ongeveer berekenen, idem voor het overgrote deel van het vermogen van Investor AB
laat me duidelijk zijn: Ik ben niet op de man aan het spelen maar probeer van u meer argumenten te bekomen waarom je Brederode véél te duur vind.
Indien ik u maar een waardeloze poster vond dan reageerde ik niet eens op jouw berichten.
Laat gerust weten waarop jij jouw analyse over de NAV van Brederode baseert??
Indien je deze vraag toch als een aanval beschouwt dan laat je het maar onbeantwoord.
Laeka geeft nuttige tips wat niet van veel anderen kan gezegd worden. Bekijk ze zelf en trek stilzwijgend je eigen conclusies.
Ik volg ook je Posts regelmatig.Kan ik alleen maar van bijlereneddyl schreef: ↑28 april 2022, 16:26 @laeka Laat je zo niet op stang jagen door de newbies, stoken of kritiek geven doen ze altijd. Ik vraag mij steeds af waarom het altijd nieuwe accounts zijn die hun gal spuiten, zal wel iets te maken hebben met nijd of nood aan genoeg posters.
Vind het persoonlijk spijtig dat sommige mensen zo hard oordelen over andere mensen , iedere belegger maakt inschattings of beoordelings fouten , kijk maar naar de grootste beleggers allertijden .
Ik ben een belegger die hier regelmatig mee leest al 10 jaar lang , begonnen op het js bach forum .
Ook daar werden bakken kritiek geleverd .
Ik laat iedereen in zijn waarde en ga zeker geen mensen brutaal schoferen . De meerwaarde van het forum is wisselen van gedachten, is men het niet eens ,geen probleem
Maar ja ...
Ik ben een belegger die hier regelmatig mee leest al 10 jaar lang , begonnen op het js bach forum .
Ook daar werden bakken kritiek geleverd .
Ik laat iedereen in zijn waarde en ga zeker geen mensen brutaal schoferen . De meerwaarde van het forum is wisselen van gedachten, is men het niet eens ,geen probleem
Maar ja ...
Misschien hebben jullie het nog niet door maar huisjestuintjefiets is gewoon pateeke die terug is met nick nummer zoveel.
Gaan jullie na Poldermol, Mattia, enz ook nog laeka wegjagen met jullie gezever en gezeik. Het zijn/waren de enige die tips geven/gaven waarbij leden bedrijven/holdings ontdekt hebben waar ze het bestaan niet van wisten. Bende kleuters, dat zijn jullie.
Als je bepaalde vragen heb stuur ze dan via pb. Laeka neemt altijd de moeite om snel te antwoorden.
Gaan jullie na Poldermol, Mattia, enz ook nog laeka wegjagen met jullie gezever en gezeik. Het zijn/waren de enige die tips geven/gaven waarbij leden bedrijven/holdings ontdekt hebben waar ze het bestaan niet van wisten. Bende kleuters, dat zijn jullie.
Als je bepaalde vragen heb stuur ze dan via pb. Laeka neemt altijd de moeite om snel te antwoorden.
Mss moeten de anciens toch eens iets op poten zetten om dit forum alsnog te redden:
- Niet meer reageren op aliassen ...
- Hun vijanden-tool gebruiken ...
- Een post-stop houden van een maand ...
- Enkel communiceren via pb ( is een gedoe, I know) ...
Dit schip zinkt nog sneller dan de Titaninc, alhoewel er van een ijsberg geen sprake is.
Is dit de rekening van Corona en Putin in Vlaanderen? In andere landen zie ik deze klavier-oorlog niet.
- Niet meer reageren op aliassen ...
- Hun vijanden-tool gebruiken ...
- Een post-stop houden van een maand ...
- Enkel communiceren via pb ( is een gedoe, I know) ...
Dit schip zinkt nog sneller dan de Titaninc, alhoewel er van een ijsberg geen sprake is.
Is dit de rekening van Corona en Putin in Vlaanderen? In andere landen zie ik deze klavier-oorlog niet.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Wat een zielige reactie vind ik dit.huisjetuintjefiets schreef: ↑28 april 2022, 15:45Jij komt hier vertellen dat een aandeel zwaar overgewaardeerd is. Als ze vragen waarop je je baseert, dan weet je niet meer te vertellen dan "hun participaties zullen wel gezakt zijn".
Wie is hier de stoker?
Jij hebt hier misschien 100 aandelen vernoemd. 5 ervan zijn gestegen. Jij dan: zie eens wat een fantastische belegger ik ben, 5 aandelen gestegen.
Een aap kan dat ook: geef een aap 100 vogelpikpijltjes, hij zal ook wel 5 aandelen raken die gestegen zijn in een dalende markt.
Verschil tussen jou en die aap: die aap denkt: normaal dat ik met die pijltjes ook 5 aandelen heb die het goed gedaan hebben.
Laeka heeft wel degelijk geantwoord op de vraag. Dat het antwoord je niet bevalt, lijkt mij geen reden om op dergelijke manier te reageren.
Los daarvan moet Laeka ook niet direct op zijn/haar teen getrapt zijn en over stoken beginnen.
Nu goed ... wat zijn dus jouw tips ? Of ben jij helemaal geen belegger ?
Denk ik ook. Met eentje waar hij geen enkele moeite doet om zijn supercharmante persoonlijkheid te verbergen. Eentje dat snel weer weg mag. Puur om zijn frustraties uit te werken. Laeka had namelijk zijn vroegere Nick NTO van het forum gejaagd door hem uit te lachen met idiote uitspraken die hij gedaan had over de beurs.
Hoe klein en zielig kan je eigenlijk zijn om nu zo eens je gram te proberen komen halen?
@Earth, met sommige mensen valt niet te redeneren.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Wellicht, maar men kan het wel proberen, want daar dient een forum o.a. toch voor zou ik denken.
Op een gegeven moment is het wel genoeg geweest en negeer ik dat lid volledig, zoals ik bv. met VLblokpate gedaan heb.