Mega verhoogt voorschot opnieuw?
Re: Mega verhoogt voorschot opnieuw?
Zolang piekverbruik niet boven 2500 watt ga je niet meer betalen.
De elektrische oven, de frituur, de vaatwasser op een moment gaat een ander verhaal worden.
Frieten voorbakken, daarna de oven aan, oven gedaan terug de frituur zou men niet mogen merken.
Probleem gaat zijn de koks het laten snappen.
Mijn chef is nu al bezig met spreiden van gebruik.
Vaat, was, droog is niet meer samen.
Estate Guru believer.
Tja, die 142 dagen zijn wel zowat het ganse stookseizoen, indien er in die 330 dagen 1 maand stookseizoen ontbreekt, is het best mogelijk dat je evenveel verbruik hebt.
ik had de netbeheerder gecontacteerd omdat zij de meterstanden genoteerd hadden in november 2021.
Echter, ik heb de foto opgevraagd van deze opname en telefonisch weigerden ze die te bezorgen.
Via email werd dan weer beweerd dat er geen foto beschikbaar is van de meteropname van onze gasmeter, enkel van de meteropname van onze electriciteitsmeter.
Is het niet verplicht een dergelijke foto te maken?
Ik vind het allemaal wat raar, eerlijk gezegd.
Echter, ik heb de foto opgevraagd van deze opname en telefonisch weigerden ze die te bezorgen.
Via email werd dan weer beweerd dat er geen foto beschikbaar is van de meteropname van onze gasmeter, enkel van de meteropname van onze electriciteitsmeter.
Zelf neem ik al jaren een foto van de meterstanden.joshua41 schreef: ↑9 mei 2022, 12:08 ik had de netbeheerder gecontacteerd omdat zij de meterstanden genoteerd hadden in november 2021.
Dit bij wissels en eind afrekeningen.
Nooit discussie gehad.
Estate Guru believer.
Ja, dat is het slimst.platin schreef: ↑9 mei 2022, 12:13Zelf neem ik al jaren een foto van de meterstanden.joshua41 schreef: ↑9 mei 2022, 12:08 ik had de netbeheerder gecontacteerd omdat zij de meterstanden genoteerd hadden in november 2021.
Dit bij wissels en eind afrekeningen.
Nooit discussie gehad.