Holdings
TIP
Re: Holdings
Normaal ging ik niet meer reageren op het forum maar ik doe het toch. In uw top 5 voor 2022 stonden bovenvermelde aandelen als tip. Ik ga er dan ook vanuit dat ze op die moment koopwaardig zijn! Nu komt u af dat je Ackermans gaat bijkopen pas aan 100 tot 130 euro! Hallo... als ze tot 100 euro zakken koop ik voor 100.000 euro en meer hoor. De koers staat nu boven de 170 euro. Zelfde verhaal voor al die andere aandelen in uw portefeuille als Sofina nog 20% zakt ben ik ook koper hoor maar op dit moment niet!Jozefien1969 schreef: ↑30 april 2022, 20:25Beste Laeka,
Kinnevik is inderdaad een misser; maar ik geloof nog steeds in het aandeel ( geloven is niet weten ). Betreffende KKR, heb inderdaad mijn GAK verhoogd; maar het is absoluut geen misser. Investor is gekocht 5 jaar geleden. Hoe dan ook een goed aandeel, niets mis mee. Sofina ook 5 jaar geleden gekocht en soms te duur bijgekocht; mijn GAK verhoogd. Dom of slim? Time wil tell. Brederode koop ik binnenkort weer bij. Ackermans rond 100-130 absoluut bijkopen, althans voor mij.
Maar ben geen belegger; weet er niets van, ben een zogenaamde autodidact. Waar ik me wel ernstig zorgen over maak - en daar weet ik wel iets meer van - is de oorlog .
Maar goed ieder zijn kennis.
Betreffende beleggen heb ik inderdaad geen kennis. Een balans lezen kan ik goed.
Zo en nu is het woord terug aan de kenners zoals huisjetuintjefietsje die ongetwijfeld veel betere tips heeft.
Vrijdag heb ik alvast 2 nieuwe topholdings in wording toegevoegd aan mijn portefeuille maar vermits dit niemand interesseert gaan we dit niet meer mededelen.
Normaal ging ik niet meer reageren op het forum maar ik doe het toch. In uw top 5 voor 2022 stonden bovenvermelde aandelen als tip. Ik ga er dan ook vanuit dat ze op die moment koopwaardig zijn! Nu komt u af dat je Ackermans gaat bijkopen pas aan 100 tot 130 euro! Hallo... als ze tot 100 euro zakken koop ik voor 100.000 euro en meer hoor. De koers staat nu boven de 170 euro. Zelfde verhaal voor al die andere aandelen in uw portefeuille als Sofina nog 20% zakt ben ik ook koper hoor maar op dit moment niet!Jozefien1969 schreef: ↑30 april 2022, 20:25Beste Laeka,
Kinnevik is inderdaad een misser; maar ik geloof nog steeds in het aandeel ( geloven is niet weten ). Betreffende KKR, heb inderdaad mijn GAK verhoogd; maar het is absoluut geen misser. Investor is gekocht 5 jaar geleden. Hoe dan ook een goed aandeel, niets mis mee. Sofina ook 5 jaar geleden gekocht en soms te duur bijgekocht; mijn GAK verhoogd. Dom of slim? Time wil tell. Brederode koop ik binnenkort weer bij. Ackermans rond 100-130 absoluut bijkopen, althans voor mij.
Maar ben geen belegger; weet er niets van, ben een zogenaamde autodidact. Waar ik me wel ernstig zorgen over maak - en daar weet ik wel iets meer van - is de oorlog .
Maar goed ieder zijn kennis.
Betreffende beleggen heb ik inderdaad geen kennis. Een balans lezen kan ik goed.
Zo en nu is het woord terug aan de kenners zoals huisjetuintjefietsje die ongetwijfeld veel betere tips heeft.
Vrijdag heb ik alvast 2 nieuwe topholdings in wording toegevoegd aan mijn portefeuille maar vermits dit niemand interesseert gaan we dit niet meer mededelen.
Beste Laeka, je vergist je.
Ik ben erg geïnteresseerd naar de 2 nieuwe holdings en nog andere waarin je in de toekomst gaat investeren of verkopen, en ik ben ervan overtuigd dat het nog veel andere forumleden zal interesseren.
Mij interesseert het ook maar ik begrijp laeka maar al te goed dat hij het niet wil meedelen. Altijd dat gezeik. Hopelijk zijn ze er fier op dat ze opnieuw iemand met veel kennis hebben weggejaagd.
Ik denk niet dat Laeka zich zal laten wegjagen! Daarvoor is hij te veel aan dit forum verslingerd.
Keep on doing the good work, Laeka.
Ik zou het ook wel jammer vinden. Veel interessante info voor mij als nieuweling die dan zou verdwijnen...
-
- Verbannen Gebruiker
Mij interesseren die 2 nieuwe holdings ook wel. Gewoon blijven posten en je niet op stang laten jagen.
Government big enough to supply everything you need is big enough to take everything you have. Thomas Jefferson
When injustice becomes law, resistance becomes duty. Thomas Jefferson
When injustice becomes law, resistance becomes duty. Thomas Jefferson
Even melden dat ik blij ben met de toevoegingen op het forum door Laeka!
Laat je niet wegjagen door trollen Laeka. Zijn ze dat waard? Fiets is al verbannen trouwens.
Mij interesseert het niet wat je vrijdag hebt gekocht. Je komt o.a. door bovenstaand bericht nogal kleinzerig en arrogant over.
Je post ook het merendeel van je berichten dubbel en telkens die smiley op het einde is echt niet nodig.
Na de lofzang moest dit me even van het hart. Desondanks ben je hier een grote meerwaarde en zou het een groot gemis zijn mocht je dat ettertje zijn zin geven.
Inderdaad.vidar schreef: ↑1 mei 2022, 16:40Mij interesseert het niet wat je vrijdag hebt gekocht. Je komt o.a. door bovenstaand bericht nogal kleinzerig en arrogant over.
Je post ook het merendeel van je berichten dubbel en telkens die smiley op het einde is echt niet nodig.
Na de lofzang moest dit me even van het hart. Desondanks ben je hier een grote meerwaarde en zou het een groot gemis zijn mocht je dat ettertje zijn zin geven.
Ik heb vrijdag 2 topholdings gekocht, maar zeg het lekker niet. Tja, ofwel zeg je het ofwel zeg je het gewoon niet. Laeka is bovendien zelf ook geen heilige, hij heeft zelf ook een member persoonlijk aangevallen paar pagina's terug.
Maar daarom hoeft hij van mij niet weg te blijven van dit fourm. Heeft zeker kennis van zaken en hoop dat hij hier nog even blijft.
Etf's (33%) + holdings (36%) + vastgoed (11%) + dividend/groeiwaarden (20%) (zie profiel)
Toch nog een "reddingsboei" laeka is op ander forum onder een andere naam zeer gewaardeerd
Zeer interessante info dit. Vooral ook niet zeggen waar en onder welke naam.
De Laeka cyclus is rond. Zit hier al paar jaar te lezen en het valt op.
Laeka komt op het forum en doet enkele posts met echt goede info over holdings, niet gewoon het rapporteren van de beurskoers.
Gaandeweg vervalt hij terug in het roepen van holdingnamen zonder meer uitleg. Dit wekt irritatie bij sommigen die hem erop wijzen.
Laeka kondigt aan het forum te verlaten, de enkele posts die zijn ego strelen na de aankondiging zijn nog mooi meegenomen.
Nu is het gewoon wachten tot de cyclus terug begint en we weer een paar echt goeie posts krijgen van Leaka. Posts die zijn kennis en meerwaarde bevestigen. Want die is er wel.
Laeka komt op het forum en doet enkele posts met echt goede info over holdings, niet gewoon het rapporteren van de beurskoers.
Gaandeweg vervalt hij terug in het roepen van holdingnamen zonder meer uitleg. Dit wekt irritatie bij sommigen die hem erop wijzen.
Laeka kondigt aan het forum te verlaten, de enkele posts die zijn ego strelen na de aankondiging zijn nog mooi meegenomen.
Nu is het gewoon wachten tot de cyclus terug begint en we weer een paar echt goeie posts krijgen van Leaka. Posts die zijn kennis en meerwaarde bevestigen. Want die is er wel.
En wat heb jij al bijgedragen? Net even een paar van je 100 berichten bekeken. Je houdt je blijkbaar ook graag bezig met leden de mantel uit te vegen maar voor de rest zie ik niet veel interessante posts.
Je mag nog niet de hielen likken van laeka.
Je mag nog niet de hielen likken van laeka.