Oekraïne en het conflict tussen Rusland en het Westen
Re: Oekraïne en het conflict tussen Rusland en het Westen
Zolang het maar niet over de Belgische begroting moet gaan, is elk onderwerp goed
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
De 'experten' zaten er andermaal faliekant naast en wat koppen ze in de gazet:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Er zou echt een belasting moeten komen op het gebruik van het woord "expert" in de krant, dat zou het begrotingstekort in 1 ruk dichten.
Ze gebruiken dat woord echt wel te pas en onpas....
Volgens mij, als je op HLN zoekt naar hoe vaak dat woord wordt gebruikt, je zal gemakkelijk aan 100 keer komen in enkel de laatste week
Ze gebruiken dat woord echt wel te pas en onpas....
Volgens mij, als je op HLN zoekt naar hoe vaak dat woord wordt gebruikt, je zal gemakkelijk aan 100 keer komen in enkel de laatste week
VTM en VRT zijn in hetzelfde bedje ziek hoor. De ene week zijn ze gerechtsexpert, de andere week Rusland expert, enz. Als ik het woord expert hoor of zie zap ik al weg of stop ik met lezen.
Er is maar 1 iets erger dan experten en dat zijn mensen die denken het zelf beter te weten dan experten.
Het is natuurlijk maar hoe je "expert" definieert
Als je letterlijk iedereen een expert gaat noemen, dan is het niet echt moeilijk om het beter te weten dan experten he...
Als je letterlijk iedereen een expert gaat noemen, dan is het niet echt moeilijk om het beter te weten dan experten he...
Als de expert, die er eigenlijk geen is, er keer op keer naast zit, dan is dat weldegelijk het ergste ...
Als ik als makelaar een huis taxeer, en ik zit er keer op keer 20% naast, dan ga ik niet lang makelaar zijn. Ik kan dan mss nog wel aan het werk als immo-expert bij de MSM ...
Ik heb de daad bij het woord eens gevoegd, en eens het woord "expert" ingegeven in de zoekbalk van HLN
Vandaag zijn er reeds 11 artikels verschenen met daarin experten.
Gisteren 21...
Ik ga er echt niet ver naast zitten met 100 per week...
En dan zeggen dat 2 jaar geleden er op dit forum mensen waren die zeiden dat we absoluut moesten luisteren naar de experten
Vandaag zijn er reeds 11 artikels verschenen met daarin experten.
Gisteren 21...
Ik ga er echt niet ver naast zitten met 100 per week...
En dan zeggen dat 2 jaar geleden er op dit forum mensen waren die zeiden dat we absoluut moesten luisteren naar de experten
En Oekraïne grenst aan de EU, en Poetin's visie over de Europese veiligheidsstructuur stopt niet aan de grenzen van Oekraïne. Oekraïne steunen in woord en daad is dus (hopelijk) beletten dat Poetin een volgende stap naar het Westen zet.
Paul D'Hoore is een journalist. Zijn taak is niet om jou beursadvies te geven, maar om ingewikkelde dingen uit te leggen zodat een 16 jarige VTM kijker het ook begrijpt.
Frank deboosere mag je gerust een expert noemen op vlak van meteorologie. Wil dat zeggen dat hij elke keer het weer exact kan voorspellen? Neen. Het feit dat een niet-expert 1x een wilde gok doet over het weer en gelijk heeft, verandert niets aan de zaak. Een expert hoeft voor mij ook niet altijd een professional te zijn. Zo zijn er leden van de volkssterrenwacht die best wel iets blijken te weten over ons zonnestelsel. En leden van de VW Golf III club die een ding of 2 weten over autotechniek.
Het is te hopen voor de wereld dat de veiligheidsstructuur niet stopt aan de grens met Oekraine...
Dat zou wel HEEL zinloos zijn he?
Een Europese veiligheidsstructuur loopt van de EU tot China...
Ik denk dat je veiligheidsstructuur verwart met territorium, dat is niet hetzelfde. (by far not)
Kwatongen zeggen dat Poetin territorium wil, maar tot nu toe hebben de Russen enkel signalen gegeven dat het om een veiligheidsstructuur gaat.
Ik denk steeds aan de beroemde uitspraak: als je Rusland ECHT wil straffen, laat ze dan een paar landen veroveren, want het besturen ervan zou hun kapot maken.
Dus waarom denken jullie dat Rusland zichzelf wil straffen?
Zelfkastijding is volgens mij voorbehouden voor de EU...