groenkracht cvba
TIP
Re: groenkracht cvba
Waarom zijn ze in 2021 veranderd van bank? Is het eerste wat ik daarvan hoor ...
-
- Full Member
- Contacteer:
Heeft er nu iemand al zijn geld gehad?
noppes niets ontvangen het is gelijk bij de belastingen wachten, maar owee als u moet betalen vandaag afrekening gas voor 4 maanden 774€ bijbetalen is in totaal 1182€ te betalen voor eind deze maand; dus verlofgeld gepensioneerde zit er al door en heb het nog niet ontvangen hopelijk legt poetin vlug het loodje
Ik heb ook nog niets ontvangen. Geduld!
De uiterste datum van 13/05 gaan we blijkbaar niet halen. We moeten ze niet allemaal bij Groenkracht gaan lastigvallen hierover. Ik stel voor dat ik morgen aan Groenkracht ga vragen hoe het er mee zit. En dan zal ik de reactie hier laten weten.
Laat ze weten dat ze wel zullen zien als je ooit eens betaalt, want dat je nog even de juiste methodiek moet vinden om te betalen
Blijkt een perfecte juridisch onderbouwde reden te zijn.
Refereer gerust naar ESPERTO Kortrijk BV Vandelanotte Bedrijfsrevisoren CVBA
Voor mij is dat goed. Je kan het vandaag eventueel al doen als dat lukt, ik denk dat ze vandaag en morgen evenveel gaan weten

Ik heb zojuist een e-mail verzonden naar Groenkracht om een update te vragen. Ik kreeg direct een auto-reply met de tekst;
Goed gedacht van Groenkracht om een inhoudelijke auto-reply op te zetten. Raar dat dit zolang moet duren. Verder afwachten dus.
En dat document op de website, zichtbaar na inloggen, is dat van 9 mei dat eerder is gepost.Beste coöperant,
Bedankt voor uw bericht.
Wij vernemen dat er enige onrust is bij sommigen onder u omdat de betaling van het liquidatiesaldo nog niet is gebeurd. De vereffenaars hebben daarom een kort nieuwsbericht geplaatst op de website van Groenkracht www.groenkracht.be.
De vertraging is te wijten aan een technisch euvel op het betalingsplatform.
De vereffenaars zijn bijzonder verveeld met deze kwestie, die zich voordoet volledig buiten hun wil om.
Zij staan in nauw contact met de financiële instelling en volgen dit van zeer dichtbij op.
De vereffenaars vragen u vriendelijk nog even geduld te willen uitoefenen.
De betaling komt eraan.
Dank voor uw begrip.
Met vriendelijke groeten,
Groenkracht CV in vereffening
Goed gedacht van Groenkracht om een inhoudelijke auto-reply op te zetten. Raar dat dit zolang moet duren. Verder afwachten dus.
Dus vandaag zou de finale dag moeten zijn? Laat ons hopen . Dat dit hoofdstuk eigenlijk afgelopen is.
LPS schreef: ↑3 mei 2022, 21:58
De coöperanten die tegen 13/05/2022 nog geen betaling zouden ontvangen hebben, kunnen ons contacteren via groenkracht@vdl.be.
Met vriendelijke groeten,
Groenkracht CV in vereffening
Vriendelijke groeten | Sincères salutations | Kind Regards
Namens de heer Jan Degryse
vereffenaar van de CVBA Groenkracht.
T +32 50 40 63 29 | www.vandelanotte.be
Neen, blijkbaar niet. Zie mijn post juist boven die van u.
Laatst gewijzigd door Giskart op 13 mei 2022, 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Quote je even juist, Giskart? 

Klein beetje nieuws;
Ik had dus donderdagavond een e-mail gezonden naar Groenkracht met de vraag hoe het ermee zit. Reactie direct via auto-reply.
Vandaag heb ik - tot mijn verbazing - een niet-automatische reactie ontvangen op die e-mail. Een e-mail met dezelfde tekst als in de auto-reply.
Het nieuws is dus dat er geen nieuws is, er geen verandering zit in de boodschap. Een boodschap van 9 mei.
Ik had dus donderdagavond een e-mail gezonden naar Groenkracht met de vraag hoe het ermee zit. Reactie direct via auto-reply.
Vandaag heb ik - tot mijn verbazing - een niet-automatische reactie ontvangen op die e-mail. Een e-mail met dezelfde tekst als in de auto-reply.
Het nieuws is dus dat er geen nieuws is, er geen verandering zit in de boodschap. Een boodschap van 9 mei.
Bedankt voor de update, … zo zie je maar dat geld overschrijven eigenlijk rocket science is!Giskart schreef: ↑16 mei 2022, 18:27 Klein beetje nieuws;
Ze factureren hun uren wellicht, wat een groot deel van de 'snelheid' kan verklaren
. Sorry voor het cynisme, maar ik begin het toch ook wel wat frustrerend te vinden.
Verander je van bank, vraag dan vooraf even na in welk formaat en tegen wanneer het ten laatste aangeleverd moet worden; want het lijkt een technisch onnozel dingetje te zijn - lees ik tussen de regels - maar met toch wel wat praktische implicaties zo blijkt.
Nog even geduld zeker? Want oorspronkelijk zou het pas in 2026 afgerond zijn, al zeiden ze daarna ook "De coöperanten van het in vereffening zijnde Groenkracht worden eind dit jaar of in het slechtste geval uiterlijk begin 2022 volledig uitbetaald."

Verander je van bank, vraag dan vooraf even na in welk formaat en tegen wanneer het ten laatste aangeleverd moet worden; want het lijkt een technisch onnozel dingetje te zijn - lees ik tussen de regels - maar met toch wel wat praktische implicaties zo blijkt.
Nog even geduld zeker? Want oorspronkelijk zou het pas in 2026 afgerond zijn, al zeiden ze daarna ook "De coöperanten van het in vereffening zijnde Groenkracht worden eind dit jaar of in het slechtste geval uiterlijk begin 2022 volledig uitbetaald."
Laatst gewijzigd door LPS op 17 mei 2022, 08:44, 1 keer totaal gewijzigd.