groenkracht cvba
TIP
Re: groenkracht cvba
Goed uw bericht ontvangen, dank hiervoor.
De vereffenaars bewegen werkelijk "hemel en aarde" om het bancair euvel uit de weg te ruimen. We zijn er bijna.
Met dank voor uw begrip.
Vriendelijke Groeten | Sincères Salutations | Kind Regards
Isabelle De Leenheer
De vereffenaars bewegen werkelijk "hemel en aarde" om het bancair euvel uit de weg te ruimen. We zijn er bijna.
Met dank voor uw begrip.
Vriendelijke Groeten | Sincères Salutations | Kind Regards
Isabelle De Leenheer
Toch bizar dat ze vorig jaar van bank zijn veranderd... Waarom eigenlijk?
Hopelijk geen onbetrouwbare bank die de gelden nu niet wil vrijgeven of moeilijk doet. Moest dat een van de gekende Belgische grootbanken zijn was er geen probleem of was het toch al lang opgelost? Misschien eens de media inlichten, zij kunnen misschien achterhalen wat er echt aan de hand is?
Hopelijk geen onbetrouwbare bank die de gelden nu niet wil vrijgeven of moeilijk doet. Moest dat een van de gekende Belgische grootbanken zijn was er geen probleem of was het toch al lang opgelost? Misschien eens de media inlichten, zij kunnen misschien achterhalen wat er echt aan de hand is?
Het gaat gewoon iets heel onnozel zijn vermoed ik. Zoiets als: de mismatch tussen 1. alle data uit hun systeem te krijgen en 2. in de vorm waarin de bank het vraagt.
Heb een mail gestuurd naar de redactie van HLN
Dat zij het eens uitzoeken.
Dat zij het eens uitzoeken.
Lijkt mij meer iets voor de Financieel Economische Tijd.
goed zo IVANV
we moeten beginnen pushen!!
we moeten beginnen pushen!!
Ik heb dit ondertussen al naar De Tijd verstuurd en heb bericht ontvangen dat ze dit gingen doorsturen naar hun verslaggevers.
Ben benieuwd hoe die dit gaan aanpakken en of publiceren.
Genoeg gemekkert, over tot actie!!!
1) We krijgen het al jaren vroeger dan het oorspronkelijke uitbetalingsplan (was voorzien in 2026).
2) 1 tip: investeer nooit meer in aandelen als je dat geld echt nodig hebt (en vroeger dan verwacht zelfs nodig kunt hebben).
Weet ik maar al te goed .Beetje overdrijven mag toch!
hier is het mailadres van Isabelle,
misschien kunnen andere verschillende ongeduldige members haar ook wat opjutten!!
--KNIP--
hier is het mailadres van Isabelle,
misschien kunnen andere verschillende ongeduldige members haar ook wat opjutten!!
--KNIP--
OF naar --KNIP--
Het lijkt me niet nuttig om deze mensen te gaan opjutten. Hun tijd kapen gaat ten koste van de tijd die ze in de oplossing kunnen steken. Er is geen indicatie dat ze bewust taffelen...
Alstublieft, ga die mensen niet ambeteren! Geen kleutergedrag aub.
Posters of Mods; gelieve die e-mailadressen te verwijderen.
Posters of Mods; gelieve die e-mailadressen te verwijderen.
OK
geduld is een mooie deugd!
geduld is een mooie deugd!
Ik ben het beu!
Ik eis onmiddellijk mijn geld terug
Ik eis onmiddellijk mijn geld terug

Gebeld met de tijd, er klopt daar iets niet in ieder geval!