Staatsbon 2022
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Staatsbon 2022
Hoe langer, hoe risicovoller, hoe minder flexibiliteit --- hoe hoger de beloningenSuperspaarder schreef: ↑22 mei 2022, 09:27 - spaarrekening : 0,11% < 0,49% (staatsbon) < 0,81 % (DB kasbon). Spaarrekening bij Santander al "vol".
- Tak21 : 5 jaar bon korter dan 8 jaar verzekering ; de winstdeelname met verzekering is hypothetisch ; en ook de 2% taks op verzekering niet vergeten.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
@Sebastiaan1985: als binnen vijf jaar de verwachting is dat de rente nog hoger zal klimmen, ga je dan nog blijven wachten?
Ik geniet nog van mijn termijnrekening van 4.15%
Bewaarkosten bestaan niet meer. Vroeger moest alles manueel gebeuren , verhandelen van verkochte en aangekochte aandelen. Versassen naar andere banken en manueel knippen van alle coupons. Ik heb die tijd nog gekend. Men moet dit niet meer aangeven als bewaarkosten maar gewoon kosten.Yaris schreef: ↑22 mei 2022, 12:50 Computers moeten aangekocht worden en software moet ontwikkeld worden en aangepast telkens de wetgeving wijzigt. Klanten eisen een gemakkelijke, snelle, veilige en betrouwbare banking software. Het is niet omdat het met de computer gebeurt dat het niets kost of geen geld gevraagd voor mag worden.
https://www.hln.be/geld/na-3-jaar-is-er ... ~a0bd099b/Na een onderbreking van drie jaar lanceert de Belgische schatkist deze week weer eens een staatsbon.
Van 24 mei tot en met 3 juni kan je je hiervoor inschrijven.
Vanaf vandaag kan er op ingeschreven worden.
Volgens Paul D'Hoore is dat niet bij elke bank gratis. Weet hier iemand waar en hoe dat het best gebeurt?
Vroeger was dit gratis bij Bpost