Cybersecurity, halfgeleiders en water ETF's
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Cybersecurity, halfgeleiders en water ETF's
Of deze video: https://www.youtube.com/watch?v=dwPh-PAg9A8.
Ben Felix: Thematic ETFs (are Terrible Investments)
Bespreekt bovenstaande paper, en enkele andere rond thematic indexen,
Laatst gewijzigd door B7H4long op 29 mei 2022, 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
... lijken vooral de themas die het de voorbije jaren goed gedaan hebben; die toen een hype waren.De keuzes van karine : technologie, veiligheid, water en klimaat en milieu.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Het is niet omdat bedrijven-die-vorige-jaren-gehyped-zijn, nu afgestraft zijn dat ze daarom goede beleggingen zijn voor de toekomst. ze kunnen nog altijd beide richtingen uit. Kijk maar eens naar 2000.
Ik kies mijn beleggingen niet op basis van de prestaties vroeger en nu maar ik beleg in thema's, landen en sectoren die me interesseren, ook buiten de beurs.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ja, iedereen belegt volgens zijn eigen inzichten. En dat hoeft niet altijd "maximaal financiëel rendement" te zijn.
Ik vraag mij dan wel af welke zoal de beleggingen "buiten de beurs" zijn die jou vandaag interesseren en waar je dan ook in belegt.
Ik had het niet over beleggingen buiten de beurs maar over beleggingen in dingen die me interesseren, ook buiten het financiële. Technologie bijvoorbeeld interesseert me dus daar beleg ik in.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Je belegt alleen "op de beurs" dan ?