Kredietkaart Argenta
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Kredietkaart Argenta
Meestal krijg je bij eeb online aankoop een besteloverzicht. Deze kan je afprinten of met een print screen op je pc opslaan. Er staat ook vaak bij wanneer je het gekocht hebt.
Er zijn dus mogelijkheden.
Er zijn dus mogelijkheden.
Of uitgaven bijhouden in een boekhoudprogramma of op app op de smartphone.
Estate Guru believer.
Ik ben het ook wel al tegengekomen. Meestal omdat je iets koopt in winkel 'ABC' in Brugge, en op de afrekening staat er dan 'jouw aankoop bij XYZ in Antwerpen'.
Mijn eerste gedacht is dan: "Ik ken XYZ niet en ik ben al maanden niet in Antwerpen geweest!"
Je hebt dan enkel datum en bedrag om de aankoop te linken.
Mijn eerste gedacht is dan: "Ik ken XYZ niet en ik ben al maanden niet in Antwerpen geweest!"
Je hebt dan enkel datum en bedrag om de aankoop te linken.
Maar bij "Zorro123" gaat het ook over een ander probleem dat hij wil opgelost krijgen:
TS wil het het enkel als testcase gebruiken in geval van... Waar ben je dan mee bezig?????
ludo schreef: ↑28 mei 2022, 21:37
Is mij ook al een paar maal overkomen dat ik een betaling heb gedaan en op het afschrift niet vermeld aan wie of wat.
Na lang nadenken valt dan toch eindelijk mijne nikkel aan wie en aan wat ik dat betaald heb..
Wat eerst verdacht was bleek dan inderdaad wel juist te zijn...
---------------------------------------
Zorro schreef ///////////////
Inderdaad Ludo, dat is hier nu ook het geval.
Maar ik wil mijn gegevens juist hebben bij Worldline voor als ik echt een noodzakelijke info wil.
Daarom nu even deze moeite doen maar het zal niet van een leien dakje lopen, vermoed ik.
Beginnen met een mail naar de klachrendienst van Argenta en zien waar we uitkomen.
Ik blijf updaten.
ludo schreef: ↑28 mei 2022, 21:37
Is mij ook al een paar maal overkomen dat ik een betaling heb gedaan en op het afschrift niet vermeld aan wie of wat.
Na lang nadenken valt dan toch eindelijk mijne nikkel aan wie en aan wat ik dat betaald heb..
Wat eerst verdacht was bleek dan inderdaad wel juist te zijn...
---------------------------------------
Zorro schreef ///////////////
Inderdaad Ludo, dat is hier nu ook het geval.
Maar ik wil mijn gegevens juist hebben bij Worldline voor als ik echt een noodzakelijke info wil.
Daarom nu even deze moeite doen maar het zal niet van een leien dakje lopen, vermoed ik.
Beginnen met een mail naar de klachrendienst van Argenta en zien waar we uitkomen.
Ik blijf updaten.
Ik zou in Zorro zijn plaats dat toch ook willen laten aanpassen.
Op een dag heb je eens echt nodig om je gegevens aan te passen, eender wat over je kaart te vragen of aan te passen, blokkeren of deblokkeren, etc... en dan bots je weer tegen dezelfde muur van verkeerde gegevens.
Zoals ze in Vlaanderen zeggen : 't moet zjuust zijn !
mijn ticket bij een online aankoop is de email die ik krijg ter bevestiging (betalingsmethode en prijs staat daar op). Je kan die in een apart mapje met aankopen slepen.
Goed voor deze maand om je betalingen te overlopen. Goed voor de volgende jaren als bewijs van aankoop + garantie.
Op een dag heb je eens echt nodig om je gegevens aan te passen, eender wat over je kaart te vragen of aan te passen, blokkeren of deblokkeren, etc... en dan bots je weer tegen dezelfde muur van verkeerde gegevens.
Zoals ze in Vlaanderen zeggen : 't moet zjuust zijn !
Wat Timoootje al zei en :
mijn ticket bij een online aankoop is de email die ik krijg ter bevestiging (betalingsmethode en prijs staat daar op). Je kan die in een apart mapje met aankopen slepen.
Goed voor deze maand om je betalingen te overlopen. Goed voor de volgende jaren als bewijs van aankoop + garantie.