Afspraak autokeuring gemist
Afspraak autokeuring gemist
Ik heb vandaag mijn afspraak op de autokeuring
gemist. Wat zijn de financiële gevolgen daarvoor?
Kan deze kost omzeilt worden door voor het aantonen van een ziektebriefje?
gemist. Wat zijn de financiële gevolgen daarvoor?
Kan deze kost omzeilt worden door voor het aantonen van een ziektebriefje?
Re: Afspraak autokeuring gemist
Krijg je wel een boete voor een gemiste afspraak? Je krijgt een boete voor een laattijdige keuring, maar dat is niet hetzelfde.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Moh, niks van aantrekken. Nieuwe afspraak maken, desnoods zelfs bij een ander keuringsstation.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
Ik denk niet dat die mensen kunnen zien dat je al eerder een afspraak gemaakt hebt, laat staan dat je er een boete voor zou krijgen. Die zitten niet te wachten om je auto te keuren.
Zijt eens een echte vent. Maak een nieuwe afspraak en biedt je excuses aan. Betaal de eventuele vergoeding met de glimlach. Uw fout, niet die van een ander. ![Evil >:D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/evil.gif)
![Evil >:D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/evil.gif)
Het zou veel erger zijn als je een afspraak met je lief miste.
Wees een echte vent, geen mislukte krent.
Yaris u bent zo bot vandaag ! Zijn wij van u niet gewoon !
Gewoon gaan zonder afspraak als het voor periodieke keuring is. Ga een kwartier voor opening in de ochtend.
- miljonairtje
- Full Member
- Contacteer:
Deze week bij AIBV ook op jaarlijkse keuring geweest, met afspraak.
Ik kwam gewoon in dezelfde rij als ieder ander terecht en mocht nog steeds wachten hoor.
Zo is de logica van een afspraak toch ver zoek vind ik.
Dus gewoon opnieuw gaan.![🙂](//twemoji.maxcdn.com/2/svg/1f642.svg)
Ik kwam gewoon in dezelfde rij als ieder ander terecht en mocht nog steeds wachten hoor.
Zo is de logica van een afspraak toch ver zoek vind ik.
Dus gewoon opnieuw gaan.
Mag je de anderen niet voorsteken wanneer je een afspraak hebt? Wat is dan het nut van afspraken? Ik had me gewoon aangemeld aan de ingang.
Het nut van afpreken is dat als je geen afspraak hebt ze je wegsturen, waar ik ga althans. Je steekt diegene die geen afspraak heeft dus idd. voorbij, hij doet wel eerst de file.
Bij ons is er op de schouwing een aparte rij voor afspraken en je schuift gewoon aan die ene poort aan.
Als er daar al eens iemand voor jou staat is het al druk. Op de keuring geven ze zichzelf zeker nooit veel werk.
Voor een normale keuring is het altijd lang wachten. Ik zou dan gaan rond openingsuur en er zelfs een kwartier of half uur op voorhand gaan.
Niet het onderwerp van deze discussie maar ik vind het ritme en het vermogen om mensen verder te helpen bij de schouwing geëvolueerd naar slechter en als je hen punten zou geven voor hun werktempo zou dat al beneden nul moeten gaan.
Ik heb altijd al gezegd : daar zou ik het ook nog volhouden ... dat tempo kan ik nog zeker aan. En dat vind ik niet veel meer terug op de arbeidsmarkt.
Als er daar al eens iemand voor jou staat is het al druk. Op de keuring geven ze zichzelf zeker nooit veel werk.
Voor een normale keuring is het altijd lang wachten. Ik zou dan gaan rond openingsuur en er zelfs een kwartier of half uur op voorhand gaan.
Niet het onderwerp van deze discussie maar ik vind het ritme en het vermogen om mensen verder te helpen bij de schouwing geëvolueerd naar slechter en als je hen punten zou geven voor hun werktempo zou dat al beneden nul moeten gaan.
Ik heb altijd al gezegd : daar zou ik het ook nog volhouden ... dat tempo kan ik nog zeker aan. En dat vind ik niet veel meer terug op de arbeidsmarkt.