VGP
TIP
Re: VGP
Ondanks ijzersterke prestatie is VGP toch wat gedaald.
Ik heb de laatste aflevering van de Beursvoyeurs beluisterd en daar ging het o.a. over WDP en VGP. Over VGP zeiden ze dat die een prijs gewonnen heeft omwille van waardecreatie plus dividend.
Ze hebben mooie zaken gedaan met de e-commerce. Tegenvaller was wel toen Amazon een contract met VGP verbrak.
Ik lees her en der wel dat door de toenemende e-commerce het logistiek vastgoed nog mooi zal verder groeien. Ook al noteren ze nu wel met een grote premie (vooral WDP).
Ik heb de laatste aflevering van de Beursvoyeurs beluisterd en daar ging het o.a. over WDP en VGP. Over VGP zeiden ze dat die een prijs gewonnen heeft omwille van waardecreatie plus dividend.
Ze hebben mooie zaken gedaan met de e-commerce. Tegenvaller was wel toen Amazon een contract met VGP verbrak.
Ik lees her en der wel dat door de toenemende e-commerce het logistiek vastgoed nog mooi zal verder groeien. Ook al noteren ze nu wel met een grote premie (vooral WDP).
Ik geloof niet in dit aandeel heeft zijn plafond bereikt
Dit is exact wat we nodig hebben: negatief sentiment. Tot nu toe had het aandeel enkel rugwind: heel steil klimmende winsten, lage rente, toetreding tot BEL-20, berichten zoals hierboven in de Tijd en groei groei groei! Daardoor zijn waarderingen snel opgelopen en (te) ver vooruitgelopen. Nu krijgen we eindelijk met negatief sentiment te maken, en dalende beurskoersen. Hopelijk wordt iedereen er snel depressief van want ik wil graag bijkopen.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
Gaat over een award van de Gentse vermogensbeheerder Value Square. VGP is een prachtig bedrijf, maar VS is dat een stuk minder, dus aan die award zou ik niet al te veel waarde hechten.
VGP mooi in de plus, heb ik iets gemist?
ja, ze worden opgenomen in een of andere index.
Nee, nog niet.
Nu wel volgens artikel in De Tijd.
Inderdaad, VGP stuurde ook al een persbericht uit. Wel, dat is goed nieuws he. Vanaf maandag zullen bepaalde indexfondsen verplicht zijn het aandeel aan te kopen. Mooi.
VGP zou ik aan 200 zetten