Keytrade niet bereikbaar
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Keytrade niet bereikbaar
Daar zou je nog zwaar kunnen in teleurgesteld zijn. Al eens proberen bellen naar KBC Live de laatste maand? Ik heb verschillende keren geprobeerd, op verschillende dagen en op verschillende tijdstippen van de dag. Na vaak 15 minuten wachtmuziek nog altijd niet binnen en dan maar opgehangen.
Kantoren alleen op afspraak. En hoe kan je een afspraak maken? Inderdaad via KBC Live. Dan maar kantoor bellen? Doorgeschakeld naar KBC Live.
Ja, ik weet niet of de support op een ander meer premium is hoor
Heb met andere banken ook wel al wat mee mogen maken zowel direct met kantoorbedienden als via telefoon.
Heb met andere banken ook wel al wat mee mogen maken zowel direct met kantoorbedienden als via telefoon.
Laatst gewijzigd door Jamesken op 30 juli 2021, 15:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Hm, blijkbaar kan je kiezen...EarthNvstr1 schreef: ↑30 juli 2021, 14:38 Bij stopzetten van een Keyplan worden de fondsen gewoon verhuist naar je trading account.
Vervolgens moet je ze dan zelf verkopen vanaf je trading account indien je ze wil verkopen.
- 1 fonds uit keyplan volledig of gedeeltelijk transfereren
- Keyplan afsluiten incl. de fondsen verkopen: https://www.keytradebank.be/files/docum ... ure_nl.pdf
Bij dat laatste staat o.a.:
4. Belangrijke informatie
Zodra wij uw aanvraag ontvangen, starten wij met het beëindigen van uw KEYPLAN. Gelieve rekening te houden met het volgende:
•Keytrade Bank start met de verkoop van uw fondsen.
•Lopende orders of arbitrage worden indien mogelijk geannuleerd. Is annuleren niet mogelijk dan start het beëindigenvan uw KEYPLAN direct na de uitvoering van deze transacties.
•U kunt de status van de lopende verkooporders volgen via de transactiesite. Elke fondsbeheerder hanteert eigen specifieke regels rond het accepteren en verwerken van verkooptransacties. Hou rekening met een doorlooptijd van minimaal 2 weken nadat wij uw verzoek hebben ontvangen.
•De overboeking van de opbrengst, onder inhouding van eventuele kosten en taksen, naar uw effectenrekening vindt plaats nadat de laatste verkooptransactie is verwerkt. Vanaf dat moment kan u vrij over uw tegoed beschikken.
Haha, wel dan zie je maar dat het gras niet groener is aan de andere kant. Ik ben zelf geen KBC klant dus ik dacht (omdat ze toch wel wat reclame maken over hun toegankelijkheid) dat hun bereikbaarheid toch een van hun paradepaartjes was en dat ze hier dan ook beter in zouden zijn. Misschien dan enkel in hun marketing berichten.wim013 schreef: ↑30 juli 2021, 15:04 Daar zou je nog zwaar kunnen in teleurgesteld zijn. Al eens proberen bellen naar KBC Live de laatste maand? Ik heb verschillende keren geprobeerd, op verschillende dagen en op verschillende tijdstippen van de dag. Na vaak 15 minuten wachtmuziek nog altijd niet binnen en dan maar opgehangen.
Kantoren alleen op afspraak. En hoe kan je een afspraak maken? Inderdaad via KBC Live. Dan maar kantoor bellen? Doorgeschakeld naar KBC Live.
Of misschien heb jij gewoon pech gehad en een slechte ervaring gehad (vaak hoor je ook de mensen met een slechte ervaring het luidst).
Ik ben nog geen klant van KBC, maar heb hen onlangs een mail gestuurd met een concrete vraag.
2 dagen later kreeg ik een antwoord naast de kwestie. Terug gereageerd, met deze keer nog wat meer uitleg. Wacht al 4 dagen op antwoord. Ze zijn duidelijk niet geïnteresseerd in mij .
2 dagen later kreeg ik een antwoord naast de kwestie. Terug gereageerd, met deze keer nog wat meer uitleg. Wacht al 4 dagen op antwoord. Ze zijn duidelijk niet geïnteresseerd in mij .
hier vervanging maestro gevraagd die vervallen was en naar een oud adres gestuurd werd blijkbaar.
kan zeggen dat het na 6 mails en 1 u bellen in 4 sessies naar klantendienst nu in orde is gekomen na 4 weken!
service zeer miserabel , maar alles gratis dus kan geen topservice verwachten
kan zeggen dat het na 6 mails en 1 u bellen in 4 sessies naar klantendienst nu in orde is gekomen na 4 weken!
service zeer miserabel , maar alles gratis dus kan geen topservice verwachten
'Het is een 100% ONLINE, low cost bank, daar is geen kantoor om te gaan klagen'
Ik denk dat Keytrade wel een kantoor in Brussel heeft die klanten op afspraak ontvangt.
Ik denk dat Keytrade wel een kantoor in Brussel heeft die klanten op afspraak ontvangt.
"Al eens proberen bellen naar KBC Live de laatste maand? Ik heb verschillende keren geprobeerd, op verschillende dagen en op verschillende tijdstippen van de dag. Na vaak 15 minuten wachtmuziek nog altijd niet binnen en dan maar opgehangen.
Kantoren alleen op afspraak. En hoe kan je een afspraak maken? Inderdaad via KBC Live. Dan maar kantoor bellen? Doorgeschakeld naar KBC Live."
Het is zeer spijtig dat de klantendienst van KBC achteruitgaat.
Begonnen met het stopzetten van printen van uittreksels en sturen met kosten 2,50 euro per rekening en per maand. KBC misbruikt Corona om de klanten uit kantoren te houden. Als ik einde januari 2021 naar kantoor Ladeuze belde voor een afspraak was alleen 10 dagen later mogelijk.
Veel kleine kantoren werden gesloten maar de info op site niet veranderd, info staat nog altijd 'open op afspraak' ,bv. https://www.kbc.be/particulieren/nl/kan ... g-146.html Ik heb einde januari naar dit kantoor gebeld en werd opgenomen en ik heb een afspraak gemaakt. Op dag en uur van afspraak ben ik naar Kantoor tiensepoort en kantoor was gesloten! pas daarna heb ik vernomen dat mijn oproep werd interne doorgeschakeld naar Kantoor Heverlee. Ik heb hierover geen info gekregen en ook geen reactie van KBC ,geen mail of telefonisch...Ik vind dat KBC fouten gemaakt heeft en willen geen verantwoordelijkheid voor hun fouten nemen ... Ik ben van mening dat de sites van alle kantoren die gesloten gegaan zijn wegens covid sinds maart of april 2020, vermelden sindsdien foutieve info. IK heb al in februari 2021 KBC geïnformeerd hierover en KBC heeft nog steeds de info op de site's van de gesloten kantoren niet aangepast.
Kantoren alleen op afspraak. En hoe kan je een afspraak maken? Inderdaad via KBC Live. Dan maar kantoor bellen? Doorgeschakeld naar KBC Live."
Het is zeer spijtig dat de klantendienst van KBC achteruitgaat.
Begonnen met het stopzetten van printen van uittreksels en sturen met kosten 2,50 euro per rekening en per maand. KBC misbruikt Corona om de klanten uit kantoren te houden. Als ik einde januari 2021 naar kantoor Ladeuze belde voor een afspraak was alleen 10 dagen later mogelijk.
Veel kleine kantoren werden gesloten maar de info op site niet veranderd, info staat nog altijd 'open op afspraak' ,bv. https://www.kbc.be/particulieren/nl/kan ... g-146.html Ik heb einde januari naar dit kantoor gebeld en werd opgenomen en ik heb een afspraak gemaakt. Op dag en uur van afspraak ben ik naar Kantoor tiensepoort en kantoor was gesloten! pas daarna heb ik vernomen dat mijn oproep werd interne doorgeschakeld naar Kantoor Heverlee. Ik heb hierover geen info gekregen en ook geen reactie van KBC ,geen mail of telefonisch...Ik vind dat KBC fouten gemaakt heeft en willen geen verantwoordelijkheid voor hun fouten nemen ... Ik ben van mening dat de sites van alle kantoren die gesloten gegaan zijn wegens covid sinds maart of april 2020, vermelden sindsdien foutieve info. IK heb al in februari 2021 KBC geïnformeerd hierover en KBC heeft nog steeds de info op de site's van de gesloten kantoren niet aangepast.
Ok... 1 kantoor in gans België, dat lijkt eerder een dagtrip dan dat het uitnodigt echt om er langs te gaan
Maar het moraal van het verhaal, het lijkt precies ook niet goed te lopen bij KBC hun support. Straks gaan we nog zeggen dat de support van Keytrade schitterend is vergeleken met die van de andere banken
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
In mijn ervaring is de support van Keytrade schitterend.
Toch al een paar keer nodig gehad, en was steeds perfect voor mij.
Edit: was wel steeds in het kader van beleggingen, kan zijn dat het voor andere support een ander verhaal is
Is Keytrade op dit ogenblik onbereikbaar?
Telkens onmiddellijk na het ingeven van de code, "automatisch uitgelogd wegens te lange inactiviteit" terwijl er nog helemaal niets kon gedaan worden.
Telkens onmiddellijk na het ingeven van de code, "automatisch uitgelogd wegens te lange inactiviteit" terwijl er nog helemaal niets kon gedaan worden.
Hier lukt het nu ook terug.
Deze voormiddag 3 keer tevergeefs geprobeerd met hardkey.
Geen idee wat het probleem zou kunnen geweest zijn.
Deze voormiddag 3 keer tevergeefs geprobeerd met hardkey.
Geen idee wat het probleem zou kunnen geweest zijn.
Iemand die iets weet over de bereikbaarheid van Keytrade voor vandaag?
Nadat ik alle INLOGgegevens ingevoerd heb met de Hardkey, krijg ik telkens
Nadat ik alle INLOGgegevens ingevoerd heb met de Hardkey, krijg ik telkens
Deze pagina is niet bereikbaar
De app ging daarstraks ook niet. Na aanmelden komen de rekeningen niet zichtbaar.