Transactiekosten
Transactiekosten
Ik ondervind vandaag dat MeDirect geen transactiekosten aanrekent. Heb ik iets gemist? Ik heb daar omtrent geen mail gekregen.
Re: Transactiekosten
Dat is altijd zo geweest.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Op aandelen en trackers of op fondsen?
De transactietarieven van MeDirect staan hier. Voor fondsen wordt niets aangerekend.
Vers van de pers
Voor het beleggen in fondsen, rekenen we je geen instapkosten aan. Dat wist je misschien al langer. Wist je ook dat wanneer je tijdelijk belegt in aandelen en etf’s, we je geen transactiekosten aanrekenen op de aankooporders.1 Geniet van 14 juni tot en met 15 juli van deze tijdelijke actie. Je leest de actievoorwaarden hier2. Voor de verkooptransacties gelden wel de gebruikelijke tarieven.3
ThanksRmv schreef: ↑14 juni 2022, 14:56 Vers van de persVoor het beleggen in fondsen, rekenen we je geen instapkosten aan. Dat wist je misschien al langer. Wist je ook dat wanneer je tijdelijk belegt in aandelen en etf’s, we je geen transactiekosten aanrekenen op de aankooporders.1 Geniet van 14 juni tot en met 15 juli van deze tijdelijke actie. Je leest de actievoorwaarden hier2. Voor de verkooptransacties gelden wel de gebruikelijke tarieven.3
De mail met die promotie is nu ook bij mij aangekomen.
Kan een Bolero ook niet eens zo'n actie lanceren. Ik heb de indruk dat ik op het verkeerde platform ben ingestapt
-
- Full Member
- Contacteer:
Blijf maar bij Bolero, want MD kan er soms een potje van maken.
Bijvoorbeeld CPI. Al 14 dagen attent gemaakt dat er keuzedividend komt, pas vandaag de keuze gehad.
KBC dividend meer dan een week op moeten wachten enz.
Bijvoorbeeld CPI. Al 14 dagen attent gemaakt dat er keuzedividend komt, pas vandaag de keuze gehad.
KBC dividend meer dan een week op moeten wachten enz.
Als Je niet op € moet kijken bij Bolero Blijven.
Waarom zou Bolero zoiets moeten starten.
De Kbc klanten zijn hondstrouw.
Estate Guru believer.