Hoe je geld het best beheren met de nieuwe spaarregeling?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Hoe je geld het best beheren met de nieuwe spaarregeling?
+1phase schreef: Gezien het woelige rentelandschap de laatste tijd en de regels van de nieuwe spaarregeling... Geen systeem, ik stort mijn spaarbedrag telkens bij een bank waar ik reeds klant ben en die op het moment van storting het beste rendement biedt. Eéntje hier, ééntje daar...
hoewel ik recent ook enkele nieuwe fondsen aankocht...
Even toevoegen dat ik ook niet alles op spaarrekeningen zet, er wordt sinds kort ook een deel in een Keytrade Fund Savings Plan met 3 fondsen gepompt. Mijn antwoord sloeg dus eigenlijk puur op hoe men nu het geld verdeeld onder spaarrekeningen onder de nieuwe spaarregeling.
Eigenlijk zouden we beter een gelijkaardig topic opstarten voor beursproducten, tenslotte zijn die op dit moment interessanter.
Eigenlijk zouden we beter een gelijkaardig topic opstarten voor beursproducten, tenslotte zijn die op dit moment interessanter.
net voor 1 april dit jaar heb ik het merendeel van mijn geld op termijnrekeningen gezet (ik heb mijn geld de eerste jaren toch zeker nog niet nodig). Voor hetgeen ik nu bijspaar heb ik hetzelfde principe als Phase:
phase schreef: Geen systeem, ik stort mijn spaarbedrag telkens bij een bank waar ik reeds klant ben en die op het moment van storting het beste rendement biedt. Eéntje hier, ééntje daar...