Beleggen in Bitcoins?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Beleggen in Bitcoins?
Binnen 2 tot 5 jaar kan je aan kopen denken.EarthNvstr1 schreef: ↑18 mei 2022, 19:30
Ik zie een dubbele top (met de 2de top het head-and-shoulders patroon).
Wat denken TA adepten van deze combinatie ?
Als je nog winst hebt, verkoop dan alles of pak je inleg er minstens terug uit.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik was eerder op zoek naar een TA antwoord.
Mijn eigen idee (TA-wise) is dat zowel een dubbele top als een head-and-sholders patroon voor TA-adepten een grote kans op daling betekent. Dat die 2 dan in combinatie voorkomen, vond ik interessant om eens voor te leggen aan TA-adepten.
Blijkbaar geen TA-adepten op SG, of ben jij dat wel en is jouw antwoord een typisch TA-adepten antwoord ?
Nee, ben geen TA!EarthNvstr1 schreef: ↑1 juni 2022, 19:06Ik was eerder op zoek naar een TA antwoord.
Mijn eigen idee (TA-wise) is dat zowel een dubbele top als een head-and-sholders patroon voor TA-adepten een grote kans op daling betekent. Dat die 2 dan in combinatie voorkomen, vond ik interessant om eens voor te leggen aan TA-adepten.
Blijkbaar geen TA-adepten op SG, of ben jij dat wel en is jouw antwoord een typisch TA-adepten antwoord ?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Wall street cheat sheet eens bekijken. H&S speelt inderdaad. Verder, enorme bear flag die nog wordt uitgespeeld en last but not least de Bitcoin cycle chart eens bekijken. Hét koopmoment moet nog komen denk ik, iig ik blijf rustig bijkopen op weakness.
Ah, target rond de 20000$ als bodem
Ah, target rond de 20000$ als bodem
EarthNvstr1 schreef: ↑18 mei 2022, 19:30
Ik zie een dubbele top (met de 2de top het head-and-shoulders patroon).
Wat denken TA adepten van deze combinatie ?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
"2 tot 5 jaar" is wel zeer ruim genomen. Maar goed, ik ga niet iets anders beweren hoor.
Ik kijk al enige tijd (sinds eind vorig jaar, mijn laatste verkoop) en voorlopig nog steeds gewoon de kat uit de boom.
Ik ben geen TA adept, maar als ik een duidelijk head-and-sholders patroon zie in de markt dan koop ik aandelen van Proctor & Gamble. Sorry, dit kon ik niet laten liggen.EarthNvstr1 schreef: ↑1 juni 2022, 19:06 Ik was eerder op zoek naar een TA antwoord.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
Terug ff serieus: wat denken jullie van het feit dat in de laatste (bear?)rally er een negatieve correlatie is tussen tech en crypto?
Satoshi draait zich figuurlijk om in z'n graf. Heel de bitcoin werd nét gemaakt om een alternatief te hebben voor de huidige stock markets, maar je kunt btc tegenwoordig zo goed als op de nasdaq leggen. Wat als iets teveel aan "populariteit" wint. Hoe meer van die media-geile Youtubers het correleren aan de tech stocks, des te meer het publiek er zo op reageert.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Mogelijks heb ik toch wat aanleg voor TAEarthNvstr1 schreef: ↑1 juni 2022, 19:06 Mijn eigen idee (TA-wise) is dat zowel een dubbele top als een head-and-sholders patroon voor TA-adepten een grote kans op daling betekent. Dat die 2 dan in combinatie voorkomen, vond ik interessant om eens voor te leggen aan TA-adepten.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Please leave the mine in an orderly fashion. Na de platformen stoppen de miners er ook mee. Wie gaat nu uw withdrawal transactie bevestigen? Verkopen nu je nog kan! The race is on who´ll be left holding the bag?
https://finance.yahoo.com/m/f6a8527e-b7 ... ll-to.html
https://finance.yahoo.com/m/f6a8527e-b7 ... ll-to.html
Laatst gewijzigd door Tycoon op 15 juli 2022, 09:57, 1 keer totaal gewijzigd.
https://www.bloomberg.com/news/articles ... ears-brink
Eigenlijk is dit een sterk argument om bitcoin mining geheel te verbieden.
Eigenlijk is dit een sterk argument om bitcoin mining geheel te verbieden.
23500€ ondertussen.
Van begin van dit forum tot nu is wel grappige lectuur
Van begin van dit forum tot nu is wel grappige lectuur