Morningstar.be - geen registratie mogelijk
TIP
Morningstar.be - geen registratie mogelijk
Hey everybody,
Ik probeer nu al een paar dagen mijzelf te registeren op Morningstar, maar ik krijg steeds de foutmelding:
"Het ingegeven wachtwoord is ongeldig. Het veld kan niet leeg gelaten worden en moet voldoen aan de vermelde vereisten. Voer het wachtwoord opnieuw in."
Heb meerdere ww geprobeerd (cijfers, letters, symbolen...).
Enig idee wat ik hieraan kan doen?
Ik probeer nu al een paar dagen mijzelf te registeren op Morningstar, maar ik krijg steeds de foutmelding:
"Het ingegeven wachtwoord is ongeldig. Het veld kan niet leeg gelaten worden en moet voldoen aan de vermelde vereisten. Voer het wachtwoord opnieuw in."
Heb meerdere ww geprobeerd (cijfers, letters, symbolen...).
Enig idee wat ik hieraan kan doen?
Re: Morningstar.be - geen registratie mogelijk
Er zijn al de hele week problemen op de server van Morningstar.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik krijg al een aantal dagen geen mails meer van Morningstar. Zal hopelijk wel opnieuw in orde komen. Ben ook al gaan kijken in de spam om zeker te zijn dat ze daar niet in belandden.
Ook kijken op welke morningstar je zit, morningstar.be, morningstar.com. Dat probleem met het wachtwoord had ik ook daardoor.
Bedankt voor jullie antwoord.
Wat ik wel kan, is mezelf registeren op morningstar(dot)com. Helaas kan ik mij met dat profiel niet aanmelden op de Belgische website.
Wat ik wel kan, is mezelf registeren op morningstar(dot)com. Helaas kan ik mij met dat profiel niet aanmelden op de Belgische website.
Zijn er gratis of betalende alternatieven voor Morningstar?
Ik vind de site bovenal enorm traag.
Ik vind de site bovenal enorm traag.
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
Kijk eventueel eens naar onderstaand draadje:
beleggingen-in-kaart-brengen-met-portfo ... 28080.html
beleggingen-in-kaart-brengen-met-portfo ... 28080.html
Hallo,
Dit is een oude topic maar ik ben ondertussen al 2 weken aan het proberen om me te registreren op de Belgische Morningstar. Ik krijg steeds de melding die de topic starter vermeld heeft.
Iemand een idee wat er aan de hand is?
Ik vind ook nergens bruikbare contactinformatie. Ik zou bijna denken dat het een louche website is Alles wat ik als niet geregistreerde kan zien op de website spreekt me erg aan waardoor ik me graag had geregistreerd. Maar dat zit er op deze manier niet in.
Dit is een oude topic maar ik ben ondertussen al 2 weken aan het proberen om me te registreren op de Belgische Morningstar. Ik krijg steeds de melding die de topic starter vermeld heeft.
Iemand een idee wat er aan de hand is?
Ik vind ook nergens bruikbare contactinformatie. Ik zou bijna denken dat het een louche website is Alles wat ik als niet geregistreerde kan zien op de website spreekt me erg aan waardoor ik me graag had geregistreerd. Maar dat zit er op deze manier niet in.
Hier geen problemen.
Voor contact ga naar de Homepage. Helemaal onderaan rechts staat Hulp - Vragen? Daar staat een contactformulier.
Voor contact ga naar de Homepage. Helemaal onderaan rechts staat Hulp - Vragen? Daar staat een contactformulier.
Ik kijk enkel naar de koers van mijn fondsen.
Ja dit had ik al geprobeerd, maar dan word je doorverwezen om je te registreren. Vicieuze cirkel.Voor contact ga naar de Homepage. Helemaal onderaan rechts staat Hulp - Vragen? Daar staat een contactformulier.
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer: