Ervaringen met Saxo Bank
TIP
Re: Ervaringen met Saxo Bank
Ja, gewoon iedereen? Je mag momenteel complexe producten enkel verkopen.
Let op, voor heel wat trusts wordt je op Bolero gestopt wegens priips. Bij Keytrade is er voor dezelfde dan weer geen issue.Jozefien1969 schreef: ↑15 juni 2022, 21:16 Zover wij hebben begrepen heeft Saxo niet tijdig de nodige papieren ingeleverd in vergelijking met andere brokers cq banken. Zij gaan nu wel alle moeite doen om dat wel te realiseren.
Mijn vraag of dat weken of maanden ging duren werd beantwoord: met maanden.
SMT of AVI kan men het beste kopen via een andere broker of bank. Via Bolero hebben wij bijgekocht. Let wel: zowel Binck als Saxo houden zich aan de ECB koers met 0.45% kosten. Bij Bolero en banken tellen zij u aan- en verkoopkosten plus de 0.45% kosten. Onze ervaring gemiddeld: 1.60% kosten bij Bolero en bij banken tel er maar een 3% bovenop.
Aldus onze ervaringen. Verder wanneer wij taalfouten hebben gemaakt en niet goed Vlaams hebben gesproken spijt het ons enorm. Wij hebben meer moeite met het ethisch standpunt van sommige leden.
Het is inderdaad triestig!!
Je kan je turbo's wel verkopen maar je kan ze niet aankopen. Al weken zit ik te wachten om terug in te stappen.
Dax index daalt met meer dan 500 punten en je moet zitten toezien dat je niks kunt doen!
Ook mijn portefuille " laten beleggen " brengt veel grotere verliezen op dan als ik zelf handel..
Ik kan er ook niet uitstappen gezien er al een verlies van 18 % is voor dit jaar.
Ik raad het dus aan niemand aan om voor SAXO BANK TE KIEZEN en wil overstappen?
Iemand advies naar waar?
Je kan je turbo's wel verkopen maar je kan ze niet aankopen. Al weken zit ik te wachten om terug in te stappen.
Dax index daalt met meer dan 500 punten en je moet zitten toezien dat je niks kunt doen!
Ook mijn portefuille " laten beleggen " brengt veel grotere verliezen op dan als ik zelf handel..
Ik kan er ook niet uitstappen gezien er al een verlies van 18 % is voor dit jaar.
Iemand advies naar waar?
Het is inderdaad triestig!!
Iemand advies naar waar?
Iemand advies naar waar?
Ik kan zelfs mijn sprinter op shell niet verkopen bij Lynx…
Ik wacht al een maand.
Het enige antwoord dat ik krijg: we zijn in gesprek met interactive brokers
Ik wacht al een maand.
Het enige antwoord dat ik krijg: we zijn in gesprek met interactive brokers
ik zit ook te wachten op saxo totdat ik weer zaken kan kopen, beetje nutteloze brokers als je niets kan doen.
heeft er iemand een goede calculator/prijsvergelijker om de beste broker te vinden voor ETFs en mutual funds?
heeft er iemand een goede calculator/prijsvergelijker om de beste broker te vinden voor ETFs en mutual funds?
Dat klopt niet. Hetgeen je hebt zou je moeten kunnen verkopen voor zover ik het gelezen heb.
[/quote]
Zou je denken, niet? Toch is het zo niet. Al een maand zijn ze bij Lynx in gesprek met IB.
En wat heeft dat met Saxo te maken?
Port 1: IWDA (80%) - EMIM (10%) - IUSN (10%)
Port 2: IWDA (50%) - JPGL (15%) - ZPRV (18%) - ZPRX (7%) - 5MVL (10%)
Port 2: IWDA (50%) - JPGL (15%) - ZPRV (18%) - ZPRX (7%) - 5MVL (10%)
Dat het op een ander niet altijd beter is. Integendeel.