Holdings
TIP
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Holdings
Bolloré amper gezakt dit jaar en ging al ex-dividend.
BOL volgde min of meer de markt tot Odet BOL begon te kopen op het groene punt in de grafiek.(niet bepaald op de meest efficiënte manier maar met grote blokken waar niemand door kon en mega omzetten)
4,75€ is max dat ze boden tot nu toe.
Wie denkt dat dit blijft duren en er een stevig bod komt op de rest van BOL moet niet verder lezen.
Voor wie denkt dat het onhoudbaar is en BOL min of meer mee met de markt gaat corrigeren als de aankopen van Odet stoppen, kan eens denken om de positie in te dekken.
Zelf heb ik geen BOL maar de rest van de melkweg (ARTO, MONC ed) is ondertussen voor een groot deel ingedekt. (via BOL) Rond de 5€ was een goed moment om je gemiddelde indekkost significant te kunnen verlagen als het terugviel tot huidige prijs.
En stijgt BOL door, zoveel te beter natuurlijk.
BOL volgde min of meer de markt tot Odet BOL begon te kopen op het groene punt in de grafiek.(niet bepaald op de meest efficiënte manier maar met grote blokken waar niemand door kon en mega omzetten)
4,75€ is max dat ze boden tot nu toe.
Wie denkt dat dit blijft duren en er een stevig bod komt op de rest van BOL moet niet verder lezen.
Voor wie denkt dat het onhoudbaar is en BOL min of meer mee met de markt gaat corrigeren als de aankopen van Odet stoppen, kan eens denken om de positie in te dekken.
Zelf heb ik geen BOL maar de rest van de melkweg (ARTO, MONC ed) is ondertussen voor een groot deel ingedekt. (via BOL) Rond de 5€ was een goed moment om je gemiddelde indekkost significant te kunnen verlagen als het terugviel tot huidige prijs.
En stijgt BOL door, zoveel te beter natuurlijk.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
@ doorwinterd : bij het lezen van je post valt het mij op dat ytd Odet op -17% staat. Dus deze hebben de markt wel gevolgd
Ps zelf heb ik ODET
Ps zelf heb ik ODET
Sofina tikt vandaag een nieuwe bodem aan op €185. Al -55% dit jaar, maar het kan natuurlijk altijd nog lager...
Ik houd vooralsnog als meer definitieve bodem de €165 van maart 2020 in gedachten.
Intussen doet Picanol (eigenlijk ook een holding) het een stuk beter met een positieve update voor de winst van dit jaar door Tessenderlo. Ter vergekijking: Picanol staat nu op -5% dit jaar.
Ik houd vooralsnog als meer definitieve bodem de €165 van maart 2020 in gedachten.
Intussen doet Picanol (eigenlijk ook een holding) het een stuk beter met een positieve update voor de winst van dit jaar door Tessenderlo. Ter vergekijking: Picanol staat nu op -5% dit jaar.
Top 3 van de aandelentips uit De Tijd van dit weekend :
1) GBL
2) AvH
3) D'Ieteren
Er wordt dus duidelijk en bewust voor de meer defensieve "veilige" holdings gekozen in deze roerige tijden.
Ik heb zelf een positie in GBL en een beperkt belang in AvH dat ik nog wel zou willen uitbreiden als de koers een duik zou maken.
1) GBL
2) AvH
3) D'Ieteren
Er wordt dus duidelijk en bewust voor de meer defensieve "veilige" holdings gekozen in deze roerige tijden.
Ik heb zelf een positie in GBL en een beperkt belang in AvH dat ik nog wel zou willen uitbreiden als de koers een duik zou maken.
Opmerkelijk geen enkele van de dertien analisten heeft het voor GIMV
Kan iemand de volledige lijst van de aandelentips doorsturen?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Gimv is een rustig aandeel; u wordt er niet rijk van maar ook niet arm! Uiteindelijk koopt u dit aandeel ook voor het dividend.
Het heeft een tijdje geduurd alvorens ik het aandeel begreep. Heb het eens heel laag kunnen opvissen en daarna toch nog eens opgevist te duur. Heb er overigens geen spijt van. Een aandeel wat u moet laten staan het groeit vanzelf wel in goede en slechte tijden.
Maar gij moet doen waar gij u goed bij voelt.
Het heeft een tijdje geduurd alvorens ik het aandeel begreep. Heb het eens heel laag kunnen opvissen en daarna toch nog eens opgevist te duur. Heb er overigens geen spijt van. Een aandeel wat u moet laten staan het groeit vanzelf wel in goede en slechte tijden.
Maar gij moet doen waar gij u goed bij voelt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Bedankt voor de lijst, Phjo.
Top!
Prosus gaat ein-de-lijk terug eigen aandelen inkopen door geleidelijk aan Tencent te verkopen.
Inderdaad. In de gegeven omstandigheden een goede keuze denk ik. Het aandeel Tencent zal daardoor voor u en ik immers niet afnemen, als ze eigen aandelen inkopen... als je snapt wat ik bedoel.
Prosus staat inmiddels alweer 50% boven de bodem van vorige maand.
Zo zie je weer eens hoe snel het ook weer naar boven kan gaan.
Ik had een order uitstaan om nog maar weer eens bij te kopen rond de €40, maar ik denk nu dat het er niet meer van gaat komen.
Zo zie je weer eens hoe snel het ook weer naar boven kan gaan.
Ik had een order uitstaan om nog maar weer eens bij te kopen rond de €40, maar ik denk nu dat het er niet meer van gaat komen.
Ja. Aan dit tempo ga ik nog break-even geraken met Prosus.