Iemand die rekening gaat openen bij Keytrade?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Iemand die rekening gaat openen bij Keytrade?
Ik vermoed dat je alleen kan inschrijven via de app.
De nieuwsbrief heb ik wel gekregen, maar daar lees ik niets in over deze actie. Wellicht omdat ik alleen maar hun platform gebruik via de computer, daar ik geen smartphone heb.
De nieuwsbrief heb ik wel gekregen, maar daar lees ik niets in over deze actie. Wellicht omdat ik alleen maar hun platform gebruik via de computer, daar ik geen smartphone heb.
Staat toch duidelijk vermeld in de e-mail
Wat moet u doen?
1
Log in op onze app en klik op 'Meer' en dan op 'Cashbacks'.
2 Teken in op ons cashbackprogramma.
3 Gebruik uw kaart van Keytrade Bank (debet- of kredietkaart) van Keytrade Bank om te betalen bij de deelnemende handelaars.
2 Ontvang elke maand cashback op uw aankopen, rechtstreeks gestort op uw rekening bij Keytrade Bank.
Wat moet u doen?
1
Log in op onze app en klik op 'Meer' en dan op 'Cashbacks'.
2 Teken in op ons cashbackprogramma.
3 Gebruik uw kaart van Keytrade Bank (debet- of kredietkaart) van Keytrade Bank om te betalen bij de deelnemende handelaars.
2 Ontvang elke maand cashback op uw aankopen, rechtstreeks gestort op uw rekening bij Keytrade Bank.
Het is iedereen zijn goed recht om niet mee te gaan met de nieuwste technologische ontwikkelingen. Maar wie stil blijft staan terwijl de rest van de wereld verder evolueert, zal altijd minder en minder kunnen doen en uiteindelijk helemaal uit de boot vallen.
Op 21/02/2003 opende ik mijn eerste online-bankrekening, waarmee ik de eerste was binnen mijn kennissenkring. Ik werk dagelijks thuis op PC en regel al mijn zaken (financiele en andere online). Sinds 2004 heb ik bovenop mijn vaste telefoon, ook een GSM, maar ik heb geen behoefte aan een smartphone. Mag ik het discriminerend vinden dat mensen uit de boot vallen omdat ze die keuze maken
Hier is blijkbaar de officiële communicatie: https://www.keytradebank.be/nl/bankieren/cashback
Ziet eruit als het recent nog gestopte Cake (dat nu in Argenta app ingebakken zit). Mogelijk is het effectief Cake dat ze hiervoor gebruiken, maar ik dacht dat die meer partners hadden (dat van Keytrade is zelfs zeer droevig).
Keerzijde is wel duidelijk:
Ik had echter gehoopt dat Keytrade er nooit mee zou beginnen. Wil dus zeggen dat ze hun relatief goede app gaan volproppen met reclame zoals het gedrocht dat Belfius noemt (ook vroeger zo'n goede app).
Die cashback programma's die schieten wel als paddenstoelen uit de grond. De nieuwe manier van reclame aanbieden zeker? Reclame maar dan typische van dure producten die met een beetje korting verkocht worden.
Ziet eruit als het recent nog gestopte Cake (dat nu in Argenta app ingebakken zit). Mogelijk is het effectief Cake dat ze hiervoor gebruiken, maar ik dacht dat die meer partners hadden (dat van Keytrade is zelfs zeer droevig).
Keerzijde is wel duidelijk:
Even de app gelanceerd en ik zie de optie alvast niet in mijn app. Mogelijk enkel nog maar beperkt beschikbaar.uw aankoopgegevens worden geanonimiseerd en geaggregeerd in statistieken. Met die statistieken kan de winkelier aan de slag voor zijn commerciële strategie.
Ik had echter gehoopt dat Keytrade er nooit mee zou beginnen. Wil dus zeggen dat ze hun relatief goede app gaan volproppen met reclame zoals het gedrocht dat Belfius noemt (ook vroeger zo'n goede app).
Die cashback programma's die schieten wel als paddenstoelen uit de grond. De nieuwe manier van reclame aanbieden zeker? Reclame maar dan typische van dure producten die met een beetje korting verkocht worden.
Je mag dit zeker discriminerend vinden, maar tussen 2004 en 2022 is wel heel veel ruimte dat je geen technologische evolutie meer hebt meegemaakt. Je moet tegenwoordig wel veel moeite doen om geen smartphone te kopen. Het aanbod is bijna nihil en vooral met de focus op festival GSM's of eentje met van die gigantische knoppen.Nefertari schreef: ↑4 juli 2022, 12:51 Op 21/02/2003 opende ik mijn eerste online-bankrekening, waarmee ik de eerste was binnen mijn kennissenkring. Ik werk dagelijks thuis op PC en regel al mijn zaken (financiele en andere online). Sinds 2004 heb ik bovenop mijn vaste telefoon, ook een GSM, maar ik heb geen behoefte aan een smartphone. Mag ik het discriminerend vinden dat mensen uit de boot vallen omdat ze die keuze maken
Vind je het "discriminerend" dat mensen meer moeten betalen voor hun dagelijks bankieren, of minder krijgen voor hun sparen (omdat ze geen klant kunnen worden bij de online spaarbanken), wanneer ze geen PC gebruiken of geen GSM-nummer hebben? Of als ze geen automaten gebruiken maar alles aan het loket doen? Zo nee, wat maakt het anders?
"Discriminatie" is vaak een 100 Euro-woord voor "ik vind dat er meer rekening moet gehouden worden met mijn voorkeuren".
Is het discriminerend dat wie zijn belastingaangifte nog op papier invult, die aan de Belastingen bezorgd moest hebben ten laatste op 30 juni terwijl wie het via Tax-on-web doet daarvoor tijd heeft tot 15 juli? Dan zijn alle situaties waarin niet iedereen gelijk behandeld wordt discriminerend. Het is simpel: wie bepaalde dingen heeft zoals een PC of smartphone, kan meer doen dan wie ze niet heeft. Dat lijkt me logisch en normaal.
Ik vind het wel discriminatie.Yaris schreef: ↑13 juli 2022, 13:52 Is het discriminerend dat wie zijn belastingaangifte nog op papier invult, die aan de Belastingen bezorgd moest hebben ten laatste op 30 juni terwijl wie het via Tax-on-web doet daarvoor tijd heeft tot 15 juli? Dan zijn alle situaties waarin niet iedereen gelijk behandeld wordt discriminerend. Het is simpel: wie bepaalde dingen heeft zoals een PC of smartphone, kan meer doen dan wie ze niet heeft. Dat lijkt me logisch en normaal.
Eigenlijk hoop ik dat er eens iemand dat voor het Grondwettelijk Hof gaat aanvechten van o.a. papierenaangifte, en tax-on -wip ( of klacht bij Unia )
Bij ons op het werk discrimineren ze mensen die maar 50% werken die krijgen geen ADV dagen ook niet proportioneel, er wordt zelfs onderscheid gemaakt in de groepsverzekering of men al dan niet alleenstaande is.
Het is niet simpel, en het is niet omdat een verschil in behandeling gerechtvaardigd kan zijn dat jouw "eigen schuld, dikke bult als je niet mee bent"-stijl van redeneren de huidige staat van het recht weerspiegelt. Wat mij wel stoort is dat steeds maar weer abstracte principes ingeroepen worden door mensen die die opeens "ontdekken". Vandaar mijn observatie in de vorm van een vraag: waarom is het nu opeens "discriminatie"?Yaris schreef: ↑13 juli 2022, 13:52 Is het discriminerend dat wie zijn belastingaangifte nog op papier invult, die aan de Belastingen bezorgd moest hebben ten laatste op 30 juni terwijl wie het via Tax-on-web doet daarvoor tijd heeft tot 15 juli? Dan zijn alle situaties waarin niet iedereen gelijk behandeld wordt discriminerend. Het is simpel: wie bepaalde dingen heeft zoals een PC of smartphone, kan meer doen dan wie ze niet heeft. Dat lijkt me logisch en normaal.
Discriminatie wordt hier toch zeer ruim bekeken. Je bent klant bij een 100% online bank, dan mag die bank het toch gangbaar vinden dat bepaalde (niet primaire functies) enkel momenteel beschikbaar zijn op mobiel?
Ik zit zelf ook in de software ontwikkeling en de kans is groot dat het hier zelfs gaat om een piloot projectje om te kijken of er interesse is bij gebruikers. Sommige mensen hebben een uitnodiging, andere weer niet. Mobiel wordt eerst gekozen omdat dit waarschijnlijk het eenvoudigste is om te ontwikkelen (eenvoudigere codebase, Keytrade zijn webbanking systeem is gebaseerd op -ik denk backbase- en duur om dingen in aan te passen,...).
Ik zit zelf ook in de software ontwikkeling en de kans is groot dat het hier zelfs gaat om een piloot projectje om te kijken of er interesse is bij gebruikers. Sommige mensen hebben een uitnodiging, andere weer niet. Mobiel wordt eerst gekozen omdat dit waarschijnlijk het eenvoudigste is om te ontwikkelen (eenvoudigere codebase, Keytrade zijn webbanking systeem is gebaseerd op -ik denk backbase- en duur om dingen in aan te passen,...).
Ik geef toe als men klant wordt bij een online bank dat men wel moet opletten met "discriminatie" want meestal heeft men het dan zelf gezocht.
Bij ons op het werk mogen mensen die in bv. in Nederland wonen geen thuiswerk meer doen vanaf 01-07-2022.
( lompe werkgever weet wel niet dat men voor grensoverschrijdend............. werk een transitieperiode heeft ingevoerd tot 31-12-2022, maar er is geen transitieperiode voor de belastingen ( elk land wil zijn deel van de koek ).
Als ik de aanwezigheidstabellen bekijkt, zie ik dat geen kat ( of doet alsof ze dat niet weet )weet dat ze niet meer mogen thuiswerken
https://www.salarisvanmorgen.nl/2022/06 ... -tot-2023/
In de belgische gazetten schreeuwen die grensarbeiders als dikwijls moord en brand en dat ze gediscrimineerd worden en co.
Bij ons op het werk mogen mensen die in bv. in Nederland wonen geen thuiswerk meer doen vanaf 01-07-2022.
( lompe werkgever weet wel niet dat men voor grensoverschrijdend............. werk een transitieperiode heeft ingevoerd tot 31-12-2022, maar er is geen transitieperiode voor de belastingen ( elk land wil zijn deel van de koek ).
Als ik de aanwezigheidstabellen bekijkt, zie ik dat geen kat ( of doet alsof ze dat niet weet )weet dat ze niet meer mogen thuiswerken
https://www.salarisvanmorgen.nl/2022/06 ... -tot-2023/
In de belgische gazetten schreeuwen die grensarbeiders als dikwijls moord en brand en dat ze gediscrimineerd worden en co.
Laatst gewijzigd door paul op 13 juli 2022, 14:34, 4 keer totaal gewijzigd.
De keuze om gebruik te maken van een bepaalde vorm van technologische mediatie impliceert niet de keuze om gebruik te maken van een of twee concrete implementaties (app via iOS App Store of app via Google Play Store) daarvan.SMGGM schreef: ↑13 juli 2022, 14:14 Discriminatie wordt hier toch zeer ruim bekeken. Je bent klant bij een 100% online bank, dan mag die bank het toch gangbaar vinden dat bepaalde (niet primaire functies) enkel momenteel beschikbaar zijn op mobiel?
Verder is het feit dat iets "een pilootprojectje" is geen voldoende juridische basis om een discriminatie te rechtvaardigen. Zo denken software-ontwikkelaars natuurlijk graag, dat geeft hen het recht om de facto te doen wat ze willen. Als er dan controverse ontstaat noem je het een "pilootprojectje".
Dat hangt natuurlijk allemaal samen met de asymmetrie tussen de contractspartijen. Als jij als klant je niet aan de voorwaarden houdt, hangt daar een straf aan vast. Dat is meestal zonder veel drama, maar desondanks volstrekt reëel op het niveau van de cijfers op je rekening of de diensten die plots niet meer werken. Als de bank plots niet werkt zoals het hoort, of klanten discrimineert op een manier die niet mag, beroepen ze zich op "allee ni zagen he mannekes ge moet wat begrip hebben voor onze kant eh seg" of "we probeerden gewoon iets nieuws eh gast mag dat al niet meer of wat?"
Ik vraag me af of die ooit bijgewerkt raken. Eind Oktober rekening geopend voor minderjarige zoon en ze zijn er nog altijd mee bezig.fryelectro schreef: ↑28 oktober 2021, 21:17 Heb de indruk dat er daar weer heel heel veel achterstand is.
Vroeger hadden ze corona als excuus maar nu niet meer.