nieuwe federale regering
-
- Verbannen Gebruiker
Re: nieuwe federale regering
Telkens wanneer er smog alarm is, wordt bewezen dat je gelijk hebt.sintorama schreef: ↑5 juli 2022, 15:49Exact! En om de doorstroming te verbeteren moet je... de snelheid naar omlaag halen. (en aan handhaving doen uiteraard).EarthNvstr1 schreef: ↑5 juli 2022, 14:57 Minder snel rijden bespaart niet noodzakelijk brandstof.
Het is vooral continue aan een zelfde snelheid op laag toerental dat brandstof bespaart volgens mij.
Zorg er dus vooral voor dat er kan doorgereden worden.
De meest optimale snelheid om brandstof te besparen ligt overigens rond de 70 km/h.
In een klein landje als Belgie verloopt alle verkeer vlotter bij MAX 100 km/u.
Ik stel een proefje voor:
Laat op de gehele Antwerpse ring iedereen 70km/u rijden. Bereken de gemiddelde snelheid van alle voertuigen na 2 uur. Ik vrees dat je niet aan 50 km/u geraakt ... Kijk ook eens hoe de situatie aan alle opritten is ( ik gok op chaos).
Het enige nuttige zouden variabele snelheidslimieten zijn. 120 km/u bij normaal verkeer, 100 bij druk en 140 bij zeer rustig. Anders breek je de snelwegen beter op en leg je er terug kasseien.
Laat op de gehele Antwerpse ring iedereen 70km/u rijden. Bereken de gemiddelde snelheid van alle voertuigen na 2 uur. Ik vrees dat je niet aan 50 km/u geraakt ... Kijk ook eens hoe de situatie aan alle opritten is ( ik gok op chaos).
Het enige nuttige zouden variabele snelheidslimieten zijn. 120 km/u bij normaal verkeer, 100 bij druk en 140 bij zeer rustig. Anders breek je de snelwegen beter op en leg je er terug kasseien.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Alsof ergens in Vlaanderen Open VLD, CD&V, Vooruit of Groen een coalitie zou willen vormen met VB …VLblokpate schreef: ↑5 juli 2022, 15:41En verhinder dat Bart De Wever in zijn eentje ervoor zorgt dat Vlaams Belang geweerd wordt als burgemeester of als lid van welke regering dan ook.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
De meest optimale snelheid om brandstof te besparen- en ook inzake verkeersveiligheid - is 0 km/h …sintorama schreef: ↑5 juli 2022, 15:49Exact! En om de doorstroming te verbeteren moet je... de snelheid naar omlaag halen. (en aan handhaving doen uiteraard).EarthNvstr1 schreef: ↑5 juli 2022, 14:57 Minder snel rijden bespaart niet noodzakelijk brandstof.
Het is vooral continue aan een zelfde snelheid op laag toerental dat brandstof bespaart volgens mij.
Zorg er dus vooral voor dat er kan doorgereden worden.
De meest optimale snelheid om brandstof te besparen ligt overigens rond de 70 km/h.
-
- Verbannen Gebruiker
Geen enkele kan dat in hun eentje behalve NVA op basis van de stemmen.VincentVega schreef: ↑5 juli 2022, 17:40Alsof ergens in Vlaanderen Open VLD, CD&V, Vooruit of Groen een coalitie zou willen vormen met VB …VLblokpate schreef: ↑5 juli 2022, 15:41
En verhinder dat Bart De Wever in zijn eentje ervoor zorgt dat Vlaams Belang geweerd wordt als burgemeester of als lid van welke regering dan ook.
Maar ze staan allemaal klaar om mee op de kar te springen als De Wever de weg wijst
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Dat VB geen burgemeesters kan leveren en niet in een regering geraakt, zie ik niet als een probleem.VLblokpate schreef: ↑5 juli 2022, 15:33 Bart De Wever, en enkel Bart De Wever, is er de oorzaak van dat de partij met meest Vlaamse stemmen, namelijk Vlaams Belang, niet de burgemeester kan leveren in welke gemeente dan ook, en niet in de Vlaamse of nationale regering geraakt.
Mogelijks is het zinvoller om te debatteren over concrete problemen, oorzaken en oplossingen ipv. continue platitudes te posten.VLblokpate schreef: ↑5 juli 2022, 15:33 Bart De Wever: geef toe dat je mislukt bent in jouw poging om Belgie te hervormen. Geef je nederlaag toe. Laat het Vlaamse Volk beslissen. Geef je ontslag als NVA voorzitter. Laat iemand proberen zonder jouw negatieve frustraties. Je hebt de kansen gehad. Je hebt er geen gebruik van gemaakt. Je bent een grote sukkel. Trek je terug. Burgemeester van Antwerpen of parlementslid. Je verdient 7000 € per maand netto tot je pensioen en daarna evenveel. Stop ermee. 7000€ is goed betaald voor een mislukkeling.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Het lijkt mij niet dat "iedereen voor energiebesparing is" op eender welke manier en/of ten koste van eender wat.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Dan kunnen we misschien al eens beginnen met:
- wegen waar 70 perfect ok is, de snelheidsbeperking van 50 weg te halen
- wegen waar 70 mag en het ok is, dan ook 70 te rijden ipv 60 of 50
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 6 juli 2022, 00:07, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Verbannen Gebruiker
Wel dat is exact jouw paardenbril: ik ik ik ik ik ik ik ik ...EarthNvstr1 schreef: ↑5 juli 2022, 17:49 Dat VB geen burgemeesters kan leveren en niet in een regering geraakt, zie ik niet als een probleem.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Mogelijks is het zinvoller om te debatteren over concrete problemen, oorzaken en oplossingen ipv. continue platitudes te posten.VLblokpate schreef: ↑5 juli 2022, 18:10 Wel dat is exact jouw paardenbril: ik ik ik ik ik ik ik ik ...
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Geen enkele andere partij WIL dat, alleen niet en ook niet met andere partijen erbij … een groot verschil!VLblokpate schreef: ↑5 juli 2022, 17:45Geen enkele kan dat in hun eentje behalve NVA op basis van de stemmen.VincentVega schreef: ↑5 juli 2022, 17:40
Alsof ergens in Vlaanderen Open VLD, CD&V, Vooruit of Groen een coalitie zou willen vormen met VB …
Maar ze staan allemaal klaar om mee op de kar te springen als De Wever de weg wijst
Trouwens, ik zie niet in wat er zou veranderen met het VB aan de macht. Is het dan plots gedaan met hoge energieprijzen? Geen oorlog meer in Oekraïne (PS: was FDW geen vriendjes met Poetin?)? Gaan de belastingen plots dalen? De pensioenen hervormd worden? De Sociale Zekerheid gered? Ik vrees van niet …
Minder snel rijden zorgt voor brandstof besparing ok, maar non-stop ecologisch rijden dus dus altijd in lage toerentallen is eerder nefast voor de motor en filters en veroorzaakt op termijn duurdere grotere schade. Zeker bij auto's met DPF en of SCR of GPF moet je toch eens een twintal minuten in een hoger toerental rijden als het regeneratieproces bezig is.
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
Voor Dean zijn alle regeringen naziregimes, dictaturen en tirannieën. Waar hij naar verlangt is anarchie, chaos en opstand, waarbij zelfs geweld toegelaten is.bOrif schreef: ↑5 juli 2022, 12:48 Wat de boeren nu in NL doen, is het vormen van een militie tegen de tirannie van markje trutje en de zijnen, gewapend met tractoren en hooibalen bij gebrek aan beter. - edit: een basaal, universeel en absoluut grondrecht! -
Voorlopig durft de politie niet ingrijpen. Ze hebben al op ongewapende burgers geschoten en gaan vrijuit, dat verteert een volk bijzonder slecht. Nogmaals schieten zou de vlam wel eens in de pan kunnen doen slaan.
Die boeren hebben voor de volle 100% mijn steun.
Foto hieronder: boerenprotest in Nederland.
onafhankelijk vlaanderen is geen lid vd europese unie.
Om lid te worden of een handelsverdrag te sluiten zal het toestemming moeten krijgen van het overgebleven Belgie als ook van Spanje dat zelf met seperatisme te kampen heeft....
Economische rampspoed dus.
Om lid te worden of een handelsverdrag te sluiten zal het toestemming moeten krijgen van het overgebleven Belgie als ook van Spanje dat zelf met seperatisme te kampen heeft....
Economische rampspoed dus.
Als Vlaanderen onafhankelijk wordt ben ik benieuwd wat een rotzooi dat gaat worden, economisch en politiek. Degenen die nu zo vurig naar onafhankelijkheid verlangen zullen hun ogen nogal opentrekken.