Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Als men zijn oren niet gewassen wil hebben, dan gaat een expert ook niet helpen. Charles heeft het tig keren geprobeerd en het daarna wijselijk opgegeven. Haelewyn blijft zijn oud riedeltje maar afdreunen. Hij weet allicht wel beter maar toegeven of een mening herzien is blijkbaar het einde van de wereld.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Los van dit onderwerp, is dat niet algemeen zo, ik ken weinig mensen die durven/willen toegeven dat ze fout zijn geweest over iets, dat hun gevormde mening niet correct blijkt te zijn.
Klopt. Ik zondig mij daar soms ook (nog) aan.
Covid is toch gewoon een hoax en de zogezei vele doden allemaal leugens.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
CharlesVDW die in een ziekenhuis werkt ?
Maar zijn vorige nick had een andere job.... Ach jongens, ga naar huis. Moeder heeft viskes gebakken. Ga op café zeveren. Hier dus ?
Negeerlijst : doe gerust. See if I care.
Ik sta nog steeds achter mijn 'gevormde mening'. Covid is zogezegd voorbij ... We hebben nog +50 opnames per dag. Wie wil zeggen dat dat de definitie van 'voorbij' is, doet maar.
Charles beweert dat alle Covid opnames er zijn (of zo goed als) voor een andere reden maar MET Covid. Niet DOOR Covid. Hij gebruikt niet het woord 'alle' maar laat dat wel uitschijnen. Geloof dat maar als je wil.
Er zitten hier, analoog met de maatschappij, nogal wat zwetsers die veel te hoog oplopen met hun eigen verstand en dat graag projecteren met een hefboom. Maar uiteindelijk blijft het, uiteraard, niets meer dan boerenzever.
Zoals ik al zei : echte experten zitten hier NIET.
Het enige dat je hier bijgevolg leest is zever, misschien ingegeven door eigendunk. Geen expertise.
De opleiding : moeilijke woorden voor de B klas met behulp van de Dikke Vandale ?
De discussie over handhygiëne deed zich voor met een vorige nick van jou. In de eerste helft van 2020, herinner je je die nog ? Toen CharlesVdw hier nog niet bestond.. ?
Met de vorige nick werkte je ergens anders - andere sector, andere 'fantastische' job. Zogezegd. Ik herinner me daarover ook een bevestiging via PB.
De discussie zelf is terug te brengen tot :
Wie wil verder (blijven) veronderstellen dat
'besmetting via contactvoorwerpen is niet de voornaamste oorzaak van besmetting'
gelijk is aan
'besmetting via contactvoorwerpen bestaat NIET' , moet zijn eigen zever maar verder geloven.
Wie dan nog komt zeggen 'je hebt je ongelijk nog niet toegegeven hierover' mag wachten tot Armageddon komt.
Ik heb me altijd al kunnen vinden in de stelling hierboven in deze alinea. Maar niet in de sterkere bewoordingen '' bestaat NIET ''. Dat is prietpraat.
Het begint redelijk gestoord en megalomaan over te komen, allemaal. Net zoals de redenen waarom die vorige nick het hier voor bekeken hield en waarom je de noodzaak zag om hier terug te komen met een andere nick. Met zo mogelijk nog een meer 'indrukwekkend' profiel. CharlesVDW is niet je enige en eerste nick al zal je uiteraard beweren van wel in dit stuk van het forum.
Je schuwt het niet om je eigen fantasie voor werkelijkheid te houden hier en je hebt er zelfs een paar op je hand die daar in trappen. Plezant he ?
Wat je vertelt en wat je hiervoor hebt bevestigd toont voor mijn part aan dat je bij de roeptoeters aan wal staat. Net als voor enkele andere populaire mooipraters hier op het forum is het wel duidelijk.
Wie had er hier vuile oren ?
Maar zijn vorige nick had een andere job.... Ach jongens, ga naar huis. Moeder heeft viskes gebakken. Ga op café zeveren. Hier dus ?
Negeerlijst : doe gerust. See if I care.
Ik sta nog steeds achter mijn 'gevormde mening'. Covid is zogezegd voorbij ... We hebben nog +50 opnames per dag. Wie wil zeggen dat dat de definitie van 'voorbij' is, doet maar.
Charles beweert dat alle Covid opnames er zijn (of zo goed als) voor een andere reden maar MET Covid. Niet DOOR Covid. Hij gebruikt niet het woord 'alle' maar laat dat wel uitschijnen. Geloof dat maar als je wil.
Er zitten hier, analoog met de maatschappij, nogal wat zwetsers die veel te hoog oplopen met hun eigen verstand en dat graag projecteren met een hefboom. Maar uiteindelijk blijft het, uiteraard, niets meer dan boerenzever.
Zoals ik al zei : echte experten zitten hier NIET.
Het enige dat je hier bijgevolg leest is zever, misschien ingegeven door eigendunk. Geen expertise.
Dat zegt eigenlijk genoeg / heel veel. Ik zou het vooral blijven herhalen als ik jou was.Charlesvdw schreef: ↑15 juni 2022, 19:51 Een virus (Omikron), ik blijf het herhalen, waar niemand ernstig ziek van wordt.
Jaja... Zal wel zijn !Charlesvdw schreef: ↑20 maart 2022, 14:03 BTW, tijdens mijn opleiding heb ik biologie, epidemiologie, genetica, infectiologie enz. geleerd, dus ik spreek ongetwijfeld met meer kennis van zaken over het onderwerp dan jij.
Ik permitteer me om op basis van dezelfde wetenschappelijke gegevens lichtjes andere conclusies te trekken dan sommige experts, omdat ik zelf ook een wetenschappelijke opleiding genoten heb.
De opleiding : moeilijke woorden voor de B klas met behulp van de Dikke Vandale ?
Ik werk niet (meer) in een ziekenhuis, ... Jij hiervoor toch ook niet ? En nu ben je 'intensive care vpk'. Maak dat mijn kat wijs.Charlesvdw schreef: ↑16 juni 2022, 17:46
Werk jij in een ziekenhuis ?
Ik wel, en ik kan je vertellen dat die Covidpositieven niet omwille van Covid opgenomen worden, maar om andere redenen, en dan bij testen positief blijken.................
Dat doet me denken aan onze discussie over handhygiëne in het begin van de corona. Ik geloofde er niet in, jij was een fervent voorstander. Ik heb je toen nooit kunnen overtuigen van mijn gelijk. Intussen is daar wel duidelijk wie gelijk had, het aerosolkamp of het handhygiënekamp.
De discussie over handhygiëne deed zich voor met een vorige nick van jou. In de eerste helft van 2020, herinner je je die nog ? Toen CharlesVdw hier nog niet bestond.. ?
Met de vorige nick werkte je ergens anders - andere sector, andere 'fantastische' job. Zogezegd. Ik herinner me daarover ook een bevestiging via PB.
De discussie zelf is terug te brengen tot :
Wie wil verder (blijven) veronderstellen dat
'besmetting via contactvoorwerpen is niet de voornaamste oorzaak van besmetting'
gelijk is aan
'besmetting via contactvoorwerpen bestaat NIET' , moet zijn eigen zever maar verder geloven.
Wie dan nog komt zeggen 'je hebt je ongelijk nog niet toegegeven hierover' mag wachten tot Armageddon komt.
Ik heb me altijd al kunnen vinden in de stelling hierboven in deze alinea. Maar niet in de sterkere bewoordingen '' bestaat NIET ''. Dat is prietpraat.
Het begint redelijk gestoord en megalomaan over te komen, allemaal. Net zoals de redenen waarom die vorige nick het hier voor bekeken hield en waarom je de noodzaak zag om hier terug te komen met een andere nick. Met zo mogelijk nog een meer 'indrukwekkend' profiel. CharlesVDW is niet je enige en eerste nick al zal je uiteraard beweren van wel in dit stuk van het forum.
Je schuwt het niet om je eigen fantasie voor werkelijkheid te houden hier en je hebt er zelfs een paar op je hand die daar in trappen. Plezant he ?
Wat je vertelt en wat je hiervoor hebt bevestigd toont voor mijn part aan dat je bij de roeptoeters aan wal staat. Net als voor enkele andere populaire mooipraters hier op het forum is het wel duidelijk.
Wie had er hier vuile oren ?
Laatst gewijzigd door haelewyn op 20 juni 2022, 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Schitterend zo'n forum. Als je niet deelneemt aan de discussie maar zoals ik de laatste tijd doe alles op een afstandje bekijken is dit eigenlijk best leuk vertier. Er is tegenwoordig toch geen bal op tv dus kan een mens zich hier vermaken. Ik ben nog aan het uitblazen van 4 dagen metal in de Kempen dus laat maar komen de zever. Ideaal om een luie dag te slijten.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Marc Van Ranst (cursivering door charlesvdw):
“Paniek is niet nodig: de organisatie van de Ronde van Zwitserland kan zijn wedstrijd gewoon laten verder gaan”, gaat de viroloog verder. Effectief is dat laatste ook gebeurd. “Renners die nu besmet worden, zijn geïnfecteerd met de BA.4- en BA.5-variant van Omikron waarvan nu een golfje in opmars is. In Portugal bijvoorbeeld, is die piek al bijna achter de rug. In België verwachten we die nog. Er zullen dus nog gevallen opduiken, maar de klinische ernst van de huidige variant is vrij laag, de symptomen zijn miniem. Bovendien zijn de meeste renners gevaccineerd of hebben ze al eens Covid doorgemaakt.”
“Paniek is niet nodig: de organisatie van de Ronde van Zwitserland kan zijn wedstrijd gewoon laten verder gaan”, gaat de viroloog verder. Effectief is dat laatste ook gebeurd. “Renners die nu besmet worden, zijn geïnfecteerd met de BA.4- en BA.5-variant van Omikron waarvan nu een golfje in opmars is. In Portugal bijvoorbeeld, is die piek al bijna achter de rug. In België verwachten we die nog. Er zullen dus nog gevallen opduiken, maar de klinische ernst van de huidige variant is vrij laag, de symptomen zijn miniem. Bovendien zijn de meeste renners gevaccineerd of hebben ze al eens Covid doorgemaakt.”
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Allez vooruit, op 12 september start Vlaanderen met een nieuwe vaccinatiecampagne tegen het coronavirus. Iedereen boven de 18 wordt uitgenodigd om zich te laten prikken.
Het zou me niet verbazen als we voor september weer een mondmasker moeten dragen in de winkel en op andere plaatsen.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Ik kijk al uit naar mijn vierde prik De combinatie stoppen met werken en 3 Corona prikken heeft voor een spectaculaire verbetering van mijn fysieke conditie gezorgd !
Geloof jij nu echt in je eigen onzin of ben je, zoals we van jou gewoon zijn, de boel hier flink aan het belazeren?
@Brembos:
Het valt te bezien of er nog veel draagvlak bij de bevolking gaat zijn voor alweer een boosterprik en de eventuele herinvoering van maatregelen als de mondmaskerplicht en een verbod op feestjes. Gaan de vaccinatiecentra nog vrijwilligers vinden? Voor de vrijwilligers van vroeger zal het nu wel genoeg geweest zijn.