goffin termijnrekening 4.10% op 4j.(vraagje)
TIP
-
- Newbie
- Contacteer:
goffin termijnrekening 4.10% op 4j.(vraagje)
misshien stom vraagje. maar die termijnrekening kan je die enkel via internet openen of kan je gewoon langs gaan bij een goffin kantoor om die te openen?
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: goffin termijnrekening 4.10% op 4j.(vraagje)
was nog iets vergeten bij men vraag?
zijn er hier mensen die positieve ervaringen hebben met goffin of wat denken jullie van deze bank? graag 1 antwoordje aub..
zijn er hier mensen die positieve ervaringen hebben met goffin of wat denken jullie van deze bank? graag 1 antwoordje aub..
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ben er 2 jaar klant geweest zonder noemenswaardige problemen maar ben er toen uitgestapt omdat de rente van hun spaarrekening niet concurentiel meer was.
Vind niet onmiddellijk een aankondiging van deze promotie op de website van goffin.
Ook hun rentevoetenlijst ( aangepast op 24/6/2009) vermeldt nog steeds 3,25% met halfjaarlijkse intrestuitkeringen.
Vanaf wanneer is hun actie ? Op wat (wie?) is de aankondiging van 4,10 % gebaseerd?
Ook hun rentevoetenlijst ( aangepast op 24/6/2009) vermeldt nog steeds 3,25% met halfjaarlijkse intrestuitkeringen.
Vanaf wanneer is hun actie ? Op wat (wie?) is de aankondiging van 4,10 % gebaseerd?
Er is een bankmoderator van Goffin aanwezig op dit forum. Misschien als je de vraagt daaraan stelt, dat je na het weekend wel een antwoord krijgt.elewout schreef: Vind niet onmiddellijk een aankondiging van deze promotie op de website van goffin.
M.i. antwoordt de moderator van Goffin bijna altijd, in tegenstelling tot een andere bankmoderator.
Nee Gwendoline. Ik heb gebeld and u moet dit afvullen :
http://www.goffinbank.be/pdf/Openingsfi ... kening.pdf
Voor meer informatie :
Steven Guldentops
Goffin Bank
Tel: 00 32 9 261 02 44
Gsm: xxx
Update webmaster: gsmnr verwijderd
http://www.goffinbank.be/pdf/Openingsfi ... kening.pdf
Voor meer informatie :
Steven Guldentops
Goffin Bank
Tel: 00 32 9 261 02 44
Gsm: xxx
Update webmaster: gsmnr verwijderd
Laatst gewijzigd door jcdemol op 3 oktober 2009, 10:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- Miss Moneypenny
- Full Member
- Contacteer:
Hoi,
persoonlijk ben ik tevreden over de zeer persoonlijke aanpak van de Goffin-agent. Je moet er wel bijnemen dat er geen internetbankieren mogelijk is en dat het kantorennet op sommige plaatsen nogal dun gezaaid is, maar ja...je kan niet alles willen niewaar ?
Hun intresten zijn steeds behoorlijk gebleven en bij termijnrekeningen kun je zelfs kiezen voor 6-maandelijkse uitkering via het Premio-spaarboekje ( zonder extra kost ). Ik ken persoonlijk geen andere bank die dit systeem van 6-maandelijkse uitkering toepast ( ik kan natuurlijk mij vergissen ).
Kortom, ik ben een tevreden klant
persoonlijk ben ik tevreden over de zeer persoonlijke aanpak van de Goffin-agent. Je moet er wel bijnemen dat er geen internetbankieren mogelijk is en dat het kantorennet op sommige plaatsen nogal dun gezaaid is, maar ja...je kan niet alles willen niewaar ?
Hun intresten zijn steeds behoorlijk gebleven en bij termijnrekeningen kun je zelfs kiezen voor 6-maandelijkse uitkering via het Premio-spaarboekje ( zonder extra kost ). Ik ken persoonlijk geen andere bank die dit systeem van 6-maandelijkse uitkering toepast ( ik kan natuurlijk mij vergissen ).
Kortom, ik ben een tevreden klant
De actie loopt maar vanaf 15/10.
Daarom werd hun rentevoet op de website nog niet aangepast.
Misschien ook wat voorbarig in het overzicht van Spaargids termijnrekeningen vermeld aan 4,10 . Is tot 15/10 nog 3,25.
Daarom werd hun rentevoet op de website nog niet aangepast.
Misschien ook wat voorbarig in het overzicht van Spaargids termijnrekeningen vermeld aan 4,10 . Is tot 15/10 nog 3,25.
iemand bekent of ervaring met OBK bank. Geven nu 4% op 4 jaar.
Hebben wel geen rating, en zou CVBA zijn.
Vallen deze onder het garantie fonds?
Veilig om daar geld te zetten?????????
iemand een mening
Hebben wel geen rating, en zou CVBA zijn.
Vallen deze onder het garantie fonds?
Veilig om daar geld te zetten?????????
iemand een mening
Je moet niet stapel lopen als er nog niets vast staat he vriendjcdemol schreef: Eeeeeeech >:(
https://www.spaargids.be/sparen/forum/h ... 250#p55250
4,10% - 25% = 3,075%
wat staat er nog niet vast?????????
dat de rv wordt opgetrokken van 15% naar 25%ludo schreef: wat staat er nog niet vast?????????
mar waarom zou je 4% nemen bij obk als je 4.1% kan krijgen bij goffin bank
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
ter spreiding van kapitaal op twee banken.
iemand weet of op kasbons er 20.000 of 100.000 valt onder het garantiefonds.
Is niet zo duidelijk allemaal. Beschermingssysteems der financiéle instrumenten zegt Max.20.000 voor deposito's.
iemand weet of op kasbons er 20.000 of 100.000 valt onder het garantiefonds.
Is niet zo duidelijk allemaal. Beschermingssysteems der financiéle instrumenten zegt Max.20.000 voor deposito's.
-
- Newbie
- Contacteer:
zeg ludo, als je een termijnrekening neemt bij obk, moet je wel verplicht nog es een zichtrekening openen die het 1ste jaar gratis is, maar de volgende 3jaar niet en bij goffin is deze gratis; wel weining goffin banken hier bij ons in de buurt. groeten gwendoline.