wijzigen pincode mastercard citibank
wijzigen pincode mastercard citibank
op welke manier kan ik de pincode van een corporate mastercard van citibank wijzigen ? Ik probeerde reeds bij een KBC-terminal waar er geen optie was op pincode te wijzigen; bij een Belfius automaat kreeg ik de boodschap dat er 'technische problemen' waren. Ik las op het forum dat in het verleden dit alleen aan buitenterminals kon maar is dit nog steeds het geval ?
Re: wijzigen pincode mastercard citibank
Citibank is nu Beobank.
"U kunt de geheime code van uw Beobank kredietkaart wijzigen aan heel wat geldautomaten in België met het Visa- of MasterCard-logo. En dat zowel aan binnen- als buitenautomaten. Zo kunt u terecht bij alle geldautomaten van Beobank, Belfius, Argenta en Record Bank. En aan de meeste automaten in de ING-agentschappen."
"U kunt de geheime code van uw Beobank kredietkaart wijzigen aan heel wat geldautomaten in België met het Visa- of MasterCard-logo. En dat zowel aan binnen- als buitenautomaten. Zo kunt u terecht bij alle geldautomaten van Beobank, Belfius, Argenta en Record Bank. En aan de meeste automaten in de ING-agentschappen."
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: wijzigen pincode mastercard citibank
De Citi kaarten worden al lang niet meer uitgegeven in Belgie.
Als je een Citi kaart hebt effectief, is die uitgegeven in een ander land waar Citibank wel nog aanwezig is op de markt.
Beobank heeft niets meer met Citi te maken. Het is een Belgische bank met Franse eigenaars.
Als je een Beobank kaart hebt : er zijn nogal wat automaten van Beobank in trein- en metrostations in het Brusselse. Maar het zou ook moeten lukken op een automaat van een ander merk.
Als je een Citi kaart hebt effectief, is die uitgegeven in een ander land waar Citibank wel nog aanwezig is op de markt.
Beobank heeft niets meer met Citi te maken. Het is een Belgische bank met Franse eigenaars.
Als je een Beobank kaart hebt : er zijn nogal wat automaten van Beobank in trein- en metrostations in het Brusselse. Maar het zou ook moeten lukken op een automaat van een ander merk.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.