jaarafrekening energie
Re: jaarafrekening energie
Ging niet elke VEL klant een eind afrekening krijgen, ook zij die te veel hebben betaald? Hier in elk geval geen eindafrekening gezien.
Ja ondertussen is het allemaal de schuld van Putin . Na Corona moet het kindje een nieuwe naam hebben. Biden en andere Westerse leiders zouden beter eens de armoede en andere problemen in hun eigen land aanpakken. Zeker in de VS is het schrijnend elke week is er wel een lone wolf die met z'n wapens terreur zaait. Het land waar je als tiener sneller oorlogstuig kan kopen dan een erotisch magazine.VLblokpate schreef: ↑8 juni 2022, 12:30Alle topics worden gekaapt door de Putin vrienden....
Putin vriend GroupB aan het woord ...
Putins vijfde kolonne is nog steeds aan het werk ...
Putin propaganda verspreiden .... duizenden doden en 5 miljoen vluchtelingen minimaliseren
Steden volledig verwoest, infrastructuur volledig verwoest....
Onschuldige vrouwen en kinderen vermoord .... vrouwen verkracht ....
Massagraven met honderden doden ....
Allemaal opgeblazen volgens Putinvriend GroupB
Gaat Biden deze maand niet op bezoek naar Saudi Arabië? Het land dat mede-verantwoordelijk is voor 9/11 qua financiering en het land dat hij als een paria wilde aanpakken na de dood van Kashoggi
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
Afrekening nog steeds niet ontvangen ondanks enkele telefonische beloftes van Eneco medewerkers, meteropname is ondertussen bijna 4 maanden geleden gebeurd...
Heeft er iemand van de forummers ervaring met een klacht via de Ombudsman ?
Bedankt.
Heeft er iemand van de forummers ervaring met een klacht via de Ombudsman ?
Bedankt.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Als je lang genoeg wacht verjaart dat gewoon en moet je niets meer betalen
Met Luminus (Eneco is opgeslokt door Luminus dacht ik?) gaat het dezelfde kant uit trouwens bij mijn zus... Spookcontract (nooit effectief energie afgenomen), maar wel mooi maandelijks voorschotfacturen krijgen
Met Luminus (Eneco is opgeslokt door Luminus dacht ik?) gaat het dezelfde kant uit trouwens bij mijn zus... Spookcontract (nooit effectief energie afgenomen), maar wel mooi maandelijks voorschotfacturen krijgen
Hier voor gas al jaren klant bij Engie en voor elektriciteit al jaren bij Ecopower waar ik ook enkele aandelen van heb. Van beide maatschappijen toch zeer tevreden.
- transparante en duidelijke communicatie
- snelle respons op email
- voorschotfacturen altijd op tijd zoals ik heb gevraagd (begin van de maand)
- altijd tijdige en duidelijke jaarafrekeningen
- transparante en duidelijke communicatie
- snelle respons op email
- voorschotfacturen altijd op tijd zoals ik heb gevraagd (begin van de maand)
- altijd tijdige en duidelijke jaarafrekeningen
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
Zonet mijn afrekening gekregen. 74% gestegen op de totale factuur. Verbruik quasi hetzelfde.
Ik kan deze winter verwarmen via airco maar weet niet of dit het meest interessante zal zijn
Ik kan deze winter verwarmen via airco maar weet niet of dit het meest interessante zal zijn
Kan je geen Wattmeter tussen je airco plaatsen (die heb je al voor minder dan 20 euro)?
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
-
- Full Member
- Contacteer:
Blykbaar was er een probleem bij fluvius dat nu opgelost zou zijn. En je zou binnenkort allemaal afrekeningen in de bus krijgen. Normaal... Vraag me dan af wie aansprakelijk is als je geld van hun moet hebben en ze faiet gaan voor fluvius de meterstanden doorstuurde...
Dat hebben ze mij bij Eneco ook proberen wijs te maken, dat het probleem bij Fluvius lag. Ik kreeg 2 maanden geleden al telefonisch de bevestiging van 2 Eneco medewerkers dat de meterstanden wel degelijk correct doorgegeven waren, deze klopten ook met hetgeen ik genoteerd had rond die periode. Twee weken terug probeerde ik nog eens bij Eneco te informeren naar mijn jaarafrekening en daar zei men ook dat Fluvius de meterstanden nog moest doorgeven. Toen ik de vriendelijke mevrouw vroeg hoe ze het dan verklaarde dat 2 van haar collega's mij reeds bevestigd hadden dat de meterstanden correct in het systeem zitten, maar dat het aan hun eigen IT-probleem ligt, schakelde ze me plots door met iemand van "billing" die me uiteindelijk ook niet verder kon helpen. Ik wacht ondertussen verder mijn jaarafrekening af, we zijn ondertussen meer dan 4 maanden verder. En kom niet af met "verjaren", want ik moet terugkrijgen...Verviertig schreef: ↑12 juli 2022, 18:05 Blykbaar was er een probleem bij fluvius dat nu opgelost zou zijn. En je zou binnenkort allemaal afrekeningen in de bus krijgen. Normaal... Vraag me dan af wie aansprakelijk is als je geld van hun moet hebben en ze faiet gaan voor fluvius de meterstanden doorstuurde...
-
- Full Member
- Contacteer:
Kunnen we onze klacht mss bundelen en naar 4040 een bericht sturen? Kan je een modelbrief tegen eneco opstellen dan verstuur ik mss een nieuw draadje over opendoen over problemen eneco in de titel dan wordt het door de dpg group ook opgepikt wrs. Is vtm dacht?delaby schreef: ↑12 juli 2022, 18:20Dat hebben ze mij bij Eneco ook proberen wijs te maken, dat het probleem bij Fluvius lag. Ik kreeg 2 maanden geleden al telefonisch de bevestiging van 2 Eneco medewerkers dat de meterstanden wel degelijk correct doorgegeven waren, deze klopten ook met hetgeen ik genoteerd had rond die periode. Twee weken terug probeerde ik nog eens bij Eneco te informeren naar mijn jaarafrekening en daar zei men ook dat Fluvius de meterstanden nog moest doorgeven. Toen ik de vriendelijke mevrouw vroeg hoe ze het dan verklaarde dat 2 van haar collega's mij reeds bevestigd hadden dat de meterstanden correct in het systeem zitten, maar dat het aan hun eigen IT-probleem ligt, schakelde ze me plots door met iemand van "billing" die me uiteindelijk ook niet verder kon helpen. Ik wacht ondertussen verder mijn jaarafrekening af, we zijn ondertussen meer dan 4 maanden verder. En kom niet af met "verjaren", want ik moet terugkrijgen...Verviertig schreef: ↑12 juli 2022, 18:05 Blykbaar was er een probleem bij fluvius dat nu opgelost zou zijn. En je zou binnenkort allemaal afrekeningen in de bus krijgen. Normaal... Vraag me dan af wie aansprakelijk is als je geld van hun moet hebben en ze faiet gaan voor fluvius de meterstanden doorstuurde...
-
- Full Member
- Contacteer:
Eind 2020 begin 2021 heeft Fluvius geschatte meterstanden doorgegeven aan de leveranciers.
Dit wegens softwareaanpassing.
Wie manueel heeft bezorgd aan Fluvius deze meterstanden zijn aan leverancier bezorgd.
Niet tegenstaande manuele doorgifte staat er ook bij elke leverancier geschatte meterstanden (zie de afrekening maar na)
Nu eind 2021 heeft Fluvius terug een softwareaanpassing doorgevoerd.
Waardoor sommige klanten bij sommige leveranciers problemen ondervinden.
(negatieve standen niet voorzien in hun software ?)
Begin 2021 dit probleem van geschatte meterstanden hier op forum geplaatst.
Maar ja wie heeft er zijn meterstanden op zijn eindafrekening nagezien.
Estate Guru believer.