De Beurs vandaag
TIP
-
- Verbannen Gebruiker
Re: De Beurs vandaag
Inflatie US 9,1%. Hoger dan verwacht. En blijft dus stijgen.
Ondanks de daling van de grondstoffen.
Ondanks de verhoogde korte termijnrentevoeten in de US.
Ondanks de daling van de grondstoffen.
Ondanks de verhoogde korte termijnrentevoeten in de US.
-
- Verbannen Gebruiker
IWDA valt naar beneden.
-
- Newbie
- Contacteer:
NVIDIA, Apple niet afhankelijk van grondstoffen??? Die maken toch wel iets, dacht ik. Heb je al eens gekeken met wat je telefoneert of hoe het komt dat er beeld op de monitor van je PC komt?
JoskeVermeulen81 schreef: ↑13 juli 2022, 18:36 NVIDIA, Apple niet afhankelijk van grondstoffen??? Die maken toch wel iets, dacht ik. Heb je al eens gekeken met wat je telefoneert of hoe het komt dat er beeld op de monitor van je PC komt?
75% aandelen, 15% obligaties, 10% cash
Laat maar vallen, weer goedkoper bijkopen.
Ik koop elke maand maar wanneer ik vandaag kijk.
70,40 EUR
+2,63 (3,88%)afgelopen maand
Dus ik kan nog niet goedkoper bijkopen momenteel.
Laatst gewijzigd door karine op 13 juli 2022, 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Verbannen Gebruiker
Alsof het nog niet genoeg was is er nu ook een regeringscrisis in Italië.
Goh,was het nog maar dat alleen !!
Henry Kissinger komt vandaag op FOX-news vertellen,dat we rond half augustus ons aan een rechtstreeks conflict met Rusland mogen verwachten.....
Henry Kissinger komt vandaag op FOX-news vertellen,dat we rond half augustus ons aan een rechtstreeks conflict met Rusland mogen verwachten.....
Die helpt mee om de euro en de beurzen onderuit te halen.
Absoluut. Maar... een iPhone bestaat voor 80% uit software.JoskeVermeulen81 schreef: ↑13 juli 2022, 18:36 NVIDIA, Apple niet afhankelijk van grondstoffen??? Die maken toch wel iets, dacht ik. Heb je al eens gekeken met wat je telefoneert of hoe het komt dat er beeld op de monitor van je PC komt?
En natuurlijk zijn die afhankelijk van grondstoffen, maar niet in dezelfde mate als pakweg een autofabrikant, of een cementfabriek.
In Italie is het pas echt crisis wanneer er geen crisis zou zijn. Italie in crisis, dat is normaal. Tot de komst van Berlusconi die de democratie helemaal afschafte in Italie, bleef een regering maximaal 6 maanden aan de macht.
Eindelijk zou ik zeggen.
Sleept anders toch maar aan
75% aandelen, 15% obligaties, 10% cash
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ons Italiaans probleem
Maar ook inhoudelijk is de parallel tussen onze problemen en de Italiaanse overduidelijk. Donderdag werd duidelijk dat de Belgische begroting aan het afglijden is naar een jaarlijks tekort van 5 procent van het bruto binnenlands product. Zorgwekkender dan dat cijfer op zich is het contrast met de politieke sfeer in de Wetstraat. Het lijkt stilaan utopisch om zelfs in tijden van stijgende rente nog te verwachten dat de regering de problemen van betaalbaarheid ernstig neemt, laat staan ze ernstig aanpakt.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell