jaarafrekening energie
Re: jaarafrekening energie
Ik heb op 30/11/21 op 24:00 mijn digitale meter gefilmd en er zat 1 kwh verschil op met eindfactuur.
Ik wist dat dit afsluitdatum was, had gebeld met Fluvius.
Ik wist dat dit afsluitdatum was, had gebeld met Fluvius.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik heb mijn afrekening van eneco nog niet gehad. Normaal volgt die altijd in april. Is altijd zo al geweest. Dus u ondervind mss geen problemen maar ik wel. En een ander hier ook al bijkbaar.
Edit: Fluvius gebeld blijkbaar hebt eneco mijn meterstanden al sinds april... daar is iets niet pluis dus.
Je zult nog een klein beetje geduld moeten hebben, ze hebben bij Eneco mijn meterstanden al sinds begin maart en ik wacht nog altijd op mijn jaarafrekening...Verviertig schreef: ↑13 juli 2022, 10:22Ik heb mijn afrekening van eneco nog niet gehad. Normaal volgt die altijd in april. Is altijd zo al geweest. Dus u ondervind mss geen problemen maar ik wel. En een ander hier ook al bijkbaar.
Edit: Fluvius gebeld blijkbaar hebt eneco mijn meterstanden al sinds april... daar is iets niet pluis dus.
-
- Full Member
- Contacteer:
Niet ok hoor... ik heb 400 euro tegoed van hun. Wij moeten altijd onze rekeningen optijd betalen. Vraag me dan ook af of het vooral de klanten zijn die moeten ontvangen?delaby schreef: ↑13 juli 2022, 12:26Je zult nog een klein beetje geduld moeten hebben, ze hebben bij Eneco mijn meterstanden al sinds begin maart en ik wacht nog altijd op mijn jaarafrekening...Verviertig schreef: ↑13 juli 2022, 10:22
Ik heb mijn afrekening van eneco nog niet gehad. Normaal volgt die altijd in april. Is altijd zo al geweest. Dus u ondervind mss geen problemen maar ik wel. En een ander hier ook al bijkbaar.
Bij mij was er ook een verschil van 1kWh en het was ook bij Fluvius :O
Ik heb 2 mails gestuurd en ze hebben me een creditnota gestuurd met daarbij een nieuwe factuur wat enkele euro's goedkoper was.
Hmmmm. Als je dat natuurlijk bij 1000 klanten kunt doen, tikt het wel aan!
Mijn stand wordt automatisch doorgegeven omdat ik een digitale meter heb. Maar de jaarafrekening wel gewoon op papier gekregen midden mei. De aangepaste versie heb ik pas eind mei ontvangen (2 weken later). Tot op vandaag nog niets terug gekregen.
-
- Full Member
- Contacteer:
Het is een soepke daar. En de burger moet maar slikken. This van die gore goedkope uisoep waar iedereen van begint te stinken. beste voor de roverheid zo.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Mijn moeder ontvangt normaal altijd midden mei haar eindafrekening van Engie. Tot op heden nog niets gehad en ze heeft onlangs gebeld en het is nog steeds niet op komst.
Ik begrijp dat toch niet...
Ik begrijp dat toch niet...
-
- Full Member
- Contacteer:
Fraude bij de energieleveranciers noem ik het.
Vorig jaar heb ik ook een maand of 2-3 op de afrekening moeten wachten.
Dit jaar was het allemaal sneller in orde.
Meerdere afrekeningen per jaar kan je hebben als ze een nieuwe, digitale, meter komen plaatsen.
Mijn leverancier is Luminus.
Dit jaar was het allemaal sneller in orde.
Meerdere afrekeningen per jaar kan je hebben als ze een nieuwe, digitale, meter komen plaatsen.
Mijn leverancier is Luminus.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
-
- Full Member
- Contacteer:
Niet te spreken over luminus eigenlijk. Als ze moeten krijgen zijn ze er rap bij. Maar hun beloofde kortingen geven oei oei.... ma ben over weinig leverancier te spreken eigenlijk. overal wel wa aan de hand.
Ecopower komen steeds na wat ze melden.Verviertig schreef: ↑18 juli 2022, 12:39 Niet te spreken over luminus eigenlijk. Als ze moeten krijgen zijn ze er rap bij. Maar hun beloofde kortingen geven oei oei.... ma ben over weinig leverancier te spreken eigenlijk. overal wel wa aan de hand.
Betalingen, terug betalingen bijv. energie cheque vorige maand op rekening.
Estate Guru believer.
-
- Full Member
- Contacteer:
Die energiecheque heb ik ook NOG ALTIJD niet gehad van eneco voor energie en engie voor gas.
Ze maken er een spelleke van. Waar zit die regulator?
Hebben heel veel klanten en verstoppen zich daarachter.Verviertig schreef: ↑18 juli 2022, 13:18 Die energiecheque heb ik ook NOG ALTIJD niet gehad van eneco voor energie en engie voor gas.
Estate Guru believer.
-
- Full Member
- Contacteer:
Schandalig. Lopen massal klachten binnen en overheid grijtp niet in met boetes.platin schreef: ↑18 juli 2022, 18:14Hebben heel veel klanten en verstoppen zich daarachter.Verviertig schreef: ↑18 juli 2022, 13:18 Die energiecheque heb ik ook NOG ALTIJD niet gehad van eneco voor energie en engie voor gas.
Bedoelen jullie de 100 euro?
Al gehad van Eneco en opgedronken.
Al gehad van Eneco en opgedronken.