jaarafrekening energie
-
- Full Member
- Contacteer:
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: jaarafrekening energie
Vandaag in de inbox, geloofwaardig is het niet meer...
----------------------------
Beste ,
We beloofden je binnen 15 dagen een status-update van je vraag te geven.
Door de drukte zijn we helaas nog niet toegekomen aan het behandelen van jouw vraag. Bedankt voor je geduld. We blijven keihard werken om je zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien.
Neem alvast een kijkje op Eneco.be. Je vindt er nuttige informatie over de meest actuele thema’s, je facturen en betalingen.
Bedankt voor je begrip.
Met vriendelijke groeten,
Het Eneco-team
----------------------------
Beste ,
We beloofden je binnen 15 dagen een status-update van je vraag te geven.
Door de drukte zijn we helaas nog niet toegekomen aan het behandelen van jouw vraag. Bedankt voor je geduld. We blijven keihard werken om je zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien.
Neem alvast een kijkje op Eneco.be. Je vindt er nuttige informatie over de meest actuele thema’s, je facturen en betalingen.
Bedankt voor je begrip.
Met vriendelijke groeten,
Het Eneco-team
-
- Full Member
- Contacteer:
Ze gingen 10 dagen geleden binnen de week de afrekening sturen. Niet gehad heb klantendients gebelt. Ja ik zal het noteren zei ze. Botweg gezegd escaleer dat ook maar dan gaat dat sneller. Ja dat is waar zegt ze... ik ken het ondertussen.
Opnieuw wachten dus.
Heb gezegd luistert ofwel heb ik de afrekening binnen de week. Ofwel zeg ik mijn klant zijn op en krijg ik de afrekening alsnog binnen de week. Aan jullie de keuze.
Ben benieuwd.
Opnieuw wachten dus.
Heb gezegd luistert ofwel heb ik de afrekening binnen de week. Ofwel zeg ik mijn klant zijn op en krijg ik de afrekening alsnog binnen de week. Aan jullie de keuze.
Ben benieuwd.
https://economie.fgov.be/nl/themas/ener ... n-100-euroVerviertig schreef: ↑19 juli 2022, 10:21Hier nog niet ze blijven maar beloven de afrekening te sturen maar krijg niks aan. Onzinnig.
Hier is een "toepassing" waar je kan nakijken of je die verwarmingspremie automatisch zou moeten krijgen of zelf dient aan te vragen na 1/8.
Denk je nu echt dat die er van gaan wakker liggen als je als klant er weg gaat???Verviertig schreef: ↑25 juli 2022, 19:23 Ze gingen 10 dagen geleden binnen de week de afrekening sturen. Niet gehad heb klantendients gebelt. Ja ik zal het noteren zei ze. Botweg gezegd escaleer dat ook maar dan gaat dat sneller. Ja dat is waar zegt ze... ik ken het ondertussen.
Opnieuw wachten dus.
Ben benieuwd.
Denk het niet hoor...
-
- Full Member
- Contacteer:
Dat verhaal hoor ik altijd. En als ze nu eens niet geintimideerd geraken door dat verhaal en allemaal toch vertrekken. (Je stelt het voor als een enig mens zo denkt). Dan is het je rethoriek voor pharaoh wel ff mislukt! Niet soms? Aandelen doen het nog steeds goed. Mmm duvel (niet zeggen dat je aandeel hebt,shhh vrijmetselaars geheim). .ludo schreef: ↑25 juli 2022, 23:50Denk je nu echt dat die er van gaan wakker liggen als je als klant er weg gaat???Verviertig schreef: ↑25 juli 2022, 19:23 Ze gingen 10 dagen geleden binnen de week de afrekening sturen. Niet gehad heb klantendients gebelt. Ja ik zal het noteren zei ze. Botweg gezegd escaleer dat ook maar dan gaat dat sneller. Ja dat is waar zegt ze... ik ken het ondertussen.
Opnieuw wachten dus.
Ben benieuwd.
Denk het niet hoor...
Bonne deze epos is misschien te nostalgisch. Maar van mij mag je die gevoelens daarnaartoe houden Ludo. Gelieve je rethoriek niet op mij noch eensgezinden toe te passen. Het rad draait. Het rad draait.
Even goeie vrienden. Het is aangewezen.
En na al die maanden al klacht neergelegd bij Fod economie.Verviertig schreef: ↑25 juli 2022, 19:23 Ze gingen 10 dagen geleden binnen de week de afrekening sturen. Niet gehad heb klantendients gebelt.
Ben benieuwd.
Hoe meer klachten die krijgen hoe beter.
Dat is de enige stok achter de deur.
Maar ja hier op forum klagen, gif spuwen op ander zoveel makkelijker, dan zelf actie nemen.
Ben benieuwd of Je al klacht bij de Fod hebt gedaan.
Estate Guru believer.
Blijkbaar ben ik dan niet de enige die erzo over denkt ,omdat je dat verhaal altijd hoort..Verviertig schreef: ↑26 juli 2022, 08:23Dat verhaal hoor ik altijd. En als ze nu eens niet geintimideerd geraken door dat verhaal en allemaal toch vertrekken. (Je stelt het voor als een enig mens zo denkt). Dan is het je rethoriek voor pharaoh wel ff mislukt! Niet soms? Aandelen doen het nog steeds goed. Mmm duvel (niet zeggen dat je aandeel hebt,shhh vrijmetselaars geheim). .
Bonne deze epos is misschien te nostalgisch. Maar van mij mag je die gevoelens daarnaartoe houden Ludo. Gelieve je rethoriek niet op mij noch eensgezinden toe te passen. Het rad draait. Het rad draait.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ja Ludo er zijn er genoeg zo laag gevalle eh.ludo schreef: ↑26 juli 2022, 10:23Blijkbaar ben ik dan niet de enige die erzo over denkt ,omdat je dat verhaal altijd hoort..Verviertig schreef: ↑26 juli 2022, 08:23
Dat verhaal hoor ik altijd. En als ze nu eens niet geintimideerd geraken door dat verhaal en allemaal toch vertrekken. (Je stelt het voor als een enig mens zo denkt). Dan is het je rethoriek voor pharaoh wel ff mislukt! Niet soms? Aandelen doen het nog steeds goed. Mmm duvel (niet zeggen dat je aandeel hebt,shhh vrijmetselaars geheim). .
-
- Full Member
- Contacteer:
Dus omdat ik iets nog niet ondernomen heb ben ik ne forum klager... Wat als die intentie er wel is. Dan is je uitspraak niet veel meer waard want dat maakt je voorwoord al buiten de kwestie staan. Ne stok achter de deur is tegenwoordig bij die lugubure bedrijven niet genoeg meer. Denk dat de boeren daar ook is wat moeten gaan spuiten. Dan ziet het eruit zoals het ruikt. Verdorven.platin schreef: ↑26 juli 2022, 09:50En na al die maanden al klacht neergelegd bij Fod economie.Verviertig schreef: ↑25 juli 2022, 19:23 Ze gingen 10 dagen geleden binnen de week de afrekening sturen. Niet gehad heb klantendients gebelt.
Ben benieuwd.
Hoe meer klachten die krijgen hoe beter.
Dat is de enige stok achter de deur.
Maar ja hier op forum klagen, gif spuwen op ander zoveel makkelijker, dan zelf actie nemen.
Ben benieuwd of Je al klacht bij de Fod hebt gedaan.
Blafende dreigende honden bijten zelden hoor....
Het is je onzekerheid die je waarschijnlijk belet om er weg te gaan.
Ik ga niet tegen de bakker of de slager zeggen, als je je goederen niet beter maakt ga ik op een ander..
Ik neem een besluit en ga zonder iets te zeggen op een ander. Simpel as that..
Als er veel zo zouden doen, zullen ze zich wel eens zelf de vraag stellen waarom hun klanten niet meer komen...
-
- Full Member
- Contacteer:
zzz ik val in slaap. https://www.youtube.com/watch?v=mfJhMfOPWdEludo schreef: ↑26 juli 2022, 12:13Blafende dreigende honden bijten zelden hoor....
Ik ga niet tegen de bakker of de slager zeggen, als je je goederen niet beter maakt ga ik op een ander..
Als er veel zo zouden doen, zullen ze zich wel eens zelf de vraag stellen waarom hun klanten niet meer komen...
Klanten zullen eens aansluiten bij een ander bedrijf. Iets beters. Tkomt wel. En beste, dan kan de lobby hun loon er niet meer vanaf. Succes nog.
Maar oh wee de sukkelaars die zich nog inschrijven bij de die. Bewaar hen. Oh heer.
Je kan misschien "" De heer " aanroepen en bidden met de rozenkrans... LOLVerviertig schreef: ↑26 juli 2022, 12:31zzz ik val in slaap. https://www.youtube.com/watch?v=mfJhMfOPWdEludo schreef: ↑26 juli 2022, 12:13
Blafende dreigende honden bijten zelden hoor....
Klanten zullen eens aansluiten bij een ander bedrijf. Iets beters. Tkomt wel. En beste, dan kan de lobby hun loon er niet meer vanaf. Succes nog.
Maar oh wee de sukkelaars die zich nog inschrijven bij de die. Bewaar hen. Oh heer.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ge snapt mij bericht waarschijnlijk niet.ludo schreef: ↑26 juli 2022, 12:38Je kan misschien "" De heer " aanroepen en bidden met de rozenkrans... LOLVerviertig schreef: ↑26 juli 2022, 12:31
zzz ik val in slaap. https://www.youtube.com/watch?v=mfJhMfOPWdE
Dus omdat ik iets nog niet ondernomen heb ben ik ne forum klager... Wat als die intentie er wel is. Dan is je uitspraak niet veel meer waard want dat maakt je voorwoord al buiten de kwestie staan. Ne stok achter de deur is tegenwoordig bij die lugubure bedrijven niet genoeg meer. Denk dat de boeren daar ook is wat moeten gaan spuiten. Dan ziet het eruit zoals het ruikt. Verdorven.
[/quote]
Rond de pot draaien ...
Maar antwoorden op een vraag ....
En tussen zeggen dat Je daar weg gaat en effectief uitvoeren......
Blijft nog over waar naar toe na opzeg, och ja al heel zeker al opgezocht.
Heb mijn eind afrekening nog niet, ga dit, ga dat .........
En zelf al heel positieve ervaringen met de Fod.
Ne stok als particulier of ne stok van de FOD......
Estate Guru believer.