Water
TIP
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Water
Het ziet er niet zo goed uit:
Neergestoken schrijver Salman Rushdie wordt beademd en verliest mogelijk een oog‘Het is geen goed nieuws’, klinkt het, ‘Salman zal waarschijnlijk een oog verliezen, er is schade aan zijn lever, de zenuwen in zijn arm zijn doorgesneden.’ De schrijver ligt momenteel aan een beademingstoestel en kan niet spreken.
Ondertussen zijn er politici krokodillentranen aan het plengen op Twitter die zelf de vrije meningsuiting het liefst van al zo uitgehold mogelijk zien
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
"Ik sta open voor de mening van anderen zolang die met mijn eigen mening overeenkomt."
Aangezien we hier op spaargids zo voor de vrijheid van meningsuiting zijn, en omdat censuur bij grondwet verboden is, ga ik van de gelegenheid gebruik maken om wat zaken over de dader duidelijk te maken zonder er teveel energie in te steken.
https://www.nbcnewyork.com/news/local/w ... k/3822984/
https://vdare.com/posts/diversity-is-ou ... ports-iran
Bijzonder stil wel hieromtrend bij al die politiek correcten die SG rijk is.
Hier nog wat lectuur aangaande een andere politiek correcte leugen, het kan heel wat zaken die er vandaag de dag toe doen in het juiste perspectief plaatsen.
https://codoh.com/library/document/germ ... nquest/en/
Veel leesplezier en vrolijke ontwaking.
https://www.nbcnewyork.com/news/local/w ... k/3822984/
https://vdare.com/posts/diversity-is-ou ... ports-iran
Bijzonder stil wel hieromtrend bij al die politiek correcten die SG rijk is.
Hier nog wat lectuur aangaande een andere politiek correcte leugen, het kan heel wat zaken die er vandaag de dag toe doen in het juiste perspectief plaatsen.
https://codoh.com/library/document/germ ... nquest/en/
Veel leesplezier en vrolijke ontwaking.
-
- Verbannen Gebruiker
Jouw grote idool Putin die al 10.000'en dode witte mensen op zijn geweten heeft, gaan we hier niet vermelden.
Of de uitroeiing van de oorspronkelijke Zuid- en Noord-Amerikaanse bevolking door de Europeaanse veroveraars.
De plunderingen van Afrika en Azie door de Europeaanse veroveraars.
De beestachtige wreedheden door de Europeaanse "kolonisten".
De 6 miljoen joodse doden.
Jouw extreemrechtse complotwebsites hebben uiteraard een "alternatieve" waarheid over deze historische feiten.
Tijd voor nog eens een humoristisch berichtje dat nog met het onderwerp te maken heeft ook:
Als je een eikel in een laken op zijn paardje kunt zetten, moet je dat doen natuurlijk.
Voilà, veel hysterisch steiger plezier:
https://nordicresistancemovement.org/ac ... oples-day/
Oh, en laat je patattenmesje maar gewoon liggen waar het ligt. Je hoeft niet wild hysterisch om je heen beginnen slaan en steken omdat je een klein beetje weerwoord krijgt. We zijn hier op SG allemaal voor de vrijheid van meningsuiting en tegen geweld.
Mijn mening: de religie van de vrede is het tegenovergestelde van vreedzaam.
Wat is jouw mening, buiten de propaganda die je hier onaflatend spuit?
Voilà, veel hysterisch steiger plezier:
https://nordicresistancemovement.org/ac ... oples-day/
Oh, en laat je patattenmesje maar gewoon liggen waar het ligt. Je hoeft niet wild hysterisch om je heen beginnen slaan en steken omdat je een klein beetje weerwoord krijgt. We zijn hier op SG allemaal voor de vrijheid van meningsuiting en tegen geweld.
Mijn mening: de religie van de vrede is het tegenovergestelde van vreedzaam.
Wat is jouw mening, buiten de propaganda die je hier onaflatend spuit?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Hier wat Salman Rushdie zelf te zeggen heeft over vrijheid van meningsuiting:
And now the moment somebody says ‘Yes I believe in free speech, but,” I stop listening.
So anyway, the thing that I come to — I used this phrase on TV the other day— the rise of the “but brigade.” I got so sick of the goddamn but brigade. And now the moment somebody says ‘Yes I believe in free speech, but,” I stop listening. “I believe in free speech, but people should behave themselves.” “I believe in free speech, but we shouldn’t upset anybody.” “I believe in free speech, but let’s not go too far.”
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
-
- Full Member
- Contacteer:
Gij he gastje moet maar constant het verleden blijven bovenhalen... alsof dat NE ZAK ga veranderen. Niewe tijden, nieuwe individueen das kappe me diene onzin en laat mensen gerust gelijk ze u gerust laten.VLblokpate schreef: ↑13 augustus 2022, 11:10Jouw grote idool Putin die al 10.000'en dode witte mensen op zijn geweten heeft, gaan we hier niet vermelden.
Of de uitroeiing van de oorspronkelijke Zuid- en Noord-Amerikaanse bevolking door de Europeaanse veroveraars.
De plunderingen van Afrika en Azie door de Europeaanse veroveraars.
De beestachtige wreedheden door de Europeaanse "kolonisten".
De 6 miljoen joodse doden.
Jouw extreemrechtse complotwebsites hebben uiteraard een "alternatieve" waarheid over deze historische feiten.
Al die complotsite kloppen trouwens niet want het complot is anders dan me allemaal gelooft. Dat is deel van het complot, wantrouwen veroorzaken zodat de waarheid ver van het bed blijft. This thans heel simpel. Kzalt u nekeer zegge.
Oftewel komde overeen oftewel zulde den aarden erven en zwoegen zulde allemaal. Punt gedaan.
Dat is nu precies wat ze u willen doen geloven! Dat is deel van het nog veel grotere complot!Verviertig schreef: ↑13 augustus 2022, 14:12 Al die complotsite kloppen trouwens niet want het complot is anders dan me allemaal gelooft. Dat is deel van het complot, wantrouwen veroorzaken zodat de waarheid ver van het bed blijft.
-
- Full Member
- Contacteer:
Sorry maar de wereld heeft bijna geen geheimen meer voor me. Ik ben al jaren levenschool student.Zwiertje schreef: ↑13 augustus 2022, 14:35Dat is nu precies wat ze u willen doen geloven! Dat is deel van het nog veel grotere complot!Verviertig schreef: ↑13 augustus 2022, 14:12 Al die complotsite kloppen trouwens niet want het complot is anders dan me allemaal gelooft. Dat is deel van het complot, wantrouwen veroorzaken zodat de waarheid ver van het bed blijft.
-
- Full Member
- Contacteer:
Heb jij zo een gif generator? xD
Verviertig schreef: ↑13 augustus 2022, 16:11 Sorry maar de wereld heeft bijna geen geheimen meer voor me. Ik ben al jaren levenschool student.
Socrates was een verstandig man.Socrates 400VC schreef:Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets weet
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Yo, lakendrager, je bent zo stil ineens, anders ben je hier niet weg te branden. Wat scheelt? Lig je bij de moderator te janken om wat bannetjes uit te delen aan de meningen die afwijken van de jouwe? Zal ik hier dan nog wat opsmijten voor ik die ban aan mijn broek heb.
Hier een interessant artikel over hoe het er in die tijd aan toe ging.
Ook de commentaren op het artikel zijn het lezen waard, zodat beide zijden van het verhaal ook goed doordringen.
Ik ben geen expert als het op Amerindianen aankomt, maar ik heb begrepen dat de verschillende stammen en naties in Pre-Columbiaans Amerika in uiterlijk zo van elkaar verschilden dat het ene uiteinde compleet Mongoloid was (donkere Aziaten die je vandaag diep in Centraal-Azie terug vindt en die bijzonder weinig lijken op Oost-Aziaten zoals Chinezen, Japanners en Koreanen, en nog minder lijken op Zuid-Oost-Aziaten zoals Thai, Khmer en Malay) en het andere uiteinde bijna compleet Caucasoid (Blank dus), en zowat iedere combinatie er tussenin.
Dit is door meerdere, zoniet door alle, kolonisten, veroveraars, ontdekkers, ... zo neergepend.
Er wordt ons verteld dat die Amerindianen de Beringstraat over gewandeld zijn een goede 13.000 jaar geleden (uit het geheugen, kan enkele millenia missen) toen het ijs al aan het smelten was maar de Bering straat toch nog dicht en "begaanbaar" was.
Dit zouden de eerste en enige bewoners van de Amerika's geweest zijn.
Maar wat met het raadsel van de Solutreaanse beschaving? Die vooral in het oosten (van Amerika) nederzettingen hadden en waarvan duidelijk aangetoond is dat ze van minstens 20.000 jaar geleden dateerden. Er wordt aangenomen dat het grootste deel van deze beschaving zich nu op de bodem van de Atlantische oceaan bevindt door het stijgen van de zeespiegel aan het einde van de ijstijd.
Eerst was het belachelijk dat Europeanen 20.000 jaar geleden in bootjes of vlotjes langs het ijs westwaarts gedreven zouden zijn. Toen vast kwam te staan dat die nederzettingen minstens 20.000 jaar oud zijn, kwam de politiek correcte "wetenschap" af met het verhaal dat de Beringstraat theorie ook gemakkelijk 20.000 jaar of ouder kan zijn. Tot je de hoeveelheid ijs in overweging neemt. Zo'n onderneming (gepland of per ongeluk) langs het pakijs vanuit Europa zou belachelijk zijn maar vanuit de andere richting, waar die afstand vele malen langer was, niet. De politieke correctheid praat zichzelf nu eenmaal altijd vast.
Conclusie: Blanke Europeanen waren de eerste inwoners van de Amerika's. Zijn ze ten onder gegaan aan overstromingen en de overblijfselen geassimileerd in de recentere Aziatische migratiegolven? Lijkt mij plausibel, vooral gezien de grote verscheidenheid aan uiterlijke kenmerken van Amerindianen onderling zoals reeds opgemerkt. Zijn ze ten onder gegaan aan oorlogen, plunderingen en ziekten van de Aziatische nieuwkomers? Wie zal het zeggen?
Wat ik wel durf zeggen, als er geen Aziatische migratie naar Amerika was geweest en Columbus deze mensen ontdekt zou hebben, zou de uitkomst precies dezelfde zijn. Namelijk, het grootste deel van de Solutreanen zou bezweken zijn aan oude wereld ziekten waar ze geen afweer tegen gehad zouden hebben, en de Amerika's zouden gekoloniseerd zijn door mensen vanover heel de aardbal net zoals dat vandaag het geval is.
https://www.lifesitenews.com/news/world ... opulation/
https://en.wikipedia.org/wiki/Yuval_Noah_Harari
En nog een prentje om het linkse bloed wat aan de kook te brengen, want de waarheid is bijzonder pijnlijk voor links.
Deze heb ik even voor je verbeterd. Kwestie van de geschiedenis toch een beetje in de juiste context te plaatsen.VLblokpate schreef: ↑13 augustus 2022, 11:10 De plunderingen van Afrika en Azie door de Europeaanse veroveraars arabische en turkse plunderaars.
De beestachtige wreedheden door de Europeaanse "kolonisten" arabische en turkse plunderaars.
Blijft deze over.VLblokpate schreef: ↑13 augustus 2022, 11:10 Of de uitroeiing van de oorspronkelijke Zuid- en Noord-Amerikaanse bevolking door de Europeaanse veroveraars.
Hier een interessant artikel over hoe het er in die tijd aan toe ging.
Ook de commentaren op het artikel zijn het lezen waard, zodat beide zijden van het verhaal ook goed doordringen.
Ik ben geen expert als het op Amerindianen aankomt, maar ik heb begrepen dat de verschillende stammen en naties in Pre-Columbiaans Amerika in uiterlijk zo van elkaar verschilden dat het ene uiteinde compleet Mongoloid was (donkere Aziaten die je vandaag diep in Centraal-Azie terug vindt en die bijzonder weinig lijken op Oost-Aziaten zoals Chinezen, Japanners en Koreanen, en nog minder lijken op Zuid-Oost-Aziaten zoals Thai, Khmer en Malay) en het andere uiteinde bijna compleet Caucasoid (Blank dus), en zowat iedere combinatie er tussenin.
Dit is door meerdere, zoniet door alle, kolonisten, veroveraars, ontdekkers, ... zo neergepend.
Er wordt ons verteld dat die Amerindianen de Beringstraat over gewandeld zijn een goede 13.000 jaar geleden (uit het geheugen, kan enkele millenia missen) toen het ijs al aan het smelten was maar de Bering straat toch nog dicht en "begaanbaar" was.
Dit zouden de eerste en enige bewoners van de Amerika's geweest zijn.
Maar wat met het raadsel van de Solutreaanse beschaving? Die vooral in het oosten (van Amerika) nederzettingen hadden en waarvan duidelijk aangetoond is dat ze van minstens 20.000 jaar geleden dateerden. Er wordt aangenomen dat het grootste deel van deze beschaving zich nu op de bodem van de Atlantische oceaan bevindt door het stijgen van de zeespiegel aan het einde van de ijstijd.
Eerst was het belachelijk dat Europeanen 20.000 jaar geleden in bootjes of vlotjes langs het ijs westwaarts gedreven zouden zijn. Toen vast kwam te staan dat die nederzettingen minstens 20.000 jaar oud zijn, kwam de politiek correcte "wetenschap" af met het verhaal dat de Beringstraat theorie ook gemakkelijk 20.000 jaar of ouder kan zijn. Tot je de hoeveelheid ijs in overweging neemt. Zo'n onderneming (gepland of per ongeluk) langs het pakijs vanuit Europa zou belachelijk zijn maar vanuit de andere richting, waar die afstand vele malen langer was, niet. De politieke correctheid praat zichzelf nu eenmaal altijd vast.
Conclusie: Blanke Europeanen waren de eerste inwoners van de Amerika's. Zijn ze ten onder gegaan aan overstromingen en de overblijfselen geassimileerd in de recentere Aziatische migratiegolven? Lijkt mij plausibel, vooral gezien de grote verscheidenheid aan uiterlijke kenmerken van Amerindianen onderling zoals reeds opgemerkt. Zijn ze ten onder gegaan aan oorlogen, plunderingen en ziekten van de Aziatische nieuwkomers? Wie zal het zeggen?
Wat ik wel durf zeggen, als er geen Aziatische migratie naar Amerika was geweest en Columbus deze mensen ontdekt zou hebben, zou de uitkomst precies dezelfde zijn. Namelijk, het grootste deel van de Solutreanen zou bezweken zijn aan oude wereld ziekten waar ze geen afweer tegen gehad zouden hebben, en de Amerika's zouden gekoloniseerd zijn door mensen vanover heel de aardbal net zoals dat vandaag het geval is.
Komt er nu een aapje uit een mouw gekropen?VLblokpate schreef: ↑13 augustus 2022, 11:10 Jouw extreemrechtse complotwebsites hebben uiteraard een "alternatieve" waarheid
https://www.lifesitenews.com/news/world ... opulation/
https://en.wikipedia.org/wiki/Yuval_Noah_Harari
En nog een prentje om het linkse bloed wat aan de kook te brengen, want de waarheid is bijzonder pijnlijk voor links.