Water
TIP
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
-
- Verbannen Gebruiker
Re: Water
De moderne mens is in Afrika ontstaan en via migratie is de moderne mens in Europa en de rest van de wereld terechtgekomen
Dat moet toch moeilijk leven zijn voor jou en de andere white suprematists, te beseffen dat je een afstammeling bent van de moderne mens die in Afrika ontstaan is. Of bestaat daar ook een alternatieve waarheid over op de websites waar jij al jouw "wetenschappelijke kennis" haalt. Of ben je zoals 66% van de republikeinen in US: de mens is geschapen volgens de letter van het Oude Testament.
Europa voor de Europeanen? De eerste moderne mens in Europa was een Afrikaan, en ze hebben de Europese primitieve mens overvleugeld. Niet de laatste keer dat de Europese mens naar het achterplan werd/wordt/zal worden verdreven
Nu zijn het US, China, India die het voortouw nemen.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Zonder mij te moeien met jullie discussie bestaat er over het "out of Africa"-scenario toch alsmaar meer twijfel bij paleoantropologen.VLblokpate schreef: ↑14 augustus 2022, 09:54 De moderne mens is in Afrika ontstaan en via migratie is de moderne mens in Europa en de rest van de wereld terechtgekomen
Eigenlijk is het best grappig dat de geschiedenis van de mensheid wordt gereconstrueerd op basis van een paar botjes die ze toevallig ergens in de Afrikaanse savanne gevonden hebben, die paar botjes zijn dan voldoende om aan te tonen dat de mensheid van hier naar ginder zijn getrokken en vanaf een bepaald moment beginnen rechtop lopen zijn. Andere botjes die een ander verhaal vertellen worden dan in een doos gestoken zonder er nog aandacht aan te willen besteden.
@E10ne: het maakt een verschil of die 32 graden er komt na een koude en natte periode of bovenop een warme en droge periode.
-
- Verbannen Gebruiker
Alsmaar meer? Door welke antropologen dan wel?Gebruikersnaam2 schreef: ↑14 augustus 2022, 10:48Zonder mij te moeien met jullie discussie bestaat er over het "out of Africa"-scenario toch alsmaar meer twijfel bij paleoantropologen.VLblokpate schreef: ↑14 augustus 2022, 09:54 De moderne mens is in Afrika ontstaan en via migratie is de moderne mens in Europa en de rest van de wereld terechtgekomen
Dit is een zeer onvolledige en incorrecte voorstelling van de feiten. De wetenschap baseert zich op meer dan "een paar botjes" alleen.Eigenlijk is het best grappig dat de geschiedenis van de mensheid wordt gereconstrueerd op basis van een paar botjes die ze toevallig ergens in de Afrikaanse savanne gevonden hebben, die paar botjes zijn dan voldoende om aan te tonen dat de mensheid van hier naar ginder zijn getrokken en vanaf een bepaald moment beginnen rechtop lopen zijn.
Hoe heb jij dan weet van die botjes?Andere botjes die een ander verhaal vertellen worden dan in een doos gestoken zonder er nog aandacht aan te willen besteden.
Bovendien als het waar is, zou dat wel zeer vreemd zijn. Een antropoloog die iets vindt dat tegen de huidige kennis ingaat, zal veel beroemder worden, dan wanneer hzij iets vindt dat de huidige kennis bevestigt.
VLblokpate heeft een nieuw persoonlijk voornaamwoord uitgevonden voor wanneer je niet weet of iemand een man of een vrouw is. Schrijft en leest gemakkelijker dan hij/zij.
Maar voor de rest ben ik het eens met zijn commentaar op Gebruikersnaam2. Vooral dat van die botjes in een doos steken vind ik lachwekkend. Alsof een wetenschapper een revolutionaire ontdekking liever zou negeren (excuses voor het woord, VLblokpate) dan verder te onderzoeken en wereldkundig te maken.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Op die boeken die ze teruggevonden hebben uit die tijdVLblokpate schreef: ↑14 augustus 2022, 12:24 Dit is een zeer onvolledige en incorrecte voorstelling van de feiten. De wetenschap baseert zich op meer dan "een paar botjes" alleen.
Probeer maar als wetenschapper eens in te gaan tegen wat "algemeen" wordt aangenomen als "waarheid", je wordt niet serieus meer genomen waardoor er enkel maar theoriebevestigende "ontdekkingen" worden gedaan.
Voorbeeldje : Copernicus/Galilei kregen een conflict met de katholieke kerk omtrent het heliocentrisme, gelukkig werd Galilei hiervan gezuiverd ... in 1992
Ik ben trouwens blij dat ik er in geslaagd ben om twee SG-vijanden het eens eens te zijn over iets
Je mag me trouwens aanspreken met hij (vandaag identificeer ik me als man), morgen kan het wel weer anders zijn, het is een beetje afhankelijk van de stand van de sterren, dus pas goed op je woordkeuze
We leven niet meer in de Middeleeuwen. Een wetenschapper die met een nieuwe theorie komt zal die theorie moeten onderbouwen aan de hand van onderzoeken, experimenten, gegevens en dergelijke meer. Zijn bevindingen worden dan getoetst door zijn collega's die de onderzoeken en experimenten overdoen. Als die tot dezelfde resultaten leiden krijgt de wetenschapper gelijk. Anders tonen zijn collega's aan waar hij in de fout gegaan is.
-
- Verbannen Gebruiker
En vooral de joetjoep filmpjesGebruikersnaam2 schreef: ↑14 augustus 2022, 22:04Op die boeken die ze teruggevonden hebben uit die tijdVLblokpate schreef: ↑14 augustus 2022, 12:24 Dit is een zeer onvolledige en incorrecte voorstelling van de feiten. De wetenschap baseert zich op meer dan "een paar botjes" alleen.
Klopt niet. Het is geen kwestie van niet willen, het is een kwestie van geen budget. Wetenschappers smeken om budgetten om isotopenonderzoek uit te kunnen voeren op de botfragmentjes om bepaalde routes te achterhalen. Tegenwoordig wordt door dergelijk onderzoek materiaal dat al decennia in kelders bewaard wordt opnieuw bekeken en kan men tot nieuwe conclusies komen. Maar dat men geen aandacht wil besteden aan materiaal dat een andere theorie kan breken of bevestigen is onzin, door de publicatiedruk bij wetenschappers staan ze net te springen om met artikels te komen.Gebruikersnaam2 schreef: ↑14 augustus 2022, 10:48
Eigenlijk is het best grappig dat de geschiedenis van de mensheid wordt gereconstrueerd op basis van een paar botjes die ze toevallig ergens in de Afrikaanse savanne gevonden hebben, die paar botjes zijn dan voldoende om aan te tonen dat de mensheid van hier naar ginder zijn getrokken en vanaf een bepaald moment beginnen rechtop lopen zijn. Andere botjes die een ander verhaal vertellen worden dan in een doos gestoken zonder er nog aandacht aan te willen besteden.
In deze periode van het jaar zal dit meestal wel na een drogere periode zijn. Wees eens realistischer en ga geen spijkers op laag water zoeken!
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220814_95031438
Vorig jaar is bij watermaatschappij Farys naar schatting 11,5 miljard liter drinkwater verloren gegaan door lekken. Dat blijkt uit nieuwe cijfers die Vlaams minister Zuhal Demir (N-VA) vrijgaf. Het goede nieuws: elk jaar heeft de Gentse drinkwatermaatschappij minder ‘lekverlies’.
Hetgeen hier gebeurde (of hoe dan ook) is NIET ACCEPTABEL!!!
Maar zoals gewoonlijk zal het antwoord zijn: "Ik wist het niet!"
Spijtig genoeg komt 99,9% met deze slogan er van af en worden er verder geen gevolgen aan gegeven.
Wie vind dit nog normaal
Maar ja, voor de goede orde zullen we er maar over zwijgen zeker?
Ben ondertussen 68 jaar, dus al vele zomers meegemaakt, de ene natter dan de andere met soms uitschieters in de ene of ander zin, remember 1976. Al ben ik deze van 1982 wel vergeten, zal waarschijnlijk bij mij geen speciale herinneringen hebben nagelaten.