Unifiedpost Group
TIP
Re: Unifiedpost Group
Bpost is veel beter aankoop nu denk ik.Sam321 schreef: ↑1 april 2022, 19:47Ik denk dat dit groeipotentieel heeft dit moet normaal echt terug naar boven gaanEarthNvstr1 schreef: ↑1 april 2022, 19:24
(ik neem aan dat we het hier over het topic, nl. "Unifiedpost Group", hebben)
Lijkt me ook. Ik heb vorige week bijgekocht aan 6,05 EUR.
Van zodra er "goed" (of "beter dan verwacht") nieuws naar buiten komt (maar dat is dé vraag natuurlijk), gaat dit wellicht weer serieus stijgen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ja, dat denk ik ook.Sam321 schreef: ↑1 april 2022, 19:47Ik denk dat dit groeipotentieel heeft dit moet normaal echt terug naar boven gaanEarthNvstr1 schreef: ↑1 april 2022, 19:24
Van zodra er "goed" (of "beter dan verwacht") nieuws naar buiten komt (maar dat is dé vraag natuurlijk), gaat dit wellicht weer serieus stijgen.
Is momenteel wat uit de gratie omdat de resultaten wat minder waren dan verwacht, denk ik. (of de verwachtingen waren wat te hoog)
Die "vreemde" kredietfaciliteit die ze vervolgens zijn aangegaan, heeft volgens mij nog meer negatief sentiment veroorzaakt.
Maar goed, ik ben geen expert hoor.
Voor mij is dit (naast Ekopak) een aandeel waar ik een relatief klein deel in investeer omwille van de potentiële toekomstige winst en groei in "toekomst gerichte ondernemingen" die recent op de beurs zitten en (voorlopig) geen dividend uitkeren.
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 1 april 2022, 20:22, 2 keer totaal gewijzigd.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
"Veel beter" weet ik zo niet, maar Bpost lijkt mij nu (en al enige tijd) ook wel interessant idd.
Bpost zou ik ook (bij)kopen als mijn gewicht (edit: het gewicht van Bpost in mijn port bedoel ik) nog niet aan de (te) hoge kant was ...

Bpost daar geloof ik niet in circuleren al maanden rond 6 weinig groeipotentieelEarthNvstr1 schreef: ↑1 april 2022, 19:56"Veel beter" weet ik zo niet, maar Bpost lijkt mij nu (en al enige tijd) ook wel interessant idd.
Bpost zou ik ook (bij)kopen als mijn gewicht (edit: het gewicht van Bpost in mijn port bedoel ik) nog niet aan de (te) hoge kant was ...![]()
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik doelde op het feit dat de hoge koers vlak na de IPO niet relevant is voor de toekomst.
Ik stap niet in met de huidige gegevens. Op dit moment is het blind varen.
Toch gaat Bpost het best doen van alle pakjes bedrijven ,denk dat we vlug naar 10 euro gaan ,niet vergeten in mei profiteer je mee van een mooi dividend.Sam321 schreef: ↑1 april 2022, 20:44Bpost daar geloof ik niet in circuleren al maanden rond 6 weinig groeipotentieelEarthNvstr1 schreef: ↑1 april 2022, 19:56
"Veel beter" weet ik zo niet, maar Bpost lijkt mij nu (en al enige tijd) ook wel interessant idd.
Bpost zou ik ook (bij)kopen als mijn gewicht (edit: het gewicht van Bpost in mijn port bedoel ik) nog niet aan de (te) hoge kant was ...![]()
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ze blijven stijgen.EarthNvstr1 schreef: ↑16 augustus 2022, 20:35Idd.![]()
Mag voor mij wel eerst nog verdubbelen vanaf hier om te verkopen.
Nog bijkopen lijkt me goede optie.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Dit is aandeel om te volgen.Ik verwacht zeker dat deze kunnen doorstijgen op korte termijn naar 8 of 10EarthNvstr1 schreef: ↑17 augustus 2022, 17:08Ja, ik had al lang bijgekocht als het gewicht in mijn port nog niet te hoog was.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Over die bodem die bijna bereikt was, hadden we het wel mooi misEarthNvstr1 schreef: ↑1 april 2022, 19:24(ik neem aan dat we het hier over het topic, nl. "Unifiedpost Group", hebben)

[*]
We zullen zien wat ze rest van week.nog doen .EarthNvstr1 schreef: ↑17 augustus 2022, 21:38Over die bodem die bijna bereikt was, hadden we het wel mooi misEarthNvstr1 schreef: ↑1 april 2022, 19:24
Van zodra er "goed" (of "beter dan verwacht") nieuws naar buiten komt (maar dat is dé vraag natuurlijk), gaat dit wellicht weer serieus stijgen.![]()