nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Gevaarlijk evolutie vind ik. Want als die partij ooit aan de macht komt kan ze die database gebruiken om "goede" burgers van "slechte" te onderscheiden.De Standaard schreef:Al maanden overtuigt Forza Ninove inwoners om zich te registreren als kiezer. Louter symbolisch, maar de persoonsgegevens belanden in een database om voor- en tegenstanders te identificeren.
-
- Verbannen Gebruiker
En de slechte gaan een ster op hun jas moeten naaien.Yaris schreef: ↑22 augustus 2022, 07:47Gevaarlijk evolutie vind ik. Want als die partij ooit aan de macht komt kan ze die database gebruiken om "goede" burgers van "slechte" te onderscheiden.De Standaard schreef:Al maanden overtuigt Forza Ninove inwoners om zich te registreren als kiezer. Louter symbolisch, maar de persoonsgegevens belanden in een database om voor- en tegenstanders te identificeren.
Dit gecombineerd met de uitspraak van Van Langenhove ‘Misschien moeten we, zuiver bij wijze van wetenschappelijk experiment, eens kijken wat er zou gebeuren met een Vlaamse stad als we er een tijdje enkel nog etnische Vlamingen toelaten en we de “multiculturele verrijking” dus terugdraaien’, aldus Van Langenhove ...
... en we worden er opnieuw aan herinnerd waar Vlaams Belang voor staat.
Op de Ijzerwake was er ook een Kinderwake.
Ik vraag me af waar ze al hun inspiratie halen. Was er niet iets in de jaren 1930 met veel gelijkenissen?
LOL, jij was toch altijd voor Vlaanderen, voor N-VA en voor het VB? LOLVLblokpate schreef: ↑22 augustus 2022, 10:20
Dit gecombineerd met de uitspraak van Van Langenhove ‘Misschien moeten we, zuiver bij wijze van wetenschappelijk experiment, eens kijken wat er zou gebeuren met een Vlaamse stad als we er een tijdje enkel nog etnische Vlamingen toelaten en we de “multiculturele verrijking” dus terugdraaien’, aldus Van Langenhove ...
... en we worden er opnieuw aan herinnerd waar Vlaams Belang voor staat.
Op de Ijzerwake was er ook een Kinderwake.
Ik vraag me af waar ze al hun inspiratie halen. Was er niet iets in de jaren 1930 met veel gelijkenissen?
Ik heb al lang door dat je al die tijd advocaat van de duivel hebt gespeeld en eigenlijk gewoon tegen alles wat Vlaams is bent. Net zoals je tegen blanke mensen bent want die krijgen bij jou telkens de schuld van alles wat er verkeerd gaat of ooit verkeerd is gegaan in het verleden. De (anti-Vlaamse) wolf in (Vlaamse) schapenkleren ontmaskerd ...
PS: als je al bang wordt van wat Vlaamse kinderen met een uniform aan, dan zal ik je even geruststellen. Er zijn ook genoeg franstalige kinderen met uniformen aan. Sterker nog , ze strekken zelf hun arm ...
De grootste oorlogsmisdadigers sinds eeuwen zijn de leden van NAVO.( Koloniaal Europa en veroveraars in andere continenten(V.S.)). Het West-Europees volk hebben ongeveer 70% van de planeet aangevallen en bezet en de inheemse bevolking uitgemoord. Zuid-,centraal-,Noord Amerika, Oceanië (Australia, Nieuw-Zeeland),,Polynesië... zijn nog steeds bezet door west- Europees volk.
De leden van NAVO hebben nog steeds 40 kolonies/Annexaties!! ze schenden de territoriale soevereiniteit van inheemse bevolking.
Het west- Europees volk heeft zich kunnen verspreiden over de planeet ten nadele van de inheemse bevolking van andere continenten...
De leden van NAVO hebben nog steeds 40 kolonies/Annexaties!! ze schenden de territoriale soevereiniteit van inheemse bevolking.
Het west- Europees volk heeft zich kunnen verspreiden over de planeet ten nadele van de inheemse bevolking van andere continenten...
De nazigroet is niet door de nazi's uitgevonden en oorspronkelijk was het geen fascistische maar wel een olympische groet.
RSO kuur gaat niet om paffen want daarmee belast je alleen maar je longen. Het gaat om oa. over olie en zelfs zetpillen. Ik gebruik cannabis olie ter verlichting van bepaalde symptomen en ik kan je vertellen dat het erg goed helpt en geen aanslag is op je lever, nieren en maag zoals zoveel van onze wel goedgekeurde geneesmiddelen zoals men bepaalde legale drugs poogt te noemen en waarmee door de farmaindustrie erg grof geld verdiend wordt.GoodDay schreef: ↑21 augustus 2022, 22:24 Er is een verschil tussen een plant die al millenia voor voedsel, vezels, het terug gezond maken van 'vervuilde' grond en medicinaal gebruikt wordt; en andere planten waar men gevaarlijke drugs en genotsmiddelen van maakt.
Deze plant had nooit geïllegaliseerd mogen worden (in tegenstelling tot een aantal anderen), en het simpele feit dat dat wel gebeurd is, zou een lampje moeten doen branden. Dat stelletje ongeregeld staat aan de vooravond van het schavotje, zie de VS en de ontwikkelingen daar, ontwikkelingen die ik uiteraard hard toejuich en voor de volle 100% steun.
Dit gezegd zijnde, niemand zou die shit recreatief moeten roken, gewoon pokke slecht voor je brein.
Het brengt wel verlichting bij bepaalde symptomen. Spieren en symptomen die zich daarop manifesteren, bijvoorbeeld. Soms zit je gewoon vast in een behandeling en bied niks meer soelaas. Dan kan die plant een ontspanning teweeg brengen zodat je verder kunt waar je voorheen vast zat. Maar gewoon alle weken (of alle dagen!?) een joint paffen werkt dan weer niet voor blijvende verlichting.
(Gewoon mijn vakgebied, weet niks van kankers, MS, etc. waar het eventueel andere effecten op zou kunnen hebben.)
Had ik die olie niet dan zou ik mij elke dag moeten volstoppen met allerhande andere rommel waar je zo suf van wordt dat je amper nog kan functioneren. Uiteraard is de olie alleen niet voldoende maar combineer ik dit met accupunctuur en gezond leven. Daarmee kan ik redelijk normaal functioneren met slecht 1 op de 5 slechte dagen terwijl ik voorheen 4 op de 5 slechte dagen had.
Nochtans staan er, naast enkele Westerlingen waaronder ook een Belg, toch ook heel wat andere dictators uit andere landen of werelddelen in de top-10 van historische massamoordenaars …janu schreef: ↑22 augustus 2022, 11:32 De grootste oorlogsmisdadigers sinds eeuwen zijn de leden van NAVO.( Koloniaal Europa en veroveraars in andere continenten(V.S.)). Het West-Europees volk hebben ongeveer 70% van de planeet aangevallen en bezet en de inheemse bevolking uitgemoord. Zuid-,centraal-,Noord Amerika, Oceanië (Australia, Nieuw-Zeeland),,Polynesië... zijn nog steeds bezet door west- Europees volk.
Er zijn ook wel wat Afrikaanse, Aziatische en Russische massamoordenaars ( en dan staat Poetin er nog niet bij … ).
Op plaats 1 staat trouwens een Chinees (Mao). Ter verduidelijking, 1 druppel bloed staat voor 1 miljoen doden.
https://www.hpdetijd.nl/wp-content/uplo ... ctator.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Euh, als ik de huidige migratiegolven bekijk dan wordt momenteel de West-Europese inheemse bevolking overspoeld door uitheemse volkeren van andere continenten.
Goed voor jou ... maar stellen dat legaliseren van softdrugs de huidige drugsproblemen zal oplossen is een stap te ver. Kijk maar naar Nederland: softdrugs al jaren gelegaliseerd maar nog steeds is er een hevige drugsoorlog die nu ook overwaait naar België.TikTak schreef: ↑22 augustus 2022, 12:00RSO kuur gaat niet om paffen want daarmee belast je alleen maar je longen. Het gaat om oa. over olie en zelfs zetpillen. Ik gebruik cannabis olie ter verlichting van bepaalde symptomen en ik kan je vertellen dat het erg goed helpt en geen aanslag is op je lever, nieren en maag zoals zoveel van onze wel goedgekeurde geneesmiddelen zoals men bepaalde legale drugs poogt te noemen en waarmee door de farmaindustrie erg grof geld verdiend wordt.GoodDay schreef: ↑21 augustus 2022, 22:24 Er is een verschil tussen een plant die al millenia voor voedsel, vezels, het terug gezond maken van 'vervuilde' grond en medicinaal gebruikt wordt; en andere planten waar men gevaarlijke drugs en genotsmiddelen van maakt.
Deze plant had nooit geïllegaliseerd mogen worden (in tegenstelling tot een aantal anderen), en het simpele feit dat dat wel gebeurd is, zou een lampje moeten doen branden. Dat stelletje ongeregeld staat aan de vooravond van het schavotje, zie de VS en de ontwikkelingen daar, ontwikkelingen die ik uiteraard hard toejuich en voor de volle 100% steun.
Dit gezegd zijnde, niemand zou die shit recreatief moeten roken, gewoon pokke slecht voor je brein.
Het brengt wel verlichting bij bepaalde symptomen. Spieren en symptomen die zich daarop manifesteren, bijvoorbeeld. Soms zit je gewoon vast in een behandeling en bied niks meer soelaas. Dan kan die plant een ontspanning teweeg brengen zodat je verder kunt waar je voorheen vast zat. Maar gewoon alle weken (of alle dagen!?) een joint paffen werkt dan weer niet voor blijvende verlichting.
(Gewoon mijn vakgebied, weet niks van kankers, MS, etc. waar het eventueel andere effecten op zou kunnen hebben.)
Had ik die olie niet dan zou ik mij elke dag moeten volstoppen met allerhande andere rommel waar je zo suf van wordt dat je amper nog kan functioneren. Uiteraard is de olie alleen niet voldoende maar combineer ik dit met accupunctuur en gezond leven. Daarmee kan ik redelijk normaal functioneren met slecht 1 op de 5 slechte dagen terwijl ik voorheen 4 op de 5 slechte dagen had.
Migratie heeft altijd plaatsgevonden, in alle tijden, regio's en culturen.
De reden is simpel. Wanneer je bijvb. in Nederland medicinale cannabis nodig hebt moet je dat op voorschrift halen bij de apotheek. Het is er 3 keer duurder dan bij het alternatieve circuit. De keuze is snel gemaakt dan.
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
OK, dat wil ik allemaal best geloven maar dan geef je ook zelf al aan dat legalisering niks helpt: als er een officiële en gelegaliseerde markt bestaat, maar daarnaast ook een zwarte markt met lagere prijzen (door jou mooie "het alternatieve circuit" genoemd maar in feite gewoon het criminele circuit), dan blijven de drugsbendes gewoon bestaan en elkaar beconcurreren. Met een drugsoorlog tot gevolg ...
Het voornaamste gevolg dat ik zie in een legalisering is dat de kleine gebruiker niet meer bestraft wordt. Maar denk maar niet dat plots de drugsbendes zouden ophouden te bestaan. Het voorbeeld van Nederland bewijst dit elke dag opnieuw ....
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
-
- Verbannen Gebruiker
De West-Europese bevolking heeft heel Noord-Amerika overspoeld, alle land en alle grondstoffen gestolen. En de bevolking in getto's, reservaten genaamd, samengebracht.
Ze hebben ook heel Zuid-Amerika overspoeld en de rijkdommen gestolen, en de lokale bevolking zo goed als uitgemoord.
Ook heel Australië en Nieuw-Zeeland overspoeld en de rijkdommen gestolen.
Idem Afrika.
Wat jij de huidige overspoeling noemt (veel kleinschaliger dan elk voorbeeld hierboven), is gewoon migratie naar het geld en de rijkdommen die West-Europa overal gestolen heeft. Tienduizenden en tienduizenden miljarden.
En dankzij jouw "overspoeling" draaien de West-Europese fabrieken, wordt er schoongemaakt, worden er putten gedolven voor Proximus en Telenet, worden er wegen gebouwd en onderhouden, wordt er met de vuilniswagen gereden, ...
Laatst gewijzigd door VLblokpate op 22 augustus 2022, 14:42, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Je vergeet even dat het vooral China en Rusland die in Afrika zitten.
-
- Verbannen Gebruiker
Nu wel ja. Maar zij kopen en investeren. Ze stelen en plunderen niet, en hakken geen ledematen af zoals de Belgen onder Leopold IITimoootjex schreef: ↑22 augustus 2022, 14:40 Je vergeet even dat het vooral China en Rusland die in Afrika zitten.