nieuwe federale regering
Re: nieuwe federale regering
Hoe kan de naam van een partij herkenbaar zijn en in het geheugen blijven hangen als ze die naam om de zoveel jaar veranderen?
Ze moeten de naam van hun partij veranderen naar Vivaldi. Dat roos had rood geweest moeten zijn. Of willen ze de holebi's een hart onder de riem steken?
Ze moeten de naam van hun partij veranderen naar Vivaldi. Dat roos had rood geweest moeten zijn. Of willen ze de holebi's een hart onder de riem steken?
Is mevrouw Kouwekiwi overgestampt naar Groen ?
Groen zou beter zijn naam wijzigen naar zwart, want als zij iets te zeggen hebben over het beleid dan zullen er nog veel mensen zwarte sneeuw zien.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Iemand die aangeeft dat hij/zij bepaalde substanties neemt om symptomen te onderdrukken, is wellicht iemand die kampt met een ernstige ziekte.VLblokpate schreef: ↑26 augustus 2022, 18:47TikTak schreef: ↑22 augustus 2022, 12:00 Ik gebruik cannabis olie ter verlichting van bepaalde symptomen en ik kan je vertellen dat het erg goed helpt en geen aanslag is op je lever, nieren en maag zoals zoveel van onze wel goedgekeurde geneesmiddelen zoals men bepaalde legale drugs poogt te noemen en waarmee door de farmaindustrie erg grof geld verdiend wordt.
Had ik die olie niet dan zou ik mij elke dag moeten volstoppen met allerhande andere rommel waar je zo suf van wordt dat je amper nog kan functioneren.TikTak schreef: ↑26 augustus 2022, 14:17 Ik denk dat je qua nabije toekomst beter ongeruster bent over een paar gekken die met hun vingers boven de knopjes van de kernkoppen zitten dan over een mogelijke meerderheid van het VB of PVDA. Moest die meerderheid er komen dan hebben de huidige politici het enkel aan zichzelf te danken.
TikTak haat jou. Ik sta op zijn negeerlijst. Dankzij jou wordt hij nu toch geconfronteerd met zijn eigen uitsprakenVincentVega schreef: ↑26 augustus 2022, 17:36
Af en toe moet je mensen ook eens confronteren met oude posts …
We mogen weliswaar niet vergeten dat TikTak een drugsverslaafde is. We mogen niet te hard oordelen.
Dat jij zo iemand een drugsverslaafde noemt, maakt je een nog grotere paljas dan je op basis van je vorige posts al was.
Voor de drugsverslaafden onder ons.Popkwiskampioen schreef: ↑26 augustus 2022, 23:50Iemand die aangeeft dat hij/zij bepaalde substanties neemt om symptomen te onderdrukken, is wellicht iemand die kampt met een ernstige ziekte.VLblokpate schreef: ↑26 augustus 2022, 18:47
TikTak haat jou. Ik sta op zijn negeerlijst. Dankzij jou wordt hij nu toch geconfronteerd met zijn eigen uitspraken
We mogen weliswaar niet vergeten dat TikTak een drugsverslaafde is. We mogen niet te hard oordelen.
Dat jij zo iemand een drugsverslaafde noemt, maakt je een nog grotere paljas dan je op basis van je vorige posts al was.
CBD voor de preventie van acute en voorbijgaande door chemotherapie geïnduceerde perifere neuropathie
Studie doel :
De veiligheid, dosering en preventieve effecten van cannabidiol (CBD) op chemotherapie-geïnduceerde perifere neuropathie (CIPN) te beoordelen bij patiënten die op oxaliplatine of paclitaxel gebaseerde chemotherapie als carboplatine en paclitaxel (Carbo-Tax) of capecitabine en oxaliplatine krijgen.
Resultaat :
Patiënten die met dagelijks 300 mg (2 x 150 mg) CBD werden behandeld, hadden significant minder last van drie PRO-items zoals koude gevoeligheid voor aanraking, ongemak bij het slikken van koude vloeistoffen en keelongemak.
Zie volledige studie :
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/35933415/
Of
https://www.rug.nl/about-ug/latest-news ... verkleinen.
Als je leefwereld zich beperkt tot iedereen uitschelden voor racist of drugsverslaafde dan kun je bovenstaande inderdaad niet begrijpen.
Volgens hem haat ik hem. Neen hoor, helemaal niet want haat is een emotie en dat is er niet. Dergelijke sujets zijn lucht voor mij.
Door de quote heb ik de zever toch gelezen.
Berichten werden gemeld en blijkbaar niet alleen door mij maar ik heb geen al te hoge verwachtingen van de moderatie hier.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ik wens je veel sterkte en beterschap. Laat je niet intimideren door mijnheer op-een-ander-is-alles-beter. Ik zal hem niet meer quoten.
Ze gaan het oplossen Premier roept Overlegcomité samen over energiecrisis
Ik kan mij niet voorstellen hoe ze zich nog belachelijker kunnen maken. Ik heb waarschijnlijk te weinig fantasie
Ik kan mij niet voorstellen hoe ze zich nog belachelijker kunnen maken. Ik heb waarschijnlijk te weinig fantasie
Dank je.Popkwiskampioen schreef: ↑27 augustus 2022, 19:43 Ik wens je veel sterkte en beterschap. Laat je niet intimideren door mijnheer op-een-ander-is-alles-beter. Ik zal hem niet meer quoten.
Aan de andere kant : zou het met den diene uit Antwerpen een haar beter zijn ?
De war on drugs ... Ik heb die daar deze week een paar Calimero's over horen doen.
Is de energiecrisis voor een land als Belgie wel oplosbaar wegens schaalkleinte, Europese samenwerking en regels, geen onbeperkt budget en eerder al veel schulden dus opvangen, premies, taksenverlagingen liggen al even moeilijk als niets doen.
Van die oude wijn; een partij die voor een beter leefmilieu staat, blijft niks meer over sinds Tinne resoluut voor back to fossil gekozen heeft. Op geen enkel ander milieu thema heeft Groen nog iets te betekenen, zelfs nu ze in de regering zitten is het bij Groen oorverdovend stil rond milieu. Voorgaande verkiezingen hebben ze kiezers met migratie achtergrond trachten te scoren en nu gaat het dus opportunistisch om de groeiende groep holibi's.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
-
- Jr. Member
- Contacteer:
De war on drugs ? Kan nooit gewonnen worden. De drooglegging in Amerika voor alcohol heeft het bewezen, iets dat verboden wordt is net zoveel aantrekkelijker. Diegenen die willen gebruiken zullen gebruiken, misschien kan een al of niet gedeeltelijke legalisering iets oplossen, laat legale firma's/overheid de "markt" overnemen en de prijs bepalen. Inkomsten voor de staat die niet meer naar de maffia gaat. Misschien naïef, ik weet het niet, maar in ieder geval niet slechter dan de huidige situatie.haelewyn schreef: ↑28 augustus 2022, 08:33 Aan de andere kant : zou het met den diene uit Antwerpen een haar beter zijn ?
De war on drugs ... Ik heb die daar deze week een paar Calimero's over horen doen.
Is de energiecrisis voor een land als Belgie wel oplosbaar wegens schaalkleinte, Europese samenwerking en regels, geen onbeperkt budget en eerder al veel schulden dus opvangen, premies, taksenverlagingen liggen al even moeilijk als niets doen.
Energiecrisis ? Frankrijk slaagt er blijkbaar wel in om de prijzen te blokkeren. Alle "overwinsten" van de energiebedrijven verplicht naar de staat, de speculatie op energie zal direct afgevlakt worden.
Oei. Pas op, straks word je door een bepaald sujet weggezet als drugsverslaafde.Gebruikersnaam2 schreef: ↑28 augustus 2022, 10:39 Diegenen die willen gebruiken zullen gebruiken, misschien kan een al of niet gedeeltelijke legalisering iets oplossen, laat legale firma's/overheid de "markt" overnemen en de prijs bepalen. Inkomsten voor de staat die niet meer naar de maffia gaat. Misschien naïef, ik weet het niet, maar in ieder geval niet slechter dan de huidige situatie.