jaarafrekening energie
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: jaarafrekening energie
Rond de pot draaien ...platin schreef: ↑26 juli 2022, 13:10Dus omdat ik iets nog niet ondernomen heb ben ik ne forum klager... Wat als die intentie er wel is. Dan is je uitspraak niet veel meer waard want dat maakt je voorwoord al buiten de kwestie staan. Ne stok achter de deur is tegenwoordig bij die lugubure bedrijven niet genoeg meer. Denk dat de boeren daar ook is wat moeten gaan spuiten. Dan ziet het eruit zoals het ruikt. Verdorven.
Maar antwoorden op een vraag ....
En tussen zeggen dat Je daar weg gaat en effectief uitvoeren......
Blijft nog over waar naar toe na opzeg, och ja al heel zeker al opgezocht.
Heb mijn eind afrekening nog niet, ga dit, ga dat .........
En zelf al heel positieve ervaringen met de Fod.
Ne stok als particulier of ne stok van de FOD......
[/quote]
Wat is u doel nu eigenlijk? Dat ik fod nu al bel? Bonne doen we.
nieje, ik snap Uw probleem voor géne meter... Incluis uw kinderachtige BLA BLA BLA video..
Bellen daar gaan ze eens mee lachen.Verviertig schreef: ↑26 juli 2022, 13:22
Zal wat online formulieren invullen worden.
Ja als je dat nog niet weet.
Estate Guru believer.
-
- Full Member
- Contacteer:
-
- Full Member
- Contacteer:
Ben is benieuwd of er iets van respons volgt.platin schreef: ↑26 juli 2022, 14:59Bellen daar gaan ze eens mee lachen.Verviertig schreef: ↑26 juli 2022, 13:22
Zal wat online formulieren invullen worden.
Ja als je dat nog niet weet.
Ik moet met U niet om kunnen gaan,, Nog voor géén miljoen...
U bent veel te symplistisch , kinderachtig en te dom voor mij, zou van het begin al vuurwerk geven...
-
- Full Member
- Contacteer:
xD episch. Zegt ge maar wat ge wilt van mij. Ik kan nog hoogstandjes aan u leren. Maar ge wilt geen miljoen. Even goed voor mij.
Ik vraag me af, met wat ben jij gediagnosticeerd? Gebeurt niet vaak dat je zelfs aan iemand zijn forumposts zwaar kan zien dat er iets mentaal niet helemaal kloptVerviertig schreef: ↑27 juli 2022, 11:58xD episch. Zegt ge maar wat ge wilt van mij. Ik kan nog hoogstandjes aan u leren. Maar ge wilt geen miljoen. Even goed voor mij.
Als je medische termen wil gebruiken, moet je ze wel in de juiste contecxt benutten.. Anders beter niet reageren, tenzij je je belachelijk wil maken.....Galactic schreef: ↑28 juli 2022, 14:53Ik vraag me af, met wat ben jij gediagnosticeerd? Gebeurt niet vaak dat je zelfs aan iemand zijn forumposts zwaar kan zien dat er iets mentaal niet helemaal kloptVerviertig schreef: ↑27 juli 2022, 11:58
xD episch. Zegt ge maar wat ge wilt van mij. Ik kan nog hoogstandjes aan u leren. Maar ge wilt geen miljoen. Even goed voor mij.
-
- Full Member
- Contacteer:
Ik denk dat er ene zo jaloers is dat die wat gelijk de dikke buurvrouw begint te doen. Zelfde caliber.L dsGalactic schreef: ↑28 juli 2022, 14:53Ik vraag me af, met wat ben jij gediagnosticeerd? Gebeurt niet vaak dat je zelfs aan iemand zijn forumposts zwaar kan zien dat er iets mentaal niet helemaal kloptVerviertig schreef: ↑27 juli 2022, 11:58
-
- Full Member
- Contacteer:
Verviertig schreef: ↑28 juli 2022, 17:16Ik denk dat er ene zo jaloers is dat die wat gelijk de dikke buurvrouw begint te doen. Zelfde caliber. L dus.
Kzien precies dat de Ludo toch geintresseerd geraakt in da miljoen. Of zit ik er neffe. Dubai bouwt zichzelf niet op de beurs.
Vind deze epische dialoog best wel entertainend...beetje pathetisch, maar soms smaakt dat...
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Laatste bericht dateert hier van 4 augustus nochtans is de energierekening in de afgelopen maand nog maar eens fenomenaal gestegen.
Ik zou veronderstellen dat de merendeel hier middenklassers zijn die deze rekeningen enorm hard gaan voelen maar toch is er weinig animo ... of zijn het hier toch allemaal miljonairs of genieters van het sociaal tarief ?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik vrees dat we naar heel rare tijden gaan voor de middenklasse. Je hele leven werken om dan in een paar jaar tijd je hele spaarrekening geplunderd te zien door een paar Noorse beleggingsfondsen (ja, die die eigenaar zijn van het Noorse gas) en dat allemaal omdat onze politiekers het zo nodig vonden om aan Putin te tonen dat hun pietje minstens even groot was als het zijne. Ik vrees ook voor de toekomst van mijn - en bij uitbreiding andere - kinderen/jongvolwassenen die aan de start van hun zelfstandig leven staan.
Iemand die enig zinnig commentaar heeft, ik zit niet te wachten op verder gelul waarmee de andere thema's worden vervuild, het thema is te ernstig daarvoor.
Ik zou veronderstellen dat de merendeel hier middenklassers zijn die deze rekeningen enorm hard gaan voelen maar toch is er weinig animo ... of zijn het hier toch allemaal miljonairs of genieters van het sociaal tarief ?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik vrees dat we naar heel rare tijden gaan voor de middenklasse. Je hele leven werken om dan in een paar jaar tijd je hele spaarrekening geplunderd te zien door een paar Noorse beleggingsfondsen (ja, die die eigenaar zijn van het Noorse gas) en dat allemaal omdat onze politiekers het zo nodig vonden om aan Putin te tonen dat hun pietje minstens even groot was als het zijne. Ik vrees ook voor de toekomst van mijn - en bij uitbreiding andere - kinderen/jongvolwassenen die aan de start van hun zelfstandig leven staan.
Iemand die enig zinnig commentaar heeft, ik zit niet te wachten op verder gelul waarmee de andere thema's worden vervuild, het thema is te ernstig daarvoor.
Ik vrees voor het sneeuwbal effect van die zware eindafrekening energie op economie/horeca en reissector. Veel gezinnen zijn kleine auto kwijt aan energie en volgend jaar weer klein autootje.
Zou niet graag alleenstaande zijn met paar kinderen, die zijn zeker dik de pineur.
En leveranciers mogen ook gaan bibberen want er zullen er ook zijn waar ze het geld niet van gaan zien, omdat ze niet kunnen.
Zou niet graag alleenstaande zijn met paar kinderen, die zijn zeker dik de pineur.
En leveranciers mogen ook gaan bibberen want er zullen er ook zijn waar ze het geld niet van gaan zien, omdat ze niet kunnen.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Dan toch niet de energieleveranciers want die verdienen miljarden op de rug van de burger.
Ik kan niet begrijpen dat Europa zichzelf, zijn bevolking en zijn economie naar de verdoemenis laat gaan om toch maar een beetje te blazen tegen Putin. Stel nu dat er een dag komt dat Putin zegt dat hij terugtrekt uit Oekraïne, wat niet zal gebeuren maar laat ons dat eens aannemen, welke "overwinning" heeft Europa dan behaald ? Een kapotte economie, een verarmde bevolking en nog altijd afhankelijk van Russische energie. Ik zwijg dan nog maar van sociale onrust en verkiezingen die extreme partijen aan de macht zullen brengen. Die paar honderd kilometer Oekraïne die Putin nu heeft ingenomen zal achteraf als een sprookje gezien worden.