Besparen op verwarming, poll
Re: Besparen op verwarming, poll
Mensen gaan vanalles thuis in de fik steken om zich te verwarmen.
Resultaat: huisbranden en CO vergiftigingen.
HLN zal er vol mee staan.
Resultaat: huisbranden en CO vergiftigingen.
HLN zal er vol mee staan.
Hoeveel warmte zou een schoonmoeder genereren 

Zou zeker voorstander zijn het enigste dat ik doe is betalen .platin schreef: ↑16 september 2022, 09:04Hopelijk ook voorstander dat sociale zekerheid dan vervalt hier ter lande.lop schreef: ↑14 september 2022, 19:54 Beste oplossing voor om op je verwarming te besparen = zoek vakantiehuisje in Griekenland is al te vinden voor de prijs van je gas alleen .
De elektriciteit krijg je gratis erbij![]()
Het kan anders he mensen besef goed dat je met je vaste lasten hier royaal kunt leven elders .
En het is nog zoveel mooier daar ook .
Waarom hier in dit k--- te -- land investeren in iets ?
Ga gewoon 6 maand per jaar op vakantie en je bespaard
Wordt hoog tijd dat ze de regels gaan toepassen.
Of is het dan zo rap rap een paar dagen terug om regels te omzeilen.
De lusten voor het land van verblijf, de kosten voor land van herkomst.
En dan maar klagen dat het hier een klote land is.
En kan van niks meer genieten .
Dus in mijn geval is het meer omgekeerd .
Als ik ziek ben krijg ik niks maar moet wel elk kwartaal betalen .
Ook als ik niet in Belgie ben .
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Maar natuurlijk wel naar dit kl--t-land komen als je iets mankeert ...lop schreef: ↑14 september 2022, 19:54 Beste oplossing voor om op je verwarming te besparen = zoek vakantiehuisje in Griekenland is al te vinden voor de prijs van je gas alleen .
De elektriciteit krijg je gratis erbij![]()
Het kan anders he mensen besef goed dat je met je vaste lasten hier royaal kunt leven elders .
En het is nog zoveel mooier daar ook .
Waarom hier in dit k--- te -- land investeren in iets ?
Ga gewoon 6 maand per jaar op vakantie en je bespaard

Als je naar de dokter moet, of naar het ziekenhuis. Of als je kinderen nog naar school gaan ...
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Je kan dat gemakkelijk oplossen: verander definitief van domicilie (en indien nodig van nationaliteit). Stop met bij te dragen aan de SZ en zeg je ziekenkas op. Dan ben je verlost van de belastingen en SZ van dit kl**te*land.lop schreef: ↑16 september 2022, 16:25Zou zeker voorstander zijn het enigste dat ik doe is betalen .platin schreef: ↑16 september 2022, 09:04
Hopelijk ook voorstander dat sociale zekerheid dan vervalt hier ter lande.
Wordt hoog tijd dat ze de regels gaan toepassen.
Of is het dan zo rap rap een paar dagen terug om regels te omzeilen.
De lusten voor het land van verblijf, de kosten voor land van herkomst.
En dan maar klagen dat het hier een klote land is.
En kan van niks meer genieten .
Dus in mijn geval is het meer omgekeerd .
Als ik ziek ben krijg ik niks maar moet wel elk kwartaal betalen .
Ook als ik niet in Belgie ben .
Maar dat doe je natuurlijk niet ...
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Als je zou denken dat iets of wat verzekering je in een ander land geen goede medische zorg garandeert, ben je mis.VincentVega schreef: ↑16 september 2022, 17:33
Maar natuurlijk wel naar dit kl--t-land komen als je iets mankeert ...![]()
Als je naar de dokter moet, of naar het ziekenhuis. Of als je kinderen nog naar school gaan ...
Als hij terugkomt voor medische zorg : zijn belastingen hebben het systeem en de opleiding van dokters helpen betalen. Waarom niet...
Als je twee keer voor drie maanden op reis gaat is er trouwens geen enkel probleem met verzekerbaarheid hier en elders. Domicilie is hier.. hier spreken ze je taal. Waarom niet ?
Anders zouden ouderlingen van 90 ook geen gebruik mogen maken van het systeem want zij dragen ook niets bij.
Trouwens : gezien op het nieuws ? Schitterend resultaat voor de N-VA ideeën. Zo gaat ie goed !!
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/09/16 ... den-houdt/
Overwinteren in het zuiden om energiekosten te vermijden populair: "Loont om erover na te denken"
Zouden die weten hoelang je ononderbroken in buitenland mag verblijven om recht op rsz niet te verliezen.EarthNvstr1 schreef: ↑16 september 2022, 23:36 https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/09/16 ... den-houdt/Overwinteren in het zuiden om energiekosten te vermijden populair: "Loont om erover na te denken"
Een artikel is rap gemaakt.
De voordelen die melden ze, de nadelen of andere voorwaarden zwijgen ze over.
Estate Guru believer.
Waren ze een aantal jaren geleden niet van plan om biomassa te laten gisten en daar gas uit te winnen ?
Daar is niet veel van in huis gekomen.
Daar is niet veel van in huis gekomen.
Ze spreken over 3 of 4 weken wat is het probleem dan ?platin schreef: ↑17 september 2022, 14:46Zouden die weten hoelang je ononderbroken in buitenland mag verblijven om recht op rsz niet te verliezen.EarthNvstr1 schreef: ↑16 september 2022, 23:36 https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/09/16 ... den-houdt/
Een artikel is rap gemaakt.
De voordelen die melden ze, de nadelen of andere voorwaarden zwijgen ze over.
Als het minder dan 3 maand is moet je niks doen .
Als het meer is moet je bepaalde zaken bewijzen zoals ziekteverzekering ed dat is alles .
Zolang het geen 6 maand is heb je geen probleem en dan nog bestaat er een regeling die gaat tot 5 jaar zonder rechten te verliezen .