De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Uranium: beste is ervan af op korte termijn, maar lange termijn nog heel veel potentieel (als in x2 binnen de 5 jaar ofzo)
Maar zal wel wat volatiel zijn tot we daar zijn
Maar zal wel wat volatiel zijn tot we daar zijn
Okékes,ik dank U.
Gold miners en goud zelf zijn niet direct gecoreleerd
Laatst gewijzigd door B7H4long op 16 september 2022, 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Staat al een topic over op het forum.
beleggen-in-uranium-t31196.html?hilit=uranium
Collega speculeert zelfs dagelijks met een uranium aandeel, namelijk Uranium Energy Corp .
Unilever noteert in Amsterdam en in Londen.
Londen zal geen bronbelasting heffen, maar dan vraag ik me af of het dan nog nuttig is om Unilever in Amsterdam aan te kopen?
Of heeft Unilever in Amsterdam een uitzondering (dus geen 15% brontax)?
Londen zal geen bronbelasting heffen, maar dan vraag ik me af of het dan nog nuttig is om Unilever in Amsterdam aan te kopen?
Of heeft Unilever in Amsterdam een uitzondering (dus geen 15% brontax)?
Ik heb Unilever in Amsterdam. Er wordt geen bronbelasting afgehouden.
Het is de vestigingsplaats van de hoofdzetel van het bedrijf dat telt ! ALTIJD!!
Unilever heeft enkele jaren terug zijn hoofdzetel overgebracht van Nederland naar Engeland.
Dus een brits bedrijf . Gevolg: Aangezien Engeland geen taksen heft op het dividend,betaal je er ook geen. Ongeacht op welke beurs jij de aandelen koopt.
Unilever heeft enkele jaren terug zijn hoofdzetel overgebracht van Nederland naar Engeland.