Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Ik ben meer dan twee jaar uit zijn klauwen kunnen blijven maar nu heeft het beestje mij te pakken. Gisteren avond ziek geworden, vanmorgen sneltest dik positief, morgen naar de dokter voor een PCR test.
Plaats van oplopen, hoogstwaarschijnlijk maandag in de fitness.
Plaats van oplopen, hoogstwaarschijnlijk maandag in de fitness.
Dat wordt quarantaine! Hopelijk ben je snel terug de oude en kan je je fitness-achterstand gaan inhalen. Kan wel eens tegen vallen ( ik hoop het omgekeerde natuurlijk).
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ideale moment om wat groepsimmuniteit op te bouwen, dat is er weer een die tijdens de winterpiek het niet meer gaat krijgen.
Overigens snel herstel gewenst.
Overigens snel herstel gewenst.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Merci, ik ben niet zo erg ziek. Koorts, spierpijn vooral in de benen, keelpijn en hoesten.
Idd pukkie die fitness achterstand is nog het meeste waar ik zal van balen. Het zal waarschijnlijk wel een paar weken duren voordat ik weer op niveau ben.
Idd pukkie die fitness achterstand is nog het meeste waar ik zal van balen. Het zal waarschijnlijk wel een paar weken duren voordat ik weer op niveau ben.
Resultaat pcr test is binnen. Sterk positief.
Ondertussen gaat het al beter. Koorts en hoofdpijn zijn weg, alleen nog spierpijn en een vervelende hoest.
7 dagen ophokplicht.
Ondertussen gaat het al beter. Koorts en hoofdpijn zijn weg, alleen nog spierpijn en een vervelende hoest.
7 dagen ophokplicht.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/09/09 ... -besparen/
Ramen open of dicht deze winter? "Het wordt een moeilijke keuze tussen ventileren of energie besparen"
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Het is intussen duidelijk dat kinderen (en leraars) géén risicogroep zijn voor ernstige infectie leidend tot hospitalisatie, en er is bijgevolg geen enkele noodzaak om kinderen kou t te laten lijden.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Een vaststelling zowel in de "gazetten" als in de plaatselijke, persoonlijke sfeer : hoeveel mensen er "plots" (en vaak nog jong) zonder voorafgaand ziektebeeld of symptomen sterven aan hartfalen en nogal vaak valt het woord "'de vaccins".
Ik ga geen discussie aangaan en er geen welles-nietes-spelletje van maken, iedereen mag er het zijne van denken.
Ik ga geen discussie aangaan en er geen welles-nietes-spelletje van maken, iedereen mag er het zijne van denken.
Ik denk er het mijne van en ga volgende week vol overtuiging mijn vierde spuit halen. Ken persoonlijk niemand die een hartfalen heeft gehad na de vaccinatie , wel 3 mensen die zijn overleden aan Covid.
Idem voor mij.
Ik heb ooit iemand gekend die gestorven is terwijl hij gaan kakken was.
Dat wil voor mij niet zeggen dat ik nooit meer ga kakken. Want dan ga je pas dood.
Je kan ieder overlijden toewijzen aan vaccinatie tegen polio want dat hebben we bijna allemaal gehad.
Of het iets met die vaccinatie te maken heeft, durf ik betwijfelen.
Mensen die gestorven zijn na een regenbui. Zou de regen slecht zijn voor onze gezondheid ?
Vaccins zijn er sinds eind 2020, begin 2021 ?
Ik heb vooral herinneringen aan mensen die daarvoor gestorven zijn van hartaanvallen, etc.
Niet van daarna.
Ik heb ooit iemand gekend die gestorven is terwijl hij gaan kakken was.
Dat wil voor mij niet zeggen dat ik nooit meer ga kakken. Want dan ga je pas dood.
Je kan ieder overlijden toewijzen aan vaccinatie tegen polio want dat hebben we bijna allemaal gehad.
Of het iets met die vaccinatie te maken heeft, durf ik betwijfelen.
Mensen die gestorven zijn na een regenbui. Zou de regen slecht zijn voor onze gezondheid ?
Vaccins zijn er sinds eind 2020, begin 2021 ?
Ik heb vooral herinneringen aan mensen die daarvoor gestorven zijn van hartaanvallen, etc.
Niet van daarna.
Ik ken zelfs iemand die gestorven is terwijl hij van bil ging.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Da's alleen maar in kringen van complotdenkers, hoor.Gebruikersnaam2 schreef: ↑19 september 2022, 17:23 Een vaststelling zowel in de "gazetten" als in de plaatselijke, persoonlijke sfeer : hoeveel mensen er "plots" (en vaak nog jong) zonder voorafgaand ziektebeeld of symptomen sterven aan hartfalen en nogal vaak valt het woord "'de vaccins".
- VincentVega
- Sr. Member
- Contacteer:
Misschien die artikels uit de betreffende “gazetten” eens posten?Gebruikersnaam2 schreef: ↑19 september 2022, 17:23 Een vaststelling zowel in de "gazetten" als in de plaatselijke, persoonlijke sfeer : hoeveel mensen er "plots" (en vaak nog jong) zonder voorafgaand ziektebeeld of symptomen sterven aan hartfalen en nogal vaak valt het woord "'de vaccins".
Een ervaring uit mijn persoonlijke, plaatselijke levenssfeer: het valt me op hoeveel mensen er “plots” (en vaak nog jong) de voorbije weken zijn gestorven zonder dat ze een voorafgaand ziektebeeld of symptomen hadden. Vaak valt daarbij nogal eens het woord “voetbalcompetitie”.
Ik wil er geen discussie over maken, iedereen mag het zijne er over denken, maar is het toeval dat die plotse overlijdens zijn voorgevallen sinds de nieuwe voetbalcompetitie is begonnen?
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Ik ga voor mijn 4de en mijn vrouw voor haar 5de spuit, dankbaar ook omdat het gratis is.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Ja, maak van mij maar een complotdenker, dat kan er ook nog bij, ik neem al praktisch heel mijn leven het griepvaccins, ik heb de drie eerder coronavaccins genomen (met alle mogelijke bijwerkingen er gratis bovenop). Ik zeg gewoon wat de reactie is van mensen bij het horen van het plots sterven van jonge mensen zonder ook maar de minste aanleiding of voorgeschiedenis. De algemene reactie hier inde buurt is onmiddellijk ... de vaccins.
Wat jullie daarvan denken of dat jullie al of niet nog van plan zijn jullie elvendertigste vaccin te zetten interesseert me werkelijk geen f*ck. Nogmaals, ik maak er geen welles-nietes-spel van, jullie reacties daarentegen getuigen van weinig medeleven met die jonge persoon die er vandaag niet meer is.
Deze complotdenker gaat binnenkort zijn zoveelste griepvaccin laten zetten maar de coronabooster : nee, dank u.