Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Zoek dat eens op ... Er zijn meerdere jaren voordien ook topsporters gestorven.VincentVega schreef: ↑19 september 2022, 20:49 Ik wil er geen discussie over maken, iedereen mag het zijne er over denken, maar is het toeval dat die plotse overlijdens zijn voorgevallen sinds de nieuwe voetbalcompetitie is begonnen?
Persoonlijk denk ik dat dat geen toeval is. Waar het wel aan ligt : te intensief sporten ofwel een flesje medicatie met iets anders dan een vaccin erin ?
En zo zal dat een aantal anderen (waaronder den deze) geen f*ck kunnen schelen wat jullie complottheorieën of de rare ideetjes van rare mensen in je straat zijn... Dat heet persoonlijke vrijheid.Mogen denken wat je wil.Gebruikersnaam2 schreef: ↑19 september 2022, 22:39
Wat jullie daarvan denken of dat jullie al of niet nog van plan zijn jullie elvendertigste vaccin te zetten interesseert me werkelijk geen f*ck.
Of wou dat ene zinnetje zeggen dat tegenspraak niet zal geduld worden ? Jammer, ik doe het toch.
Plotselinge hartdood is een fenomeen dat al vele jaren bestaat. De term is 'uitgevonden' voor 01/2020 dus dat zegt ook al iets.
"""Plotselinge dood kan ineens en onverwacht toeslaan, niet zelden op jeugdige leeftijd. Voor alle betrokkenen is het een dramatisch voorval. Plotselinge dood is bijna synoniem aan plotselinge hartdood. Een Maastrichtse studie schat dat per jaar 1 op de 1.000 Nederlanders tussen de 20 en 75 jaar plotseling overlijdt.""" (medischcontact.nl)
In mijn gemeente wonen (bijvoorbeeld) 20.000 mensen. Dan sterven er daarvan misschien 20 plotseling. Op vijf jaar zijn dat er 100. Wees er maar zeker van dat ik er daar een aantal van ga kennen.
En iedereen die ik tegenkom in de carrefour en die ik er al over aangesproken heb, denkt dat dat wel eens kan liggen aan de vaccins tegen covid.
Tja. Als je een zweer op je kont hebt die ettert en buiten controle is, ga dan vooral naar de carrefour vragen wat je er kan aan doen.
""""Elk jaar, komen er 50-100 plotselinge hartdood voor per 1000 sterfgevallen in Europa en Noord-Amerika. """"" (info : biotronik.com
Hier berekend per aantal sterfgevallen per jaar, niet per aantal inwoners.
"""Ieder uur krijgen 11 mensen trombose! Bijvoorbeeld in een been, de onderbuik of in de longen. Per dag overlijden hieraan maar liefst 3 mensen."""" (trombosestichting.nl)
De eerste keer dat ik van bil ging dacht ik ook dat ik aan het sterven was. Maar bij die die jij kent was het dus echt. Je ziet maar : nooit te veel denken dat je ongelijk hebt.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Alles lachwekkend wegwuiven is gemakkelijk, maar er zijn wel degelijk tekenen dat de vaccins gevolgen hebben.
In Frankrijk neemt men bv. de ontelbare klachten van vrouwen met menstruatieproblemen na de vaccinatie ernstig:
https://www.marieclaire.fr/troubles-men ... 430931.asp
https://ansm.sante.fr/actualites/troubl ... concernees
In Frankrijk neemt men bv. de ontelbare klachten van vrouwen met menstruatieproblemen na de vaccinatie ernstig:
Ik counter dat wel met feiten en cijfers he. Wat ik schreef is niet 'lachwekkend wegwuiven'.
Uiteraard zou je met cijfers mogelijk ook wel eens het omgekeerde kunnen bewijzen.
Het is net zoals BDW morgen cijfers kan hebben dat alle Walen lui zijn en Di Rupo er de dag nadien kan tonen die aantonen dat het omgekeerde waar is.
Ik denk dat een mens vooral gelooft wat zijn reeds gemaakte opinie ondersteunt. En er zijn nu eenmaal mensen die per se WILLEN geloven dat dit slecht is.
Die gaan niet makkelijk te overtuigen zijn,vrees ik. De artsen die ik er over sprak vonden het even belachelijk als ik.
Menstruatie is wel iets dat ook stevig geregeld wordt door 'het koppeke'. Zie bv. maar het fenomeen van schijnzwangerschap.
Ik heb er één gekend die elke keer overtijd ging als ze zich zorgen maakte of de menstruatie wel op tijd zou komen. Dat schijnt zeer frequent voor te komen.
"""""Zowel psychische als fysiologische stress heeft invloed op de duur van de menstruatiecyclus bij vrouwen. Dat zijn de resultaten van een Zwitserse longitudinale studie, die werd uitgevoerd bij bijna 300 vrouwen, met gegevens over meer dan 1.200 cycli.""""" (artsenkrant.com)
En dan nog : als het een invloed ZOU hebben op menstruatie (eerst zien en dan geloven) heb ik er alleszins geen last van.
Uiteraard zou je met cijfers mogelijk ook wel eens het omgekeerde kunnen bewijzen.
Het is net zoals BDW morgen cijfers kan hebben dat alle Walen lui zijn en Di Rupo er de dag nadien kan tonen die aantonen dat het omgekeerde waar is.
Ik denk dat een mens vooral gelooft wat zijn reeds gemaakte opinie ondersteunt. En er zijn nu eenmaal mensen die per se WILLEN geloven dat dit slecht is.
Die gaan niet makkelijk te overtuigen zijn,vrees ik. De artsen die ik er over sprak vonden het even belachelijk als ik.
Menstruatie is wel iets dat ook stevig geregeld wordt door 'het koppeke'. Zie bv. maar het fenomeen van schijnzwangerschap.
Ik heb er één gekend die elke keer overtijd ging als ze zich zorgen maakte of de menstruatie wel op tijd zou komen. Dat schijnt zeer frequent voor te komen.
"""""Zowel psychische als fysiologische stress heeft invloed op de duur van de menstruatiecyclus bij vrouwen. Dat zijn de resultaten van een Zwitserse longitudinale studie, die werd uitgevoerd bij bijna 300 vrouwen, met gegevens over meer dan 1.200 cycli.""""" (artsenkrant.com)
En dan nog : als het een invloed ZOU hebben op menstruatie (eerst zien en dan geloven) heb ik er alleszins geen last van.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 20 september 2022, 08:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Studies zijn enkel geloofwaardig als ze pro-vaccin zijn dus?
https://www.science.org/doi/10.1126/sciadv.abm7201
Persoonlijk ken ik meer mensen die corona hebben gehad na vaccinatie (en sommigen héél ziek) dan mensen die corona hebben gekregen zonder te zijn gevaccineerd.
Maar bon, zoals je zelf al aangeeft, iedereen gelooft wat 'ie wil...
Laatst gewijzigd door PinkPanther1970 op 20 september 2022, 08:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat is een rare conclusie over wat ik schreef.PinkPanther1970 schreef: ↑20 september 2022, 08:32Studies zijn enkel geloofwaardig als ze pro-vaccin zijn dus?
Ik zeg dat ik het niet lachwekkend wegwuif en daaruit besluit jij : enkel studies die het tegendeel bewijzen zijn goed.
Rare kronkel..
Neen... Maar het blijft wel raar dat je iets inspuit ven enkele ml en dat je lang daarna (6 maanden) daarvan plotseling zou overlijden. Een vaccin dan nog. Dood virus.
Dan moet het levend virus veel gevaarlijker zijn. NOG gevaarlijker. Ik zou me bv laten inspuiten met een EBOLA vaccin maar het levend virus wil ik voor geen geld tegenkomen.
In die prut en onnozele verhalen, studies met het doel om te bewijzen dat het slecht is, geloof ik persoonlijk niet. Het zou uniek zijn. Het lijkt me volledig ongeloofwaardig.
Je zou in de winter een studie kunnen doen naar 'komen er meer verkoudheden voor bij mensen die ingeënt zijn met HET vaccin'. Dat zou je totaal waardeloze informatie geven.
Er zijn teveel oorzaken voor meer of minder verkoudheden en het verband onderzoeken met de vaccinatie tegen Covid is bijgevolg nutteloos.
Net zoals het dat is met het onderzoek naar het effect op menstruatie.
Tenzij jij gelooft dat geen enkel onderzoek nutteloos is. Dan moet ik van het tegengestelde idee wat voorbeelden gaan zoeken.
https://scientias.nl/in-dit-rare-jaar-z ... ubliceerd/
Een studie wordt ook vaak iets te vaak een studie genoemd. Science.org is wel een goede website zou ik denken.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 20 september 2022, 08:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Wie bepaalt welk onderzoek nuttig en welk onderzoek nutteloos is?
In het geval van corona bijvoorbeeld: zijn het de gevaccineerden die bepalen dat enkel de studies die "bewijzen" dat vaccinatie volledig schadeloos is nuttig en juist zijn en alle andere studies nutteloos en fout?
In het geval van corona bijvoorbeeld: zijn het de gevaccineerden die bepalen dat enkel de studies die "bewijzen" dat vaccinatie volledig schadeloos is nuttig en juist zijn en alle andere studies nutteloos en fout?
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik weet uit goede bron dat Bill Gates ervoor gezorgd heeft dat dat vaccin niet alleen een chip inplant, maar er ook voor zorgt dat vrouwen hun menstruatie uitblijft. 't Schijnt dat zijn nieuwe vriendin elke maand een serieus pakske kan zagen.
Alweer een rare kronkel. Het moderne dialogeren.
Ik zeg : de bladeren beginnen van de bomen te vallen.
Dus jij besluit dat ik dan gezegd heb : de zomer zal laat en heet zijn in 2023.
Je besluit heeft niets te maken met wat ik zeg.
Je gelooft wat je wil. Ik geloof niet elke studie, neen.
En net zo is jouw strekking geneigd te zoeken naar het allerkleinste bewijs over wat ze al besloten hebben voordien.
Iedereen gelooft wat hij zelf wil. JIj, .. ik ook.
Jouw idee is gemaakt. Het mijne ook. We staan er alleen niet mee op één lijn.
https://nieuwspaal.nl/varkenshaas-met-u ... -bedreigd/
Ik zeg : de bladeren beginnen van de bomen te vallen.
Dus jij besluit dat ik dan gezegd heb : de zomer zal laat en heet zijn in 2023.
Je besluit heeft niets te maken met wat ik zeg.
Je gelooft wat je wil. Ik geloof niet elke studie, neen.
En net zo is jouw strekking geneigd te zoeken naar het allerkleinste bewijs over wat ze al besloten hebben voordien.
Iedereen gelooft wat hij zelf wil. JIj, .. ik ook.
Jouw idee is gemaakt. Het mijne ook. We staan er alleen niet mee op één lijn.
https://nieuwspaal.nl/varkenshaas-met-u ... -bedreigd/
Laatst gewijzigd door haelewyn op 20 september 2022, 08:50, 1 keer totaal gewijzigd.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Voila, dat is het punt.
Mocht iedereen rond jou dood beginnen vallen dan nog zou je overtuigd zijn van je gelijk. Je zegt het zelf.
Je kan natuurlijk van iemand die een jaar van zijn tijd heeft doorgebracht in een vaccinatiecentrum niet verwachten dat hij plots zijn kar keert.
Ik was een voorstander van het vaccin en heb wel mijn kar gekeerd, ik heb er zelf teveel negatieve bijwerkingen van gehad en er teveel gemerkt in mijn directe omgeving. Is dit wetenschappelijk ? Nee, maar dat hoeft voor mij ook niet. Als een wetenschappelijk artikel zou bewijzen dat 99,99999 procent van de mensen geen last heeft van een wespensteek dan nog zal je mij niet vrijwillig in de buurt van een wesp krijgen want ik ben namelijk wel allergisch aan zo'n beet. Daarmee ben ik nog geen complotdenker.
Je kan het ook omdraaien, wel vreemd dat een spuit van enkele ml er in slaagt om een (gevaarlijk) virus uit je lijf te houden of te bestrijden ? En nagenoeg alle coronavaccins zijn geen dood virus, ze zijn gebaseerd op MRNA
En voor iemand die van zichzelf denkt dat hij een groot empathisch vermogen heeft kan ik niet anders zeggen dat ik teleurgesteld ben in je reactie. Staat genoteerd. Ik quote mezelf nog eens :
Gebruikersnaam2 schreef: ↑20 september 2022, 09:43 jullie reacties daarentegen getuigen van weinig medeleven met die jonge persoon die er vandaag niet meer is.
Zoals in veel gevallen, om aandacht te krijgen, wordt dikwijls van een muis een olifant gemaakt.PinkPanther1970 schreef: ↑20 september 2022, 08:17 Alles lachwekkend wegwuiven is gemakkelijk, maar er zijn wel degelijk tekenen dat de vaccins gevolgen hebben.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Niettemin een groot applaus voor onze regeringen die er op zeer korte tijd in geslaagd zijn een meerderheid van de bevoking tot junkies te maken die bijna staan te smeken voor hun volgende shot.
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik zou zeggen, zet die ploat af. We weten het: je bent tegen de regering/overheid/elite. Het is genoteerd. Prettige dag verder.
Ik zou er niet mee lachen: ik ben gevaccineerd en heb sindsdien geregeld jeuk aan mijn teelballen!E10ne schreef: ↑20 september 2022, 10:04Zoals in veel gevallen, om aandacht te krijgen, wordt dikwijls van een muis een olifant gemaakt.PinkPanther1970 schreef: ↑20 september 2022, 08:17 Alles lachwekkend wegwuiven is gemakkelijk, maar er zijn wel degelijk tekenen dat de vaccins gevolgen hebben.