Corona-virus.
Re: Corona-virus.
Teleurstellend.. zoals je het zelf noemde, zoveel gebrek aan kennis van de eenvoudige dingen des levens.Gebruikersnaam2 schreef: ↑20 september 2022, 09:43 Je kan het ook omdraaien, wel vreemd dat een spuit van enkele ml er in slaagt om een (gevaarlijk) virus uit je lijf te houden of te bestrijden ?
Dat is een methode en technologie waarvan de basis al meerdere decennia geleden gelegd is.
Ja. Het is verbazend dat een liter benzine je met je auto 20 km verder brengt. Maar toch is het zo.
Heb ik ergens gezegd dat ik de koning van de empathie ben ?
Dat heb je ter plaatse uitgevonden.
Nochtans spreken de cijfers je tegen. Zeker wat de sterftegevallen betreft: die zijn vooral in het begin van de pandemie gevallen, toen er nog geen vaccins waren.PinkPanther1970 schreef: ↑20 september 2022, 08:32Persoonlijk ken ik meer mensen die corona hebben gehad na vaccinatie (en sommigen héél ziek) dan mensen die corona hebben gekregen zonder te zijn gevaccineerd.
Maar bon, zoals je zelf al aangeeft, iedereen gelooft wat 'ie wil...
Vaccinatie maakt je niet immuun voor corona maar bereidt je afweersysteem erop voor.
Bovenstaande slaat echt alles. Men is erin geslaagd om oa polio zo goed als uit te roeien door vaccinatie.Gebruikersnaam2 schreef: ↑20 september 2022, 09:43 Je kan het ook omdraaien, wel vreemd dat een spuit van enkele ml er in slaagt om een (gevaarlijk) virus uit je lijf te houden of te bestrijden ?
Dat er in het moderne Westen nog mensen zijn die bovenstaande onzin uitkramen is werkelijk ongelooflijk.
Zonder vaccins was er ondertussen waarschijnlijk al van de mensheid geen sprake meer.
Je kan het ook omdraaien.
De ganse wetenschap, enkele fracties van een percent uitgezonderd, staan achter vaccinatie.
De prietpraters, complotdenkers, enkele verlichte geesten op SG zeggen het omgekeerd.
Drie maal raden wie ik geloof..
En nogmaals omdraaien : die paar hier gaan blijven de prietpraat geloven, hoeveel bewijs er ook is.
De ganse wetenschap, enkele fracties van een percent uitgezonderd, staan achter vaccinatie.
De prietpraters, complotdenkers, enkele verlichte geesten op SG zeggen het omgekeerd.
Drie maal raden wie ik geloof..
En nogmaals omdraaien : die paar hier gaan blijven de prietpraat geloven, hoeveel bewijs er ook is.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Het is echter waar dat de complexiteit van de werking van pakweg een vaccin met mRNA technologie moeilijk te vatten is. Zeker voor wie geen wetenschappelijke basis mee heeft (bijvoorbeeld chemie) vormt dat een belemmering.TikTak schreef: ↑20 september 2022, 12:34 Bovenstaande slaat echt alles. Men is erin geslaagd om oa polio zo goed als uit te roeien door vaccinatie.
Dat er in het moderne Westen nog mensen zijn die bovenstaande onzin uitkramen is werkelijk ongelooflijk.
Zonder vaccins was er ondertussen waarschijnlijk al van de mensheid geen sprake meer.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
https://en.wikipedia.org/wiki/MRNA_vacc ... y_researchPinkPanther1970 schreef: ↑20 september 2022, 13:40
Ah? Welke andere vaccins die al meerdere decennia worden gebruikt, zijn op basis van mRNA?
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
"The COVID-19 pandemic, and sequencing of the causative virus SARS-CoV-2 at the beginning of 2020, led to the rapid development of the first approved mRNA vaccines."sintorama schreef: ↑20 september 2022, 13:43https://en.wikipedia.org/wiki/MRNA_vacc ... y_researchPinkPanther1970 schreef: ↑20 september 2022, 13:40
Ah? Welke andere vaccins die al meerdere decennia worden gebruikt, zijn op basis van mRNA?
Geen enkel dus, tot dan enkel klinische proeven.
-
- Verbannen Gebruiker
Als ze licht geven in het donker zijn ze radioactief. Bill Gates heeft er namelijk voor gezorgd dat er plutonium in de vaccins zit om mensen onvruchtbaar te maken en zo de bevolkingsgroei te stoppen.
De alinea ervoor somt een hele sequentie op van klinische proeven, inclusief menselijke proeven. Ooit moet je natuurlijk de overstap maken van klinische proeven naar toepassing in de praktijk, en ook dat is een stapsgewijs proces. Herinner u de vrijwilligers die zich lieten inenten nog voor dat de officiele goedkeuring voor rollout gegeven was.PinkPanther1970 schreef: ↑20 september 2022, 13:49 "The COVID-19 pandemic, and sequencing of the causative virus SARS-CoV-2 at the beginning of 2020, led to the rapid development of the first approved mRNA vaccines."
Geen enkel dus, tot dan enkel klinische proeven.
Wat zou jij dan precies willen? Dat we een vaccin niet uitrollen, omdat het nooit eerder is uitgerold?
Vaccinatie : de basis van de techniek daarvan is lang geleden gelegd.PinkPanther1970 schreef: ↑20 september 2022, 13:40
't Is maar een vraag, hé. Leer altijd graag bij.
Mrna is maar een evolutie.
Voila... ben je mee ?
Je verstaat als gesprekstechniek alles verkeerd en dan zeg je : voila.. ik heb gelijk. Erg zwak toch ?
Was dat niet Donald Trump ?huisjetuintjefiets schreef: ↑20 september 2022, 14:01 Bill Gates heeft er namelijk voor gezorgd dat er plutonium in de vaccins zit om mensen onvruchtbaar te maken en zo de bevolkingsgroei te stoppen.
Mannekes.. doe maar wat je graag doet. Ik ga volgende week mijn volgende shot halen.
Welke domme argumenten ook tegen nog worden op tafel gegooid.
Ik verspil mijn tijd verder niet meer aan deze zinloze discussie.