GVV - Gereglementeerde Vastgoedvennootschap
TIP
Re: GVV - Gereglementeerde Vastgoedvennootschap
GVV's zitten in ideale storm,ik wacht geduldig af,het regent renteverhogingen,centrale banken tegen elkaar op,recessie komt er sowieso, inflatie -stagflatie, onbetaalde rekeningen enz...,misschien tegen jaareinde beterschap...
Het is een leuke tijd als je een vastgoedportefeuille hebt... afwachten en niks doen zeker
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Alles komt goed maar het zijn toch indrukwekkende dalingen wanneer ik mijn favorietenlijst bekijk.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
CPI: rendement van -31,24 op 3 jaar.
En dat terwijl ze altijd mooie cijfers kunnen voorleggen.
Twijfel om wat bij te kopen voor de LT maar durf niet goed. Het lijkt erop dat het nog wel een stuk(je) lager zal gaan.
En dat terwijl ze altijd mooie cijfers kunnen voorleggen.
Twijfel om wat bij te kopen voor de LT maar durf niet goed. Het lijkt erop dat het nog wel een stuk(je) lager zal gaan.
(het komt vast goed, LOL)
Ik koop nu net extra bij in (woon en woonzorg) vastgoed, en bij verdere daling zal ik dat nog meer doen.
je weet nooit wanneer dieptepunt is bereikt, maar je weet wel dat er zonet een daling is geweest.
mensen moeten altijd een dak boven hun hoofd, recessie / inflatie of niet.
CPINV, aedifica, vonovia, tinc, HOMI
Lange termijn denken.
(ook brede consumer staples en health care ETFs, maar dat is niet voor deze thread)
Ik koop nu net extra bij in (woon en woonzorg) vastgoed, en bij verdere daling zal ik dat nog meer doen.
je weet nooit wanneer dieptepunt is bereikt, maar je weet wel dat er zonet een daling is geweest.
mensen moeten altijd een dak boven hun hoofd, recessie / inflatie of niet.
CPINV, aedifica, vonovia, tinc, HOMI
Lange termijn denken.
(ook brede consumer staples en health care ETFs, maar dat is niet voor deze thread)
Mijn portefeuille stond deze week al min 15 % en nu durf ik gewoon niet meer kijken. Mijn kapitaal smelt weg als sneeuw in de zon Veel te vroeg aangekocht... Ben beginnen aankopen met het Orpea schandaal. De koersen waren toen al goed gezakt, maar nooit gedacht dat ze zo laag zouden gaan als nu...
Laatst gewijzigd door heidi123 op 23 september 2022, 09:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik snap je post niet zo goed. Je begint met renteverhogingen, recessie, inflatie, onbetaalde rekeningen, ... Maar in je volgende zin zeg je dat het beter wordt tegen het jaareinde. Jaareinde is over 3 maanden.
Man, man, man, wat een drama voor de vastgoedaandelen.
Begint nu toch ferm pijn te doen in mijn portefeuille...
Vraag me af of het niet beter is om nu nog winst te nemen, nu die er nog is.
De bodem is duidelijk nog lang niet bereikt.
Begint nu toch ferm pijn te doen in mijn portefeuille...
Vraag me af of het niet beter is om nu nog winst te nemen, nu die er nog is.
De bodem is duidelijk nog lang niet bereikt.
Het is eigenlijk een traag vallend mes, waarbij niemand de bodem ziet. Die bodem kan net onder het scherm liggen of een hele verdieping lager. Zolang er geen structurele maatregelen komen voor de energie en zijn prijzen, lijkt de neerwaartse trend zich verder te zetten.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Eigenlijk is Poetin de beste econoom - zijn voorspelling is tot dusver de meest accurate: Europa zal zichzelf veel meer pijn doen met de sancties dan het Rusland zal pijn doen.pukkie007 schreef: ↑26 september 2022, 12:47 Het is eigenlijk een traag vallend mes, waarbij niemand de bodem ziet. Die bodem kan net onder het scherm liggen of een hele verdieping lager. Zolang er geen structurele maatregelen komen voor de energie en zijn prijzen, lijkt de neerwaartse trend zich verder te zetten.
ik heb geen idee hoeveel beleggers nu aan het verrekenen zijn want quasi al het slechte nieuws moet nog komen, we hebben nu enkel wat rente -verhogingen en belofte op nog meer verhogingen gekregen - maar in hoeverre houden we al rekening met leegstand, daling van de winst of zelfs verlies, jobverlies, tijdelijke sluitingen en faillissementen, een krimp op de woningmarkt/bouwsector en een consumptie die bij 50% van de bevolking beperkt blijft tot eten/drinken/energie.
In Europa gaan de energieprijzen door het dak. Met een flinke dosis goede wil valt daar een mouw aan te passen. Die goede wil is er er nog niet overal. In Rusland is men toe aan een verse lading strijdkrachten. Deze lading zal (nog) zwakker zijn dan de eerste. Ik hoop voor hen dat ze niet buiten hun landgrens moeten gaan opereren.
Poetin en Europese politici zullen de maatregelen niet voelen. De Rus in de straat ziet de kostwinner naar het front trekken, de welvarende Europeaan ziet een deel van zijn spaargeld in rook opgaan. Voorlopig zijn er nog kostwinners en is er nog spaargeld ...
Poetin en Europese politici zullen de maatregelen niet voelen. De Rus in de straat ziet de kostwinner naar het front trekken, de welvarende Europeaan ziet een deel van zijn spaargeld in rook opgaan. Voorlopig zijn er nog kostwinners en is er nog spaargeld ...
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Straf dat je nog winst hebt.. Wat zijn je GAK dan wel?
Niet panikeren, laat je emoties niet baas spelen. De bodem is idd nog niet bereikt, nu niet teveel naar de koersen kijken.Wat je nog hebt zou ik niet verkopen, of je moet de overtuiging hebben dat de bedrijven (die je bezit) de crisis niet kunnen overleven. Maar ook zeker geen individuele aandelen kopen. Afwachten en geduld hebben
Op korte termijn gaan we dit zeker voelen. Op langere termijn gaat Europa hier zoveel beter uitkomen dan Rusland. We zijn nu in een versnelt tempo ons afhankelijk van Rusland aan het afbouwen. Wat gaat die nutteloze poetin dan doen met zijn gas? Verkopen aan China? Die hebben dat niet nodig dus kunnen ze spotprijzen eisen. Binnen 10 jaar zou ik niet in Rusland willen wonen. Wij moeten nu even door de zure appel bijten.contextbinder schreef: ↑26 september 2022, 12:56 Eigenlijk is Poetin de beste econoom - zijn voorspelling is tot dusver de meest accurate: Europa zal zichzelf veel meer pijn doen met de sancties dan het Rusland zal pijn doen.
Hangt af wanneer je gekocht hebt he. Mijn GAK voor Montea is bijvoorbeeld €59. Wel niet gedacht dat de koers daar nog in de omgeving van zou komenLaCucaracha schreef: ↑26 september 2022, 13:55 Straf dat je nog winst hebt.. Wat zijn je GAK dan wel?
Ziezo, nog wat Xior bijgekocht.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."