GVV - Gereglementeerde Vastgoedvennootschap
TIP
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: GVV - Gereglementeerde Vastgoedvennootschap
Ik eerste positie genomen.
Zit onderbelegd in papieren vastgoed, ga daar de komende maanden verandering in brengen, als ik GVVs vind die door de helft
Als ik goed kijk, Xior in 7 jaar +50% en nog een hoop dividendrendemend, dus historisch waarschijnlijk nog niet extreem goedkoop, maar als iedereen geen eind ziet aan de renteverhogingen is het misschien dichterbij dan gedacht. Zeggen dat er nog niet zo lang geleden gevreesd werd voor een deflatiescenario op zijn Japans.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Schrijf ik hier al een paar maand ! Krijg steeds een hoop ongeloof als antwoord..maar als iedereen geen eind ziet aan de renteverhogingen is het misschien dichterbij dan gedacht.
Niemand ziet hier blijkbaar dat er al crisis alarm is.
De FED blaast gewoon de euro,het britse pond en de yen op !
Het valt mij op dat sommige alleen verwijzen naar renteverhoging om de dalende koersen te verantwoorden. Er is wel wat meer aan de hand. Stagflatie dichterbij? De eerste signalen van een dalende trend in de arbeidsmarkt zijn er ondertussen.
Is Sinds 2015 dan ook alleen maar aan het dalen. Sinds mei/2022 ook nog eens 15% eraf.Het moet ooit ergens stoppen.
Zijn we al aan de koopjes gekomen?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Weinig insiders. Alleen bij Xior geloof ik. Dat geeft weinig vertrouwen. Bij retail estates ook iemand voor een klein bedrag. Bij WDP, VGP en andere grote namen valt er geen aankoop te bespeuren. Nog geen koopjes blijkbaar. Ik heb een limietorder ingegeven voor de Xtrackers EPRA developed Europe index op 50% van de top. We zijn er niet zo ver meer af…
Ik denk dat er momenteel geen haast bij is om in vastgoed te investeren. Gaat gewoon elke dag lager. Xior vandaag -7%, te vroeg ingestapt dus.
De term "goede huisvader aandelen" mag nu wel opgeborgen worden.
Heel benieuwd hoe vastgoed de komende jaren nog gaat evolueren.
De term "goede huisvader aandelen" mag nu wel opgeborgen worden.
Heel benieuwd hoe vastgoed de komende jaren nog gaat evolueren.
Ook rekening houden met kapitaalvraat bij GVV's.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Volop gvv's bijgekocht de laatste dagen... Dividendrendementen worden alleen maar aantrekkelijker...
Ik zie ook geen redenen waarom een dividend bij een xior of Cofinimmo niet houdbaar zou zijn. Lijken mij recessiebestendige niches waarin ze actief zijn.
Ik vergelijk ook met fysiek vastgoed en dan zijn gvv's ondertussen en veel interessanter alternatief rendement wise.
Ik zie ook geen redenen waarom een dividend bij een xior of Cofinimmo niet houdbaar zou zijn. Lijken mij recessiebestendige niches waarin ze actief zijn.
Ik vergelijk ook met fysiek vastgoed en dan zijn gvv's ondertussen en veel interessanter alternatief rendement wise.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Geen schrik voor het effect van verder oplopende rentes?LaCucaracha schreef: ↑27 september 2022, 18:45 Volop gvv's bijgekocht de laatste dagen... Dividendrendementen worden alleen maar aantrekkelijker...