Besparen op verwarming, poll
Re: Besparen op verwarming, poll
Foto van zojuist.
Binnen temperatuur.
Buiten temperatuur
Instel temperatuur.
Leve het zonnetje.
Binnen temperatuur.
Buiten temperatuur
Instel temperatuur.
Leve het zonnetje.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Estate Guru believer.
Ik zit nu in een branche waar tijdens corona veel mensen ontslagen zijn en waar ze nu verbaasd zijn dat niemand van die ontslagen werknemers is teruggekeerd. Bij ons 2,5 euro per dag vergoeding en dat schijnt toch wat te weinig te zijn.
Als ik er lang genoeg werk mag ik in theorie ongeveer 60 procent van de tijd van thuis werken maar ze hebben nu kantoorruimte tekort. Mensen die zelf beslissen dat ze 100 procent van thuis werken krijgen voorlopig geen tegenwind.
Wie zou nu terugkeren naar zijn werkgever als je net uw ontslag hebt gekregen. Het is weinig, maar het is een deel van de kost die de werkgever voor zich neemt. Tenzij je met de (elektrische) fiets naar het werk gaat, bespaar je eveneens. Eens zien hoeveel van die diehards nog met de fiets komen tijdens de komende winterperiode.haelewyn schreef: ↑29 september 2022, 10:36Ik zit nu in een branche waar tijdens corona veel mensen ontslagen zijn en waar ze nu verbaasd zijn dat niemand van die ontslagen werknemers is teruggekeerd. Bij ons 2,5 euro per dag vergoeding en dat schijnt toch wat te weinig te zijn.
Als ik er lang genoeg werk mag ik in theorie ongeveer 60 procent van de tijd van thuis werken maar ze hebben nu kantoorruimte tekort. Mensen die zelf beslissen dat ze 100 procent van thuis werken krijgen voorlopig geen tegenwind.
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Forfaitair 20€ vanaf 1 dag per maand en 30€ supplementair vanaf 4 dagen.
Maximum 3 dagen per week, dus verplicht 2 dagen terug... Na bijna 2 jaar voltijds thuis.
Zou liever voltijds thuiswerken, ondanks de kosten van gas en elektriciteit.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Bij mij staat het raam hier lekker open, veel te warm
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ikzelf zit in in een branche waar je ze jaren op hebben bespaard en sinds corona is dat toch veranderd
- PinkPanther1970
- Full Member
- Contacteer:
Prachtig toch al die stoere binken hier die staan te roepen dat 18 graden celsius in huis meer dan voldoende is en dat ze dan nog in onderbroek rondlopen...
Wens ze eens een weekje te moeten leven als reumapatiënt of met chronische spierpijn, eens kijken hoelang ze het dan zullen volhouden. Mensen die hier dagelijks mee moeten leven, komen de winter niet door met een huis waar het 18°C is.
Wens ze eens een weekje te moeten leven als reumapatiënt of met chronische spierpijn, eens kijken hoelang ze het dan zullen volhouden. Mensen die hier dagelijks mee moeten leven, komen de winter niet door met een huis waar het 18°C is.
Laat ze toch doen, hoe meer er deze winter in de kou willen zitten hoe minder gas er verbruikt wordt en hoe minder het mij kost om een comfortabele 21°C te behoudenPinkPanther1970 schreef: ↑29 september 2022, 14:26 Prachtig toch al die stoere binken hier die staan te roepen dat 18 graden celsius in huis meer dan voldoende is en dat ze dan nog in onderbroek rondlopen...
Sommigen stammen af van de Vikings. Die stonden bij -30 nog in bloot bovenlijf te vechten. Die hadden geen kachels en geen gas. We zijn tegenwoordig allemaal mietjes geworden.PinkPanther1970 schreef: ↑29 september 2022, 14:26 Prachtig toch al die stoere binken hier die staan te roepen dat 18 graden celsius in huis meer dan voldoende is en dat ze dan nog in onderbroek rondlopen...
-
- Verbannen Gebruiker
-
- Hero Member
- Contacteer:
Het probleem is hier dat ik het niet eens voel dat het koud is.PinkPanther1970 schreef: ↑29 september 2022, 14:26 Prachtig toch al die stoere binken hier die staan te roepen dat 18 graden celsius in huis meer dan voldoende is en dat ze dan nog in onderbroek rondlopen...
Ik heb daarnet ook gewoon een half uur gewandelt met een tshirt aan met korte mouwen. Dat is toch niet abnormaal?
Ik heb chronische spierpijn en ik vind 17 graden ok. Later in de winter.PinkPanther1970 schreef: ↑29 september 2022, 14:26 Prachtig toch al die stoere binken hier die staan te roepen dat 18 graden celsius in huis meer dan voldoende is en dat ze dan nog in onderbroek rondlopen...
Nu heb ik nog 19 graden nodig.
Onder een dekentje en bij wat stralingswarmte vind ik 19 soms te warm.
Ik vind dat iedereen mag denken dat 18 graden te koud is.
Ik mag denken dat 18 graden warm genoeg is.
Al de rest vind ik maar gezever.
Hoeveel anderen in T-shirt tegengekomen?Timoootjex schreef: ↑29 september 2022, 15:59 Ik heb daarnet ook gewoon een half uur gewandelt met een tshirt aan met korte mouwen. Dat is toch niet abnormaal?
Ik zie dat de meeste mensen hun winterjas al dragen
Hier nu 17 in huis. Net te fris om stil te zitten, met dekentje in de zetel prima.
Van dikketruiendag naar dikketruienwinter:
Voor sommige mensen harde realiteit.
Voor sommige mensen harde realiteit.
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen